Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send en ny mld der du skriver: fikk du mld min?!

Anonymkode: 15f57...cb8

Takk for tips, men det passer ikke å skrive det pga situasjonen. Vanskelig å forklare, eller ønsker ikke å forklare noe mer.

Anonymkode: ba79d...fb5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

iMessage da står det ikke noe om man er blokkert.  Kommer ikke opp "levert".. og når du prøver ringe kommer det opptatt signal. Tar du nr på skjult, at du ringer fra skju, da ringer det. 

Dette er iPhone.

Anonymkode: d9d15...c69

Jeg har iPhone, han har Samsung ( mener jeg..) Hvis man har blitt blokkert på iPhone, står det ike levert hvis man sender sms, er det riktig? Men hva hvis man er blokkert fra en somm har Samsung, hvordan fungerer blokkeringen da?Vil det også stå ikke levert hvis man sender mld, eller vil det bli sånn som jeg nå mistenker, at bakgunnen blir hvit?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen andre opplevd at bakgrunnen til ei mld man sender, har hvit bakgrunn? Den er vanligvis grønn eller blå, men nå er den først grønn og man må trykke på begynnelsen av mld, og da blir hele bakgrunnen hvit. Og i tilfelle: betyr det at man er blokkert?

Skriver igjen: iMessage da står det ikke noe om man er blokkert.  Kommer ikke opp "levert".. og når du prøver ringe kommer det opptatt signal. Tar du nr på skjult, at du ringer fra skju, da ringer det. 

Ikke fokuser på fargen, har ikke noe å si.. hos meg er iMessage hvit i bakgrunnen og blå det jeg har skrevet. Er ikke meld levert og vedkommende bruker iMessage til vanlig da er du blokkert og for å teste det ut så nå du faktisk ringe et pling, da sks det komme opptatt signal. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver igjen: iMessage da står det ikke noe om man er blokkert.  Kommer ikke opp "levert".. og når du prøver ringe kommer det opptatt signal. Tar du nr på skjult, at du ringer fra skju, da ringer det. 

Ikke fokuser på fargen, har ikke noe å si.. hos meg er iMessage hvit i bakgrunnen og blå det jeg har skrevet. Er ikke meld levert og vedkommende bruker iMessage til vanlig da er du blokkert og for å teste det ut så nå du faktisk ringe et pling, da sks det komme opptatt signal. 

Takk for svar. Mld jeg tidligere har skrevet til han , og som jeg vet han har fått, har stått på grønn bakgrunn, dvs ikke iMessage, men tekstmessage. Hvis man er blokkert, står det da "ikke levert" eller står det ingenting? Det står ikke at den ikke er levert, men fargen på bakgrunnen forandret seg til hvit. Når jeg ser på hans tidligere svar til meg, har de vært hvite, mens mine mld har vært på grønn bakgrunn. Hvorfor forandret bakgrunnsfargen seg plutselig? Og igjen: jeg kan ikke lese hele mld som først er på grønn bakgrunn, men må trykke på begynnelsen på mld, og da først kommer hele mld på hvit bakgrunn.

De andre mld jeg skrev til han , som han fikk, ser jeg hele mld på grønn bakgrunn med en gang selv om noen av de også var lange, men ikke denne. Her ser jeg som sagt bare begynnelsen på grønn bakgrunn, for så at jeg må trykke for å se hele , og da blir hele bakrunnen hvit...Derfor lurer jeg på om han har blokkert meg? 

Skrevet

Trodde ikke man kunne skrive iMessage med Samsung? iMessage er for iPhone (og iPad med SIM-kort).

Skrevet

Ja, iMessage er Apple relatert..

peøver Google om Samsung og blokkering, men er så trøtt😂

Skrevet

Når man blokkerer SMS på Samsung så kommer de i egen "søppel" boks. Går vedkommende inn der vil den se meldingene. 

Men Samsung kan ikke skrive iMessage, det er kun for Apple produkter. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke man kunne skrive iMessage med Samsung? iMessage er for iPhone (og iPad med SIM-kort).

Men jeg skriver jo at jeg bruker tekstmld på grønn bakgrunn, ikke iMessage på blå bakgrunn...

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man blokkerer SMS på Samsung så kommer de i egen "søppel" boks. Går vedkommende inn der vil den se meldingene. 

Men Samsung kan ikke skrive iMessage, det er kun for Apple produkter. 

Men får de som har blitt blokkert fra Samsung, beskjed om at mld ikke er levert, slike man gjør fra iPhone? Eller står det aldri "ikke levert", om man er blokkert? Havner mld i en "søppel" boks, og så kan mottaker lese hvis han vil, selv om man har blokkert vedkommende?

Skrevet

Ja ok, misforstod. Står aldri levert på vanlig SMS. Eneste måten du kan finne dey ut på er å ringe. Er tlf av eller noe så er du blokkert om du prøver teste rett etter med annen nr eller fra skjult. 

Lykke til☺️

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ok, misforstod. Står aldri levert på vanlig SMS. Eneste måten du kan finne dey ut på er å ringe. Er tlf av eller noe så er du blokkert om du prøver teste rett etter med annen nr eller fra skjult. 

Lykke til☺️

Når du skriver vanlig sms, gjelder det også Samsung ( som har mange av de samme funksjonene som iPhone )? Er chat på mail ofte linket til tlf? Huff, ønsker ikke å ringe, men takk for hjelpen:) 

Skrevet

Hvis du sender melding via din melding på tlf, SMS, da blir den sendt til han som vanlig SMS.. godt mulig fargen bli grå.. tror venninnen jeg skal treffe har Samsung, skal teste det imorgen, men er ikke før imorgen kveld. Så kan jeg sjekke om det blir grå. 

Om du har chattet med han via Mail vet jeg ikke, men mye nå kan linkes opp på tlf, slik som Facebook messenger. Men hvis du har sendt han melding via meldinger på din tlf så er den sendt som SMS og hvis han har blokket deg så kommer den Meldingen i egen "søppelboks".

Skrevet

Hva funksjon har Samsung som iPhone har? Smilys app? Eller generelt apper? For Apple produkter, som feks iMessage, kan kun sendes via Apple produkter seg i mellom.

Skrevet

Nå har venninnen min blokket meg og jeg sendte hun en melding. Jeg har iPhone og hun har Samsung. Slik ser meldingen ut.IMG_1553.PNG

Skrevet

Jeg ringte henne når hun hadde blokkert mer og ds kom jeg rett til telefonsvarer. Nå opphevet hun den og det ringer.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har venninnen min blokket meg og jeg sendte hun en melding. Jeg har iPhone og hun har Samsung. Slik ser meldingen ut.IMG_1553.PNG

Tusen takk for svar! Skrev du noe mer enn det ordet, som ikke kom frem til henne fordi hun hadde blokkert deg?

Vet du om hvis du skriver henne en lang mld, om den går over til å bli hvit bakgrunn, at det har med lengden på mld å gjøre?

Nå ringte jeg han to ring idag for å sjekke, og det ringte begge gangene, så da har han ikke blokkert meg? Jeg mld han ei mld etterpå, som var på grønn bakgrunn som tidligere, men vet ennå ikke om han fikk min lange mld på hvit bakgrunn. Vi har ellers ikke kontakt, derfor skulle jeg gjerne visst. Men tusen takk for hjelpen din:)

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ringte henne når hun hadde blokkert mer og ds kom jeg rett til telefonsvarer. Nå opphevet hun den og det ringer.

Jeg ringte han som sagt to ring bare for å sjekke, og da ringte det, så da kan jeg ikke ha vært blokkert. Men vet ennå ikke om jeg var blokkert da jeg sendte han den lange mld...

Skrevet

Da tenker jeg at meldingen er kommet frem ja..

Skrevet

Skrev ikke noe mer enn den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...