Gå til innhold

Barselvarsel!


Carouselle

Anbefalte innlegg

Senk lista👌 Lett å si da, men høres ut som det er nok å hanskes med om dagen.. Noe må utgå, mitt forslag er husarbeid som går utover det heeelt nødvendige 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tro meg, husarbeid er for lengst nedprioritert :ler2:

Men altså, selv om jeg vet innerst inne at det ikke er krise at det er rotete, så føler jeg faktisk fremdeles på skammen over å ikke ha et plettfritt hjem :sjenert: Og det er så teit, jeg vet.. Men altså, hvorfor i huleste fikser andre det, men ikke vi?! :roll: 

Argh, ga mannen oppgave å kjøpe julekalender til lillemor. Vi var blitt enige om en ferdiglaget som så grei ut, hvor tingene så ut som de var av en viss kvalitet. Så ender han opp med en annen, hvor alt ser så billig og jalla ut, og jeg gruer meg til å ha alle disse småtingene flyte rundt. Grøss :gape:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikser ikke å ha så prikkfritt hus etter at jeg begynte på jobb. Ikke mens jeg var i permisjon heller da, men nå er det dager der jeg er glad jeg er på jobb fordi da slipper jeg å se på kaoset. 

I dag morges ryddet jeg litt klokka fem før jeg gikk på jobb, siden det var farsdag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hadde nesten glemt at jeg hadde egen dagbok :P 

Livet med to små er koselig, men strevsomt! Dagene er full fart fra tidlig morgen til kveld. Ting er heldigvis mye bedre enn før, vi har mer egentid på kvelden og minsten sover bedre. Huset er like fremdeles rotete og møkkete :erter: 

Mini er så flink og klok, og lillebror er sjarmerende og skjønn - men begynner å få en sterk vilje og temperament. Det er bittelitt slitsomt med krakilsk unge merker jeg. Ikke så veldig mye løøøøv når han fiker til meg i ansiktet og drar meg i håret :fnise:   Så det er mye følelser om dagen! Jeg er glad for å være ferdig med ammingen (en stund siden nå altså), men merker også at jeg blir veldig rørt og babygal når jeg ser små nyfødte. Ikke at vi skal ha flere barn altså, men jeg merker at det går mer innpå meg nå enn etter Mini. Sikkert fordi jeg vet at det var siste gang :sukk:Men det går fint altså, jeg er altfor flink til å glemme hvor strevsomt det er med nyfødte, hvor ensom jeg blir i barselpermisjon og hvor deprimert jeg ble av søvnmangel. Lengter ikke tilbake! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...