Gå til innhold

Kajal som sitter


sirka

Anbefalte innlegg

Bruker ikke kajal på våtkanten til vanlig, men når jeg skal ha en litt mer "dramatisk look" synes jeg det er på sin plass. Problemet er at jeg ikke får kajalen til å sitte særlig lenge der. Er det jeg som har spesielt våt våtkant :ler: eller har dere også problemer med det?

Er det en kajal som er bedre enn andre på dette området? Brukte en fra Dior som skulle være så bra, men den forsvant den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg stemmer også for Clarins, men vet ikke om den funker på våtkanten; den har litt seig konsistens. Jeg bruker den ved vipperoten, og den overlever alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kajalen fra Lâcome er den beste jeg har prøvd...

Eller så sitter jo disse flytende eyelinerene bedre da..Du kan jo bruke det på våtkanten og bare bruke en pensel til å duse det utover ellers blir streken veldig hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

Jeg har clarins sin eye liner. den egner seg ikke så godt som kajal synes jeg... Der bruker jeg Rimmel sin foreløpig, men planlegger å kjøpe en bedre etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Jeg har clarins sin eye liner. den egner seg ikke så godt som kajal synes jeg... Der bruker jeg Rimmel sin foreløpig, men planlegger å kjøpe en bedre etter hvert...

For å være litt pirkete...Kajal er rett og slett en betegnelse på eyeliner i blyantform, og sier ingenting om hvor du skal bruke den....

Jeg har prøvd kajaler fra Chanel og YSL (den siste en såkalt long lasting kajal), og ingen av dem satt fint i mer enn ca et kvarter :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

hmmm oki, trodde kajal var til våtkanten og eye liner var til vippekanten...?

Enda ikke funnet en som sitter godt på våtkanten min. kanskje jeg skal prøve lancome?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...