Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede kjøpt et par ting til typen, men har 100-150 kr igjen, som jeg vil kjøpe en liten ekstragave for. Vil ikke gi han noe duft, eller boxer. Ikke CD heller for den sags skyld. Er på jakt etter en tøff gutteting, som er både morsom å pakke opp, og kjekk og ha. Er det noen som har et forslag?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt "bamsetøfler" på DinSko som ekstragave til min kjøre jeg... :)

Gjest happyending
Skrevet

Jeg har kjøpt sånne dynetøfler på åhlens, hvite med røde hjerter.. han fryser alltid sånn.. men jeg har sett på fotobutikker at de selger sånne snøkuler eller sånne, som man kan putte inn et eget bilde i.. Du kan jo kjøpe en sånn en og ta inn bilde av dere to.. =)

Men hva med et kult belte, en tskjorte, en søt "jentegave", sjokolade eller noe slikt... Jeg vet ikke jeg egentlig..

Skrevet

Hva med noe fra lekebutikken? Modellfly, teknolego eller IQ kube f.eks. eller kanskje et spill dere kan spille sammen? Eller en humorbok? En sånn "slik er kvinnen" eller noe :-)

Skrevet
Jeg har kjøpt sånne dynetøfler på åhlens' date=' hvite med røde hjerter.. han fryser alltid sånn.. men jeg har sett på fotobutikker at de selger sånne snøkuler eller sånne, som man kan putte inn et eget bilde i.. Du kan jo kjøpe en sånn en og ta inn bilde av dere to.. =)[/quote']

Hun er på jakt etter tøffe gutteting, og dette er det du foreslår...?

Hva med en skikkelig guttefilm på DVD? Platekompaniet har f.eks mange filmer rundt hundrelappen, sikkert også noen skikkelige guttefilmer. Eller kinobilletter til en guttefilm så kan han ta med en kompis - og du kan ha en kosekveld hjemme alene?

Eller hva med sånne pusslesaker i tre? Slike tredimensjonale 'gåter' man skal forsøke å sette sammen eller ta fra hverandre.

Skrevet

Hva med en god krimbok? Hvis jeg skal kjøpe noe "ved siden av" kjøper jeg kanskje Flax lodd og favoritt godteriet hans.

Skrevet

de der 3d puslesakene var en god ide syns jeg. har du peiling på hvor jeg kan få tak i noe sånt?

Skrevet
de der 3d puslesakene var en god ide syns jeg. har du peiling på hvor jeg kan få tak i noe sånt?

Du får det hos både bokhandlere og i leketøysforretninger. Har kjøpt flere sånne til sambo, han elsker dem!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med en kortholder (til kredittkort) i metall?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med et erotisk brettspill til dere begge?

Jeg kjöpte et liknende for 150,-, men det var jo i Sverige da....

Men jeg vet at det finnes sexy terninger også, som man slå og så skal man utföre det som står på terningen...

Disse sammen med en god massageolje kanskje...?

Skrevet

Jeg så sånne IQ-byggeklosseting på max 20 her om dagen. Til 20,- Men kjøpte ikke, så jeg vet ikke hvor avanserte de er. Tenkte kanskje å gi sånn jeg også. Men er jo litt kjedelig hvis de er så enkle at en liten unge kan pusle de på et par minutter.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...