Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok

Siam

Anbefalte innlegg

Det blir spennende med kjolesalg i morgen, der burde jeg egentlig vært også, har jo 2 kjoler som skulle vært solgt!! Kunne fått solgt den jeg hadde i bryllupet, men jeg hadde jo bestemt meg for ikke å selge den. Og nå ser jeg ingen grunn egentlig til at jeg skal sitte med den, men for sent å angre nå!!

Gleder meg til referat på mandag, det blir spennende! Så snille dere er som kjøper filmer til den lille, regner med det er noe som blir satt pris på! Det hadde i allefall jeg gjort :-)

Ønsker deg en fin helg og kos deg med mannen!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får ei fin helg du også Siam!!!

Jeg hadde ikke tenkt å scrappe alle bildene altså!! :ler: Men det er vanskelig å velge ut..for det var mange fine der! Må kjøpe litt utstyr også først..men det ser moro ut..så jeg gleder meg!!

Stor fredags :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært fin, den.

Fredag ble det pizza på kvelden og ganske tidlig i seng.

Lørdag møtte jeg åtte andre jenter, bla Imax, og vi prøvde å selge brudekjolene våre. Imax hadde annonsert flere steder, og hadde hatt en del etterspørsel, men det var bare en gruppe med en brud som kom. Det var litt skuffende. Men vi hadde da en hyggelig ettermiddag, om ikke annet.

Imax, det var veldig hyggelig å møte deg. Gøy å få et ansikt på deg. Det var et kjempefint tiltak, synd det ikke ble bedre uttelling.

Etterpå kom mamma, Ø og lillesøsteren min på besøk. Lillesøsteren min har bursdag på mandag, så de tok seg en tur til Oslo og møtte oss hjemme hos oss til kaker og boller. Koselig det også.

På kvelden var vi på Spellemannsprisen på Spektrum. Det var sånn passe gøy. Vi var ikke helt fornøyd med at Odd Nordstuga ble årets Spellemann, og det var ikke så mye fart over underholdningen. Men det var greit å være der. I alle fall når vi ikke har betalt for å være der. Vi dro hjem etterpå, jeg var supertrøtt.

I dag har vi vært i Moss og sett på et hus vi syntes så veldig interessant ut på internett, men som vi fant ut det ville bli altfor mye jobb med i tillegg til at solforholdene ikke var helt bra. Så vi kommer nok ikke til å gå for det. Vi har heldigvis god tid, og kan vente på det perfekte huset. Og dette huset var ikke perfekt.

Da vi kom hjem lagde vi middag, og nå har vi sett en film mens vi har spist opp bursdagskaka fra i går. Snart er det VIP Robinson, så er det snart senga.

Etter lunch på jobben i morgen er det UL!! Jippi!

Kjenner nesten magen vokser nå. Regner med at den kommer til å bli ganske mye større i løpet av de neste ukene. Jeg ser ganske stor forskjell allerede nå.

Og lille frø sparker. Kjenner den nesten hver dag.

18+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.. åååå, jeg er så spennt på UL din i dag.... du må komme med rapport så raskt du kan... Vil dere vite kjønn? :babygutt: / :babyjente: Og enda viktigere, vil dere si det til andre dersom dere får vite det? Vi har bestemt oss for å vite hvis det går, og heller ikke legge skjul på det for andre, men jeg vet folk er veldig forskjellige på det punktet. :enig_animasjon:

Så kiipt at du ikke fikk solgt kjolen din da.. det var jo i utgangspunktet et veldig bra initiativ å møtes flere for å selge.... så rart at det ikke dukket opp fler? :o

Så du var på Spellemann ja.. vi så det på tv vi da... kanskje vi så dere? :wink:

Hus i Moss ja.. det er jo et stykke ut av byen, men helt sikkert landlig og fint for barn og vokse opp.... lykke til med videre husjakt!! (vi er også rundt og titter, men har ikke funnet noe enda.. skal ikke så langt som til Moss, men vi ønsker noe på bakkeplan, da vi bor i 3 etg, uten heis pr. i dag..)

Vel, dette ble langt. Ønsker deg en suuper mandag, med spennende resultater, og gleder meg veldig til å høre hvordan det har gått!!!

stoooor kos :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd er gøy!!

Det var helt fantastisk å se det lille frøet vårt. Alt ser bra ut, alle målene var fine, og hun kunne tydelig se at det var en liten gutt inni magen min!! :hoppe:

Det var det vi visste! :wink:

I følge målingene er jeg fremdeles 18 uker og 3 dager. Akkurat som mensmålingene.

Så hvorfor terminen nå ble satt til 29. juli vet ikke jeg. Men det samme kan det være, det er jo sjelden de kommer akkurat på termin allikevel.

Nå er vi kjempeglade. Det var så morsomt å se. Vi fikk med oss et fint bilde av verdens søteste gutt som ligger og suger på tommelen sin! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA!!!!!!! En velskapt liten :babygutt: , så utrolig moro!!!

GRATULERER!!!!!!

Det var veldig moro å høre!!! Var han stor da? Hva målte han nå?

