nat26 Skrevet 18. mars 2005 #441 Del Skrevet 18. mars 2005 Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #442 Del Skrevet 18. mars 2005 Takk for koselige meldinger, jenter!! Endelig er jobben slutt og vi kan slappe av og kose oss i helgen. Jeg er skikkelig lei av jobben som ikke lar oss være en del av teamet. Hvis vi skal være dem som fronter firmaet bør vi absolutt være med å vite hva som skjer. Ikke bare i organisasjonen, men også ang produktene vi selger!! Herregud, de motiverer oss ikke akkurat til ekstra innsats. Og særlig nå som jeg er rimelig sliten fra før, gir det meg ikke mye lyst til å stå på. Mulig jeg fremskynder legetimen. I påsken skal jeg være alene også siden en har ferie. Den andre kollegaen min er det ikke så mye hjelp i, desverre. Men det kan hende hun hjelper til når jeg er alene? I kveld har vi allerede sett en film, Alien vs. Predator. Helt grei underholdning. Og ikke så skummel som jeg trodde. Spiste kyllingvinger til. Nå er det snart Idol! Og det gleder vi oss til!! I morgen har vi samlet en del venner og skal ake i nabolaget. Det er en kjempefin akebakke der. Og etterpå skal vi spise pølser og kose oss. Det blir sikkert en fin lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. mars 2005 #443 Del Skrevet 19. mars 2005 Bare innom for å ønske dere en RIKTIG GOD PÅSKE!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. mars 2005 #444 Del Skrevet 19. mars 2005 Håper du får ei kjempefin påske! fra Mrs. Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. mars 2005 #445 Del Skrevet 19. mars 2005 Høres ut som om lørdagen har vært super..ihvertfall hvis dere gjennomførte planene deres!!! Fikk så lyst til å ake jeg når jeg leste det..... Her er nesten all snøen borte nå...så ingen håp for noen turer i akebakken her nei! Men greit nok..jeg står ikke på ski lenger.....så det er ikke sååå ille om snøen drar for min del! Jeg har lyst på vår jeg... Høres ikke ut som om jobbsituasjonen din er så ideell i øyeblikket...du må huske å sette grenser for deg selv..Ikke slit deg ut..det er det faktisk ikke verdt! Du har jo en liten en i magen å tenke på også!! Håper helga blir fin for dere alle! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #446 Del Skrevet 20. mars 2005 Tusen tak for påskehilsen Glossy og Mrs. Potter. Siden vi skal jobbe man-ons, begynner ikke påsken helt for oss enda. Selv om vi hadde det litt påske-aktig i går.. Takk for koselig hilsen, Madden! :klem2: Vi hadde det utrolig fint i går. Været var absolutt på vår side, -1 grad og strålende sol. Det kunne ikke vært bedre. Vi fikk noen fine timer ute, og det var kjempedeilig med frisk luft. Bakken hadde vi nesten for oss selv, og det synes jeg er rart. Det bor tusenvis av barn i området, og det var 2 stykker der utenom oss. Hvor er alle barna? Sitter alle inne og spiller data? Vi har lurt på det flere ganger, der er overraskende lite barn ute på ettermiddagene og kveldene. I helgene har vi ikke vært så mye hjemme selv, men jeg trodde da barn var ute på en lørdags formiddag når det er så fint vær. Men det var de altså ikke... Etterpå dro vi hjem til oss og hadde pølsefest. Det smakte godt med mat. De med barn dro hjem en liten stund etter maten, da begynte leggetiden å nærme seg. Et vennepar ble sittende igjen og vi satt og skravlet og drakk øl (Munkholm og brus for min del), helt til jeg ikke klarte å holde øynene oppe lenger kl halv elleve. Jeg gikk og la meg, mens de satt litt lenger. Det er nok derfor jeg er tidlig våken i dag også. Kanskje kroppen min begynner å venne seg til tidligvåkning? Mannen ligger og sover enda... Når han våkner blir det frokost, og så skal vi gå en tur senere i dag. Vi skal "gjøre" Akerselven i dag sammen med venneparet som var på besøk i går. Også blir det vel en cafétur etterpå. Så det tegner til å bli en fin søndag. :-) :-) :-) 21+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 21. mars 2005 #447 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei vennen.. høres ut som du har hatt en deilg og koselig helg!! Fint at du har fått slappet av litt! Jeg er også stuptrøtt om kvelden for tiden, men våkner tidlig om morgenen, og det er egentlig ikke meg i det heletatt.. så jeg lurer på om det er mamma-vibbene som driver og kommer over oss!! Håper du ikke har det så slitsomt på jobb i dag, og at hodepinen holder seg laaaaaaaangt unna!!! Stor mandagskos fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #448 Del Skrevet 21. mars 2005 Det er nok kroppen som forbereder seg. Sovnet under filmen i går, og gikk og la meg i halv ti-tiden. Frisk og opplagt i dag tidlig, vaffal. Det er skikkelig stress på jobben i dag også, siden vi er enda færre på jobb. Men jeg er uthvilt etter helgen, så mandagene pleier ikke å være så ille. Også er det kort uke! Thank heaven! I dag: Hudpleie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 21. mars 2005 #449 Del Skrevet 21. mars 2005 Kos deg med hudpleien:)Flere som er trøtte skjønner jeg,er trøtt hele tiden jeg,nytter ikke hvor lenge jeg sover heller.I dag stod jeg opp kl 13,men du verden så trøtt jeg er nå. God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. mars 