Marih Skrevet 18. oktober 2016 #1 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Hei! Jeg vet ikke helt om dette passer inn her men.. Jeg strøk på min første oppkjøring. Sensoren kjefta så å si på meg etterpå, noe som gjorde at jeg totalt har mistet all motivasjon til å prøve på nytt! Alle forventa at jeg skulle bestå, og jeg blir bare lei meg av å tenke på det. Søker vel egentlig etter tips som kan motivere meg til å fortsette.. Vil også legge til at jeg misliker kjøreskolebilen (jeg vet at dette er dumt og at hvis man kan kjøre bil så kan man kjøre alle biler) og at jeg helst vil bytte kjøreskole, men har som sagt null motivasjon og vet ikke hvordan jeg skal gå fram... Endret 18. oktober 2016 av Marih Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Del Skrevet 18. oktober 2016 Lag en tråd under Bil og trafikk. Er nok større sjanse for at du får respons der. Anonymkode: 4e187...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marih Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 18. oktober 2016 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg ser ikke noe i veien med å bytte kjøreskole, særlig om det er det som skal til for at du holder på noe av motivasjonen. Det vil alltid være noen som stryker. Denne gangen var det deg. Jeg forstår at det er kjipt, men du kommer mest sannsynlig til å bestå ved neste oppkjøring. Anonymkode: d0f60...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #5 Del Skrevet 18. oktober 2016 Du må ha hatt lite motgang i livet som lar en nedtur ta fra deg all motivasjon. Øv mer og prøv igjen. Anonymkode: e039c...ecd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #6 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg strøk også første gang nå i sommer, vi var to som satt på med kjørelæreren og begge strøk. Kjørelæreren forsto ingenting, og sa at vi var mer enn gode nok. Han gikk så ut i ferie, så sluttet han i jobben og tok med seg bilen. Nå må jeg kjøre opp med ny lærer og ny bil, som er helt ulik kjørelæreren sin, og den jeg har lærekjørt med hjemme. Det har ikke gått bra så langt, og kjørelæreren er klar på at jeg er IKKE klar for oppkjøring, jeg skulle ha ny oppkjøring for noen uker siden, men han nektet å la meg bruke bilen, det går utover ryktet til kjøreskolen. Han sa også at han var redd vi ikke skulle overleve turen til oppkjøring, så ille var kjøringen min (enig i at jeg ikke var på mitt beste - det høljeregnet og var glatt, og jeg har lærekjørt i fint vær i vår og sommer). Tilbake sitter jeg med privat "kjørelærer" som sier jeg kjører veldig bra, tidligere kjørelærer som sier jeg kjører veldig bra, sensor som sier jeg ikke er god nok, og ny kjørelærer som sier han var redd for livet sitt når han satt på med meg. Jeg blir visst dårligere til å kjøre hver gang jeg setter meg i en bil. Men vi må nok bare komme oss gjennom det. Tenk hvor langt vi har kommet fra første gang, hvor mye vi har lært. Vi har nok teorien inne, det er erfaringen vi mangler. Jeg fikk som råd å bytte kjørelærer, og tror jeg skal be om det dersom jeg klarer å løfte opp telefonen og ringe dem igjen. Har veldig lite lyst, men må pga. jobb. Føler med deg! Anonymkode: 2196c...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marih Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 18. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg strøk også første gang nå i sommer, vi var to som satt på med kjørelæreren og begge strøk. Kjørelæreren forsto ingenting, og sa at vi var mer enn gode nok. Han gikk så ut i ferie, så sluttet han i jobben og tok med seg bilen. Nå må jeg kjøre opp med ny lærer og ny bil, som er helt ulik kjørelæreren sin, og den jeg har lærekjørt med hjemme. Det har ikke gått bra så langt, og kjørelæreren er klar på at jeg er IKKE klar for oppkjøring, jeg skulle ha ny oppkjøring for noen uker siden, men han nektet å la meg bruke bilen, det går utover ryktet til kjøreskolen. Han sa også at han var redd vi ikke skulle overleve turen til oppkjøring, så ille var kjøringen min (enig i at jeg ikke var på mitt beste - det høljeregnet og var glatt, og jeg har lærekjørt i fint vær i vår og sommer). Tilbake sitter jeg med privat "kjørelærer" som sier jeg kjører veldig bra, tidligere kjørelærer som sier jeg kjører veldig bra, sensor som sier jeg ikke er god nok, og ny kjørelærer som sier han var redd for livet sitt når han satt på med meg. Jeg blir visst dårligere til å kjøre hver gang jeg setter meg i en bil. Men vi må nok bare komme oss gjennom det. Tenk hvor langt vi har kommet fra første gang, hvor mye vi har lært. Vi har nok teorien inne, det er erfaringen vi mangler. Jeg fikk som råd å bytte kjørelærer, og tror jeg skal be om det dersom jeg klarer å løfte opp telefonen og ringe dem igjen. Har veldig lite lyst, men må pga. jobb. Føler med deg! Anonymkode: 2196c...f15 Oisann! Det hørtes kjipt ut. Hørtes ut som en god idé å bytte kjørelærer, noe jeg også har lyst til å gjøre... lykke til på neste oppkjøring da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå