Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok

Siam

Anbefalte innlegg

Hei vennen.. ja tiden flyr, tenk nesten ferdig med 11 uker alerede.... dette går jo fin fint!!

Jeg har fått den boken av Lennart Nilsson av en venninne, og den er kjempefin.. litt guffen på slutten, men har ikke lest så mye om fødselen enda. Den er i allefall å anbefale!!!

Flink pike som trener!!

Ha en fin kveld.

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.. litt guffen på slutten, men har ikke lest så mye om fødselen enda.

Jeg har holdt meg unna info om fødselen jeg også, vil egentlig ikke vite så mye enda. Gruer meg bittelitt, men ikke så veldig.

Kan lære meg mer om fødselen når det nærmer seg. Det er over 2/3 igjen.

Nå har vi sett en film, og nå er det byssan-lalle for mannen og meg.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt billetter til basketkamp i New York. Det var bare dårlige billetter igjen, men det morsomste er vel bare å være der?

Vi skal se NY Knicks mot Milwaukee Bucks. Det blir stas!

Er ikke så veldig opptatt av sport, vanligvis, men synes det er morsomt å være tilstede på store arrangementer. Gleder meg til popcorn en stor brus og en fjasete hatt! *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er berre litt misunneleg på deg so skal på basketkamp i New York... Og som deg - ikkje for sporten sin del men for opplevinga! Kjempeartig å vera der, oppleva stemninga og observera tilskodarane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så heldig du er da...New York!! *drømme*

Den Nilsson-boka er bare helt fantastisk..jeg har hatt den i noen år! - anbefales - !!

Håper du får ei riktig fin helg Siam!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så jeg er misunnelig på meg selv, Road Queen. New York er en drøm som går i oppfyllelse.

Fikk kjøpt alle bøkene jeg skulle i går, + mange andre... :ler: Svigerfar har et rabattkort jeg kan låne, så jeg sparte faktisk 500,- i går! Så i stedet for å tenke på at jeg har brukt 900,- så har jeg spart 500,-!!!!

:tunge1:

Jeg er så sulten! Har vært det hele uka. Vet ikke om det er fordi magesekken protesterer fordi den ikke får like mye og like fet mat som for litt siden, eller om det er fordi frøet mitt holder på å vokse.

Kanskje det er en kombinasjon? I alle fall er jeg sulten nesten konstant. En time eller to etter at jeg har spist svir det i magen igjen. Nå er jeg skubbsulten, og jeg spiste frokost halv åtte!!

Denne uka har jeg hatt super-ømme brystvorter også. De roper om å få komme ut av bh-en! Det er vondt å ligge på magen også. Heldigvis er det litt til og fra.

Etter middag i går tok jeg meg en liten høneblund på sofaen, men jeg våknet av at brystvortene verket. Stakkars