2005 #450 Del Skrevet 21. mars 2005 Ha en fin mandagsettermiddag og kos deg med hudpleie, høres deilig ut! Flott at du har hatt en avslappende og koselig helg :-) Bare to dager igjen til ferie også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 21. mars 2005 #451 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei Siam Høyrest flott ut den laurdagen med aking og pølsefest! Snart påskeferie på deg - slapp av og gløym heile jobben din i mange dagar! Ha ei fin påske RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 22. mars 2005 #452 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei vennen... Nå er det ikke lenge før både du og jeg kan ta oss en velfortjent (om jeg får si det selv) påskeferie!!! Jeg ønsker deg en fin fin ferie, med mye kos og avslapping!!! Mitt frø hilser til ditt frø!! Stooooor påskekos fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #453 Del Skrevet 22. mars 2005 Tusen takk for koselige hilsner nat26, April, Road Queen og shy!!!!! Nå skal det bli deilig med påskeferie, ja. Nå har nesten halve denne dagen gått og i morgen skal jeg bare jobbe fra 9-12! Deilig! Og så bærer det av sted til påskefjellet! Jeg har tenkt meg noen turer på ski, det har jeg nok godt av. Og så skal jeg lese masse. I dag har vi ingen planer, vi skal bare gå en tur, og pakke til påskeferien. Når vi kommer hjem har vaskedamen vært der, så det blir en fryd å komme hjem. :-) Ellers ikke så mye nytt å melde. Jeg har vokst ut av alle klærne mine, nå har jeg bare en mammabukse som passer. De jeg hadde som var for store i begynnelsen av svangerskapet er for små nå. Så da må det bli litt shopping i Stockholm! Jeg må lete frem noen adresser til mammaklær butikker. Vi hadde møte med den nye sjefen vår i går, og det var ikke så veldig oppløftende meldinger. Jobben min kommer til å bli helt forandret fremover. Den kommer rett og slett til å bli skikkelig kjedelig. Og det er nok bare et tidsspørsmål før hele avdelingen legges ned og samles nordisk eller outsources. Jammen bra jeg skal ut i permisjon snart!! Og det kommer ikke til å bli noe mindre stress i de nærmeste månedene. Så det blir nok sykmelding på meg etter legetimen. Håper legen min skjønner situasjonen. Men jeg har hatt han som fastlege i snart 10 år og har aldri bedt om sykemelding før, så jeg håper han skjønner at det er noe jeg virkelig trenger og ikke er latskap. Jeg har inntrykk av at han er grei, så jeg tror det går bra! 21+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 22. mars 2005 #454 Del Skrevet 22. mars 2005 GOD PÅSKE SIAM! Håper det ordner seg med jobben og sykemelding for deg, det bør det gjøre tror jeg. Men, nå er det straks påskefri og kos. Håper du har det bra! Klem fra Soul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 22. mars 2005 #455 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei Siam! Takk for hilsen i dagboken min! Så kjedelig å høre om jobben din. Er det derfor du skal sykemeldes, eller er du syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. mars 2005 #456 Del Skrevet 22. mars 2005 Skikkelig dumt at det skal være så mye stress på jobben din...sikkert godt å ta en time-out nå da.... Håper du får en kjempefin påskeferie, og koser deg masse på fjellet!! Goood påske- :klem2: fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. mars 2005 #457 Del Skrevet 22. mars 2005 Kos deg masse på påskefjellet,og slapp av Blir godt med en liten pause fra jobben sikkert.. God påske! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #458 Del Skrevet 22. mars 2005 Tusen takk for enda flere koselige meldinger, Soul, Xavia, Madden og Mrs. Potter!! Hei Siam! Takk for hilsen i dagboken min! Så kjedelig å høre om jobben din. Er det derfor du skal sykemeldes, eller er du syk? Jeg er ikke syk, heldigvis, men jobben er så stressende at jeg er redd det ikke er bra for lille frø. Eller meg. Litt kortere arbeidsdager vil nok gjøre susen. I dag var det ganske rolig på jobben, så det gikk fint. Og i morgen rekker jeg vel ikke å komme i gang en gang. Gleder meg til å dra på hytta. Farfaren til mannen døde i dag. :-( Det var ikke uventet, han har vært syk lenge. De siste ukene har han bare hatt lyst til å dø, og vi er glad for at han endelig fikk slippe. Han ble gammel, og har hatt et innholdsrikt liv, men det er klart at det er trist allikevel når det skjer. Det blir nok begravelse etter påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. mars 2005 #459 Del Skrevet 22. mars 2005 Uffda, så trist med farfar! Alltid trist når det skjer, selvom de har hatt et langt og fint liv :trøste: Håper dere alikevel får en fin ferie.. God påske, vennen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 23. mars 2005 #460 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei vennen.. det var trist med farfaren til mannen din!!! Håper dere får en fin påske allikevel.. som du sier, han var jo gammel, og ønsket tydeligvis å få ro. Jeg blir borte til mandag, så jeg er ikke på nett før da.... ønsker deg derfor en suuper påskeferie, med mannen på hytta!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå