April Skrevet 16. januar 2005 #241 Del Skrevet 16. januar 2005 Oj, du har jo blitt en liten Pamela jo Blir moro å se etter fødsel ja! Jeg har også gått opp en str, men jeg er "bare" en DD..Får håpe vi har bra med mat til disse små i allefall da! Det var veldig fint det fra Stokke! Har sett på den senga selv, men har endt opp med denne sengen fra HTS. BeSafe Opal Comfort For livlige krabater! Vi vet jo hvor viktig og stor betydning god søvn har for barnets vekst og trivsel. At sengen i tillegg skal være trygg og behagelig er en selvfølge. BeSafe Opal er et norsk møbel design i heltre. BeSafe Opal Comfort er testet og godkjent i henhold til EN 716-1 og 2 av det nøytrale test instituttet SP Borås. Fra medisinsk hold fremheves det at barn med luftveis sykdommer skal ligge med hodet litt høyere slik at luftveiene holdes åpne. - Sengebunnen i BeSafe Opal Comfort kan reguleres i ulike stillinger i både hode- og beinende. - Praktisk skuff for sengeteppe, leke eller klær er en tilleggsutstyr. - En kan fjerne tre fjærbelastede spiler på siden slik at barnet fritt kan gå ut og inn av sengen selv. - BeSafe Opal Comfort er utstyrt med fjærende føtter slik at man lett kan vugge barn i søvn. BeSafe Opal Comfort er vist i heltre bjørk eller med kirsebæroptikk og selges i utstyrforretninger over hele Europa. Synes den virker ganske bra! Bestiller den i februar en gang tenker jeg. Håper du har en fin søndag og at det kanskje er en mulighet for at vi kan treffes igjen snart? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #242 Del Skrevet 16. januar 2005 Oj, du har jo blitt en liten Pamela jo Blir moro å se etter fødsel ja! Hi hi, hadde det bare vært så vel! Tror ikke noen ville forvekslet min og Pamelas rompe. Klart vi kan møtes igjen snart, April! Nå har det roet seg litt etter jul også, så det er bare å si ifra, det. Det passer stort sett alltid for meg, må bare ha noen dagers varsel. Dro opp til venninnen min i går, lagde middag og så to filmer. Jeg overnattet hos henne siden kjæresten hennes også var borte for å stå på ski. I dag har vi vært på Reiselivsmessa, de skal til Sør-Afrika i november og har begynt planleggingen for fullt. Heldiggrisene. Det blir nok lenge før det blir safari på oss. :-? Men vi har mye annet å glede oss til da! Har blitt litt skremt av å lese om alle dem som har mistet i uke 12, jeg synes det er veldig mange jeg. Jeg får håpe at lille frøet vårt koser seg i magen min. Det skal jo liksom være tryggere nå... Må prøve å ikke tenke på det, for det er ikke noe jeg kan gjøre til eller fra allikevel. Det går nok bra (*trøste meg selv*). K og jeg var og så på et hus i Moss i dag. Det ligger i dem veien mannen og jeg har lyst til å flytte, men det var nok en god del dyrere enn det som er aktuelt for oss og i tillegg var det over en million i kommunale og faste utgifter i året!! Trodde ikke at det gikk an jeg... Men det var veldig fint, eller det kan bli veldig fint. For det er mye som må gjøres. Så det huset skal vi IKKE ha. Vi får vente på neste. Og ikke har jeg så veldig lyst til å flytte dit enda. Kan vente noen år, jeg! Var ute og spiste med svigersene og broren til mannen i kveld også. Broren skal flytte til Stockholm for noen måneder, så det var koselig å si hadet til han. Jeg ble glad for at jeg ble invitert selv om mannen ikke er hjemme. Koselig at de regner meg som en del av den nærmeste familien. De gleder seg til å bli besteforeldre, og det er så gøy. I kveld blir det kun sofakjøring, jeg er ganske sliten etter alle aktivitetene i dag. Det har blitt mye bilkjøring. Skal se på VIP Robinson og spise sjokolade. Og jeg skal ganske tidlig i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 16. januar 2005 #243 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei siam Veldig flott bareneseng og stellebord du har falt for *drømmer meg bort* Ser ut som de har veldig mye fint hos Stokke.. Er det veldig dyrt der eller? Håper du koser deg på sofaen med Robinson og sjokolade tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #244 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg husker bare prisen på sengen, *tine* og den var på tilbud til 5.990,- I dag har jeg fartet mye rundt. Har levert bilen på service, bestilt pass og byttet leiebil. Kom ikke på jobb før 10. Det var deilig, det! Kjedelig å ha en lang uke foran seg. Ikke noe spesielt morsomt som skjer denne uken. Ikke som jeg vet om i alle fall. Mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld, så det blir nok en kjedelig kveld. Regner med at jeg drar på trening etter jobb, og så blir det vel ikke så mye mer som skjer... Har så vondt i den ene brystvorta! Den er helt hard og verker skikkelig. Akkurat nå har det gått over, men det var skikkelig ille i dag tidlig. Puppene mine er nok ikke