Gå til innhold

P3dokumentar - Langt til bloggtoppen

Anbefalte innlegg

Noen som har sett denne episoden av p3dokumentar? De følger to blogger som ikke er på topplisten. Jeg hadde faktisk vært innom youtubekanalen til norwaytwins for en stund siden, og de virker veldig snille og jordnære. Han andre de fulgte syns jeg litt synd på, for det virker som han var et lett mål for mobbing (han sa han fikk mye hat på bloggen). Jeg klikket meg inn på bloggen hans, og syns egentlig alt var veldig selvmotsigende. I noen innlegg snakker han om hvordan man ikke må bruke mye penger på klær, også i senere innlegg anbefaler han veldig dyre klær. Det er også flere innlegg der han sier han ikke er homofil, og så senere kom det et innlegg om hvordan det var å komme ut av skapet.. fant ikke noe innlegg som han skrev at han kom ut av skapet. Syns bloggen hans var veldig rotete og selvmotsigende (og full av skrivefeil), men han virket snill og grei som person. Man kunne se kontrasten fra disse bloggerne og de bloggerne som er på bloggtoppen og oftere i media. Noen andre som har sett programmet?

Anonymkode: ce7cd...6b7

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1056332-p3dokumentar-langt-til-bloggtoppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...