Guri, nå ble jeg enda mer utolmodig til min egen UL, kan nesten ikke vente!!! Så moro!!

Kunne dere også se at det var en gutt, eller var det bare JM som så det? Var ellers alt bra med han?

Dette var i allefall veldig gøy å høre.. har vært veldig spent på rapporten din!!!

stoooooooooooooooor gratulasjons :klem: fra shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for sms, så jeg fikk stilnet nysgjerrigheten min :klem2:

Så moro med en liten gutt i magen, det er jo det du har trodd! Rart det der..Kan tenke meg det er en fint bilde du har fått, lillegutt som suger på totten :hjerter:

Kommer du til å begynne å handle litt nå eller vil du vente? Nå kan man jo handle etter farge og det synes i allefall jeg er veldig kjekt! Hvertfall om man er glad i rosa og blått da, sånn som meg..Vi får en veeeldig lyserosa baby :oops: Sånn kan det gå når man elsker å shoppe og elsker rosa!!

Nå kan jo tankene gå litt mer rundt konkrete navn også, har dere tenkt på noen spesielle?

Termin har nok ikke så mye å si nei, annet enn at det er den termin du fikk i dag som gjelder for når du begynner på overtid! Men disse små kommer nok akkurat når de vil :-)

Hurra for lillegutt i Siam`s mage :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han stor da? Hva målte han nå?

Kunne dere også se at det var en gutt, eller var det bare JM som så det? Var ellers alt bra med han?

Tusen takk for gratulasjonene shy og Cielo!

Jordmor målte bare hodeomkrets, lårbein og mage. Jeg vet ikke hvor lang han er. Men alle målene var fine. Hun sa ikke noe om at han var spesielt stor eller liten. Er ikke det sånn nogenlunde det samme hos alle frem til nå, og så vokser de forskjellig etter det? Trodde det jeg...

Han lå og vinket litt til oss, det var så gøy å se han bevege seg. Morkaken lå rundt nesten hele livmoren fikk jeg inntrykk av. Men det var visst også ganske normalt nå.

Jordmoren viste oss pungen og utover-tissen, så vi så det når hun forklarte, men jeg hadde ikke sett det av meg selv. Utrolig morsomt å se.

Også anbefalte hun meg å ta ut piercingen i navlen, så da gjorde jeg det. Det er litt rart å gå uten, har tross alt hatt den i 10 år... Får se om jeg "klarer" å gå uten, synes magen min ser så rar ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, der var det en hilsen fra April også! Det var koselig.

Det blir nok litt mer handling nå, ja... Var innom H&M her om dagen og de hadde jo sååå mye fint, men jeg ville vente til jeg visste hva det er. Men vi har mye å handle utenom klær. Vi må jo ha møbler, vogn, bilsete osv. osv...

Vi har en liste med navn. Den ene halvdelen kan vi jo stryke nå som vi vet vi ikke får jente.

På min lange liste er det bare 4 navn mannen egentlig liker, så da blir det kanskje ett av dem. Men det er lenge igjen, så mye kan skje.

Takk for besøk, nat26!!

Men nå er jeg så trøtt, så nå blir det senga på meg!

Natta! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Så moro med ultralyd! GRATULERER med en liten gutt i magennn. Så morsomt det må være å ha et lite menneske inne i seg. Helt speisa konsept, egentlig, selv hvor ualminnelig alminnelig det egentlig er... :ler:

Kjenner jeg blir litt verpesjuk av å lese her inne... :ler::hjerter:

Håper du får en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en nydelig gutt da! Utrolig morsomt med UL. Skjønner godt at du synes det er rart å ha mage uten piercing, jeg synes min ser veldig rar ut (trodde kanskje jeg ville bli lei av den hvis jeg fikk mer mage, men jeg liker den selv med litt flesk :sjarmor: ). Du får putte den inn igjen i august!

Det var hyggelig å treffe deg på lørdag, så utrolig synd at vi ikke fikk solgt en eneste kjole! Helt utrolig, men egentlig ganske festlig :hoho: Men vi hadde det jo hyggelig for det. Har du hørt noe fra hun jenta etter på da? Har fått noen flere henvendelser, men så har jeg ikke hørt noe...Hm.

Håper formen er bra Siam, så snakkes vi! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Siam vennen... har du gått i SJOKK :o etter UL i går? Er så stille fra deg i dag.....

Det var jo utrolig gøy med en liten gutt :babygutt: da.... kan tenke meg dere er glade!! Gleder meg til å se hva vi venter....

Ønsker deg en fin dag!! :blomst_opp:

kos :klem: shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi! Nei shy, jeg er ikke i sjokk etter ul. Det er heller det at det er utrolig mye å gjøre på jobben akkurat nå. Blir nesten stresset. Men rekker ikke å gjøre mer enn en ting av gangen....

Ellers er alt bra.

Tusen takk for hilsen Mrs. Potter, Pepita, Road Queen og Imax! Jeg setter så stor pris på besøk fra dere! :klem2:

I kveld skal jeg på 1 års dag til datteren til en venninne. Det blir sikkert koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...