ferdig forandret enda. Det står i diverse bøker at jeg kan begynne å kjenne toppen av livmoren over skambeinet nå, men jeg kan ikke si at jeg kjenner noe enda. Ikke vet jeg helt hvordan det skal kjennes ut heller. Får vente litt til. 12+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 17. januar 2005 #245 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei Siam, Du får sørge for at det skjer noe morsomt da! Litt scrapping el.l? Da blir nok uken bedre! Hvordan gikk det med brudekjolesalget? Ville noen ha den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. januar 2005 #246 Del Skrevet 17. januar 2005 Kjempefin både senga og stellebordet!!! Så deilig å kjøpe inn nytt undertøy da...herlig!! Det er skikkelig luksusfølelse altså!! Mannen trenger overhodet ikke å innvolveres i kostnader..han får nyte frynsegodene..og det får være nok!! Men du... en mill. i faste utgifter og komm.avg. i året?? Hvordan går det an????? Er det slott dere ser på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 17. januar 2005 #247 Del Skrevet 17. januar 2005 Høres ut som du har et fantastisk svangerskap så langt, siam Ikke mye dårlig du nei.. Ikke alle som er så heldig, men jeg håper jeg blir det ha en fin dag fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #248 Del Skrevet 17. januar 2005 Det har ikke blitt noe trening i dag. Hodepinen kom snikende litt utpå dagen på jobben og har bare blitt værre og værre. Jeg har ligget på sofaen med smale øyne i hele kveld. Prøver å drøye så lenge som mulig med å ta smertestillende, men tror jeg skal ta et par paracet før jeg legger meg så jeg i alle fall sover bra. Håper ikke det er en sånn som strekker seg over flere dager, da orker jeg ikke jobben i morgen. Men heldigvis er det lenge siden sist nå (eller egentlig ikke, hadde en tre-dagers i nyttårshelgen, men det er lenge siden jeg har vært borte fra jobben). Uff, jeg er ganske kvalm nå også, men kvalmen kommer og går. Det er kanskje like greit å gå og legge seg nå? Imax: Jeg har ikke fått solgt kjolen enda, så kanskje vi skulle arrangert et marked en lørdag? Jeg er med! Madden: det var nok litt for mye slott for oss, ja. Takstmannen anslo markedsprisen til å være 7,5 mill! :o Så sånn kan det går når megleren ikke setter prisen på huset i annonsen på internett... Det var litt utenfor det vi har mulighet til, gitt. Men det må være en kommafeil i taksten. Det er da ingen som har en million i kommunale avgifter? Men det er uaktuelt uansett. Vi venter på neste hus. Om det er noen år til er egentlig bare bra. *tine*: Ja, jeg har vært utrolig heldig! Og det er jeg glad for. Jeg merker egentlig ikke at jeg er gravid i det hele tatt, så noen ganger lurer jeg på om jeg virkelig er det... :-? I morgen kommer mannen min hjem. Snakket med han i stad og han har kost seg. Og det er bra. Men jeg er redd for at jeg får hjem en sliten mann. Bra han får lekt fra seg litt nå som jeg ikke er så full av fart. Har lest litt mer i LP om New York. Gleder meg! Nå er det bare 3 uker og 4 dager til vi drar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 17. januar 2005 #249 Del Skrevet 17. januar 2005 God Kveld! Deilig å ha passert de magiske 12 ukene? 1 mill. i faste utgifter var jo voldsomt!! Her har vi kun 7000! Har du termin i juli eller august? Veldig fin seng og stellebord! Ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. januar 2005 #250 Del Skrevet 17. januar 2005 Åh, nå går det fort til New York turen Så moro det blir. Kan du ta med en ekstra koffert, så du får plass til meg og magen? Håper hodepinen og kvalmen gir seg og at du ikke får sånn langvarig greier! Det er ikke noe godt. Sov godt, vennen! Vi snakkes snart.. Klem :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #251 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg er frisk i dag. Heldigvis. Jeg tok to paracet og gikk og la meg, jeg har sovet godt i natt og er bare litt øm i hodet i dag. Er på jobb som vanlig. I dag skal jeg på linsekontroll, og så er det vel bare å dra hjem? Ikke så mye nytt å melde, brystvortene er litt bedre i dag. 12+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. januar 2005 #252 Del Skrevet 18. januar 2005 Lenge siden jeg har vært her :oops: Ser du skal til New York om ikke så lenge!! Så gøy!!! *drømmer om å reise bort jeg og...