Siam Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #341 Del Skrevet 21. februar 2005 Så koselig at du har tenkt på meg, shy! Vi hadde en kjempefin tur til NY! Bare synd jeg ble syk. Tror jeg hadde feber i 3 dager, og jeg var ganske slapp. Så vi gikk glipp av littegrann, men fikk allievel sett masse av byen. Stort sett gikk vi bare rundt på Manhattan og så oss rundt. Fikk sett de viktigste sights'ene som Frihetsgudinnen, Empire State Building, Ground Zero osv. Jeg tror vi gikk flere mil hver dag. Men vi har nok fått i oss nok mat også. Porsjonene er ikke akkurat små. Mandag for en uke siden kjente både jeg og mannen at frøet sparket! Det var så morsomt. Har kjent det et par ganger til i løpet av uken. Kjenner etter hele tiden i tilfelle den skal sparke igjen snart. Vi kom hjem i stad, og nå skal vi prøve å holde oss våkne så lenge som mulig i kveld. Er ganske trøtt nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 21. februar 2005 #342 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei Siam Velkommen heimatt - kjekt å lesa at de hadde ein fin tur sjølv om du var dårleg nokon dagr. Høyrest ut som de hadde det kjekt og fekk oppleva mykje. So gøy at du kjenner bevegelse - og mannen også - det er utruleg å tenka på at det lever eit lite menneske inni magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. februar 2005 #343 Del Skrevet 21. februar 2005 Hurra Vennen min er hjemme igjen! Så kjedelig at du har vært syk på turen da, men fint at dere fikk opplevd litt også! Og så har den lille sparket Det var gøy å høre!! Moro å få en bekreftelse på at det er noe der nede! Du har jo rundet 17 uker allerede, synes tiden går fort jeg!! En uke til UL også, jeg er kjempe spent! Gleder meg til vi sees igjen.. Ha en riktig god natt! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 21. februar 2005 #344 Del Skrevet 21. februar 2005 *Sukk* New York -byen i mitt Drømmer meg litt bort. Dumt at du var syk, men kan tenke meg at det store eple uansett var en flott opplevelse! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. februar 2005 #345 Del Skrevet 21. februar 2005 Velkommen hjem Siam! Synd du var syk på turen,men det høres ut som om dere har hatt det kjempefint! Og så koselig at dere har kjent frøet Ha en fortsatt fin mandagskveld! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 22. februar 2005 #346 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei vennen.. så trist at du var dårlig i starten av ferien da..... sånnt er aldri noe morsomt!!! Fint at dere fikk mye ut av resten av uken i allefall! Så utrolig morsomt med lille nurket..... jeg har enda ikke kjent noe, som jeg kan med sikkerhet si er "lille-shy", men jeg er jo 16+1 i dag, så jeg håper det skjer snart... *utolmodig*. Fikk du gjort noe seriøs shopping da? Var det mye fint til babyer der? Eller mamma-klær kanskje? Ønsker deg en fin tirsdag!!! :enig_animasjon: stoooooooor hjem kos fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 22. februar 2005 #347 Del Skrevet 22. februar 2005 Åssen var shoppingen da? Synd at du var syk! Men jeg håper du er frisk nok til å være med å selge kjole på lørdag! He he. Har fått en del henvendelser fra folk som vil ha oversikt over kjolene, så får vi se om det kommer noen da. PS! Det skal bli hyggelig å se hvem Siam egentlig er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 22. februar 2005 #348 Del Skrevet 22. februar 2005 Velkommen tilbake! Synd du var syk, men det høres ut som NY-utbyttet ikke var så verst like vel! Ble det noen Ugly Dolls på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #349 Del Skrevet 22. februar 2005 Du merker nok lille-shy ganske snart, shy! Det er verdt å vente på. Det ble faktisk veldig lite shopping også, vi fant ikke noen fine mamma-klær-butikker. Jeg hadde noen adresser, men de viste seg å være feil. Det var i alle fall ikke noen butikker der. Ikke fant jeg noen ugly-dolls heller. Og babyklær kjøpte jeg heller ikke. Men jeg fikk kjøpt meg et par nye sko, og det ble et par nye bukser og gensere. Men det var skuffende lite. Jeg var ikke i form til å prøve så mye... Fordelen er at jeg har penger igjen! Jeg var på kontroll hos legen i dag, og alt sto bra til. Symfysemålet ligger midt på streken, og hjerteslagene til lille frø var på 152, noe som visstnok var bra. Blodtrykk var 128/80, litt høyere enn sist, men bra allikvel. Jeg har lagt på meg 3-4 kilo siden jeg ble gravid, og jeg tror det er ganske normalt også. Det var så gøy å høre hjertelyden til frøet! Også så langt opp livmora var kommet. Den er over navlen nå. Om en uke er det ul. Det blir spennende å se. Håper alt ser bra ut. I dag skal vi ta det helt med ro hjemme, regner med at jeg blir ganske trøtt i løpet av kvelden. Må få pakket ut og vasket noen klær. Men ellers har jeg ingen planer. Skal se på Frustrerte Hustruer så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #350 Del Skrevet 23. februar 2005 Æsj, det er kjedelig å være tilbake på jobb. Det er så dårlig stemning her pga nedskjæringene. Det er ingen som vet om de har jobb neste uke, og det er litt frustrerende. På en måte hadde det vært greit å få beskjed med en gang, så slipper man å gå og lure i ukesvis. Nå er det ingen som vet hva de har å forholde seg til. Jeg for min del kunne godt tenke meg å få en pakke og slutte på dagen! Jeg har tenkt å være hjemme 2 år allikevel. Det hadde vært kjempedeilig og vært hjemme litt. Det er masse som må planlegges og ordnes til frøet blir født. Har ikke begynt enda. I dag skal jeg på shoppingtur. Jeg mangler en del gensere og sånt, siden det ikke ble så mye shopping som planlagt i NY. Så da blir det h&m på meg. Men de har sikkert mye som kan være i basisgarderoben. Også må jeg kjøpe bursdagspresang til 1 årsdagen til datteren til venninnen min. Så jeg må i lekebutikk. Morsomt. Ellers har jeg ikke så mye planer. Annet enn at jeg må se LOST, har blitt skikkelig tv-slave. Det er 4-5 programmer i uka jeg må få med meg. Jeg har aldri vært sånn før. Men det skader sikkert ikke. 17+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 23. februar 2005 #351 Del Skrevet 23. februar 2005 Ditto Siam! Kjeder meg på jobb denne uka jeg også. Vinterferiestemning og latskap hos meg tror jeg. Desto flere besøk på KG i løpet av dagen! Håper dere får avklaring på jobben da, håpløst å ha det sånn. Ha en ellers strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. februar 2005 #352 Del Skrevet 23. februar 2005 Så kjedelig med den dårlige starten på NY-turen da Siam! Utrolig trist å skulle bruke av ferien til sånt...men så er det jo helt typisk da! Godt at du er fornøyd med turen iallefall! Og kjekt å ha deg hjemme igjen! Så heldig du er som har kjent lille frø på utsiden da!! Kjempekjekt for Siam-mannen det ja! Har du tenkt å ta permisjon uten lønn det andre hjemmeåret eller? Høres kjempedeilig ut da..med to års permisjon! Ha en flott uke da Siam! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #353 Del Skrevet 24. februar 2005 Madden: Jeg regner i alle fall med at jeg skal ta 2 års permisjon. Det siste året uten lønn, ja. Kanskje jeg kan være dagmamma også. Men jeg får se om jeg trives med å gå hjemme. Jeg har aldri prøvd det, så det kan hende at jeg flyr på veggene etter en stund. Men det er jo ikke sikkert jeg har noe valg heller. Hvis stillingen min blir borte har jeg jo ikke noe jobb å gå tilbake til etter endt permisjon... Får jeg arbeidsledighetstrygd, da eller? Det blir spennende å se hva som skjer med jobbene våre i løpet av måneden. Regner med å vite noe mer i løpet av uke 10. I går fikk jeg tatt igjen mye av handlingen jeg gikk glipp av i NY. Gikk berserk på Sandvika Storsenter. Fikk kjøpt et skjørt på salg hos Ni måner + en bluse og topp som ikke var på salg . Jeg handlet for et par hundre kroner mindre på h&m og fikk en stappfull pose med t-skjorter, gensere, singleter og topper... Så nå har jeg endelig noe å ha på meg igjen. Trenger nok et par nye bukser etterhvert, men kan ta det litt senere. Greit å kunne handle litt mer senere. Fikk kjøpt inn noen presanger til kommende bursdager også. Og noen filmer til frøet... Det er det første jeg har kjøpt til babyen. Den sparer nemlig på Disneys tegnefilmer. Og nå fikk den to stykker. De første i samlingen. Skal prøve å skaffe de aller fleste klassikerene, de er så søte. I dag skal jeg ta frem scrappesakene mine, hadde jeg tenkt. Det er lenge siden sist. 4 dager til ul!! 17+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 24. februar 2005 #354 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei Siam og velkommen tilbake! Kjedelig at du var syk på turen. Og at du ikke fant noen fine mammabutikker, jeg hadde tenkt å spørre deg om tips... Fikk du sett The Gates i Central Park forresten? Det var en av grunnene til at jeg ville dra dit i februar, mens de fortsatt står oppe, men nå er det jobben til mannen som bestemmer (og betaler ) så nå blir det 14 mars i stedet. Litt for spennende det med jobben din... Håper du raskt får vite mer om hva du kan vente deg. Tipper babyen din ble fornøyd med filmene, den som sparer allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #355 Del Skrevet 24. februar 2005 Filmer til frøet... Den skal tidlig krøkes som god filmfan skal bli! Bra at dere koste dere i NY! Nå fikk jeg også lyst på ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #356 Del Skrevet 25. februar 2005 Cielo: Ja, vi fikk sett the Gates. Vi var i parken tidlig på åpningsdagen, så vi fikk sett "avdukingen" av mange av portene. Det var veldig fint, men kanskje mer spesielt for dem som har et forhold til parken fra før. Vi synes det var "hypet" opp litt vel mye. Pepita: hyggelig å se deg igjen! :blomst_opp: Fikk scrappet litt i går, morsomt. Tror jeg må dra og kjøpe mer papir og stæsj snart. Det ble jo ikke så mye av det heller i NY! I dag blir det nok en rolig hjemmekveld. Jeg og mannen har tenkt å lage noe god mat og se noen av filmene vi har kjøpt i det siste. Og Idol, så klart. Ny uke for frøet i dag: 18 uker! Og bare 3 dager til ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 25. februar 2005 #357 Del Skrevet 25. februar 2005 Blir så misunnelig, får aldri tid til å scrappe jeg... Lurer på om jeg skal ta med scrappeting nordover i påsken, men det er jo mye å dra på da. Vi får se. 10 dager hos svigers kan være en passende anledning å scrappe... Vi sees i morgen vi da! Ha en god helg! Jeg krysser fingrene for at 9 brudekjoler blir solgt i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #358 Del Skrevet 25. februar 2005 Imax: ta med deg scappesaker, du! Det hørtes ut som en gylden anledning. Det blir veldig spennende i morgen, gleder meg til å treffe deg. Og håper vi får solgt noen kjoler! Det blir spennende å se hvor mange som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 25. februar 2005 #359 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei Vennen... Så spennende med brudekjole salg, får håpe dere får solgt kjolene og at dere kan gjøre noen tilkommende bruder lykkelige. Så morsomt at dere kjøper filmer til "frøet", det var jo ikke en dum idè!!! Vi har heller ikke startet handlingen enda, venter til etter UL, i tilfelle de kan se kjønnet... så får det kanskje litt lettere med tanke på fargevalg osv... Vi har UL 11 mars, det er to uker til i dag!! Jeg er veldig spent på din rapport fra UL på mandag.... du må love å oppdatere med en gang du får anledning!! Høres ut som en deilig fredag dere skal ha!! Ønsker deg en fin helg, så "sees" vi på mandag... Lykke til med kjolesalget!!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 25. februar 2005 #360 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei Siam... VI KAN TRILLE SAMMEN!!! Vi har jo fulgt hverandres bryllup og graviditet hele veien, så vi kjenner jo hverandre godt.... det er klart vi må trille sammen når vi kommer til sommeren!!!! Ha en fin fin dag!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå