Gå til innhold

Dyppet i rødt (fiksjon og virkelighet)


mirror

Anbefalte innlegg

Jeg sendte han en melding som han ikke har svart på ennå. Jeg lurer på om han unngår meg og i så fall hvorfor. Etter de blikkene og måten han knapt våget å møte øynene mine på i samme øyblikk som vi berørte teamene om sex så er jeg ikke tvil om at han begjærer meg. Ikke i det hele tatt. Jeg synes det er håpløst at det skal være så vanskelig. Tenk om vi bare kunne holde hverandre og krype inntil hverandre og ha vill og varm sex. Men jeg vet at grunnen til at jeg vil ligge med han er at jeg er så forelsket. Jeg tror han unngår meg fordi han ser at jeg brenner opp hvis han ikke går. At vi skal knulle og elske mellom laknene er en fantasi. Jeg brenner etter han og jeg begjærer han vilt, men jeg

vil ha hele mannen. Jeg blir knust av hans unnfallenhet og jeg vil bli ødelagt om han forlater meg etter å ha ligget med meg.

Men jeg vil nesten omprogrammere meg selv. Litt sex hadde ikke vært dumt.

Han behandler meg med gammeldags respekt og ser med frydefull undring på meg når jeg gir uttrykk for å vite noe som helst om sex. Jeg får en følelse av å være vakker og pirrende på avstand, ikke noe man kan ta i.

For da knuser han meg, tror han kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...