* Ønsker deg og spiren din en kjempefin dag! fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 18. januar 2005 #253 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei Siam... min gode venn! Så fint at du slapp å være dårlig i dag og... tror jeg har tatt den biten for begge to jeg... New York blir helt sikkert suuper bra... har vært der selv, og det er en fin by.. mye moro å gjøre der ja!!! Du burde jo shoppe litt baby-tøy da, selvom det er litt tidlig.. for de har jo så mye stilig, og ikke minst rimelig der borte!!! Eller du kan bruke alle shoppingpengene på å shoppe til deg selv.. også et godt alternativ! Ville bare takke for koselig melding fra deg i baby-boka mi... jeg sliter jo som du ser, og da er det veldig kos med litt sympati innimellom. Har likssom ikke så lyst til å belaste resten av verden med det, så det er deilig å ha KG dagboken min å syte litt i... Håper du får en fin dag, og at det blir kos å få hjem mannen i dag! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #254 Del Skrevet 19. januar 2005 Etter linsekontrollen og littegrann kikking i byen dro jeg hjem og spiste middag. Leste hele hakkespettboka for førstegangsfedre. Den var veldig søt, gleder meg til mannen leser den. Han er ikke fullt så ivrig som meg enda. Men jeg håper han blir litt mer interessert i å lese om det når det synes litt bedre? Hentet mannen min på Gardermoen i går kveld. Kjempedeilig å få han hjem igjen. Nå skal han ikke noe sted på en stund. Ikke som jeg har fått med meg i alle fall. I dag skal jeg klippe meg og farge håret. Trenger en oppussing. Gleder meg til deg. Har bestemt meg for å ta treningsfri denne uken. Det passet så dårlig... Gikk til jobben i dag, da... Kanskje jeg skal gå hjem igjen også? 12+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 19. januar 2005 #255 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei Siam.. flink som går til jobben... det er god mosjon det og!!! Mannen min leste ivrig i hakkespettboken i starten, men nå er det en stund siden han har lest i den tror jeg... har nok dabbet litt av... Jeg lurte på en ting... fikk dere med bilde fra UL sist gang? Hadde håpet at jeg kunne få det.... første bilde av nurket likssom... Du får ha en fin dag, og kose deg med mannen i kveld! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #256 Del Skrevet 19. januar 2005 Vi fikk med oss 4 bilder av underet! Det henger på kjøleskapet til stor glede for de stolte, kommende foreldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. januar 2005 #257 Del Skrevet 19. januar 2005 Tusen takk for velkomsthilsen inne hos meg. Har lest meg igjennom de siste sidene i dagboken din for å bli bedre "kjent" med deg... Du er i uke 13... Deilig å være passert uke 12. En regner liksom med at en prøver å bli gravid, lykkes og føder et friskt barn. Og de aller, aller fleste av oss gjør heldigvis akkurat det. Jeg tror at ved internettbruk får en tilgang på "alle" sine erfaringer på godt og vondt... Bare husk at det meste er godt... Gleder meg til å følge med deg videre i svangerskapet. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #258 Del Skrevet 20. januar 2005 Tusen takk for hilsen og fine ord, Mayamor. Du har sikkert helt rett, men det er vel ganske typisk å være bekymret for at alt står bra til. Det hører vel med? I går følte jeg meg helt "tom" innvendig. Hadde ikke noe energi, jeg var ikke trist, ikke glad, ingenting. Litt ekkel følelse. Mannen snakket bittelitt strengt til meg etter at vi hadde lagt oss og jeg begynte å gråte. Klarte nesten ikke å slutte igjen. Rart. Merkelig å gråte uten å være trist. Men det var veldig deilig allikevel. Fint å få det ut, liksom. Kjenner jeg er litt på nippet til å begynne å sippe i dag også. Har ingen grunn, men tårene sitter langt fremme. Kan nok skylde på hormonene, men det er veldig rart. :-? Var hos venninnen min og klipte meg i går. Deilig å få frisket opp fargen, og få litt mer fasong på det igjen. Ikke noe revolusjonerende denne gangen. Bare rettet på frisyren. Vi skulle egentlig på café etterpå, men jeg hadde ikke så lyst. Var ikke så pratsom på en måte. Kom meg hjem og gikk og la meg etter at vi så på "Frustrerte hustruer" på opptak fra i går. I dag har jeg ingen planer. Skal gå hjem fra jobben i dag også. Det blir sikkert fint når det er så mye fin nysnø ute. 12+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 20. januar 2005 #259 Del Skrevet 20. januar 2005 Hormonar er rare greier :-) Slek er det berre. Eg og kunne gråte for nesten ingenting i ein periode, og eg var utruleg nærtakande. Eit lite skeivt ord og eg var på furting. Eit vennepar av bror min; der gret den gravide dama i samfulle åtte månader! Det vert snart betre skal du sjå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 20. januar 2005 #260 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei Siam! Vet ikke om du synes det er for tidlig når dere skal dit, men jeg kom over denne oversikten over baby-butikker i New York og tenkte jeg skulle tipse deg: http://www.gocitykids.com/browse/subcat.js...7&category=5100 Endel bra (evt. teite) butikknavn: Buy Buy Baby og Urban Monster. Tror jeg kunne gått amok i noen av de butikkene der, ja! Ha en fin dag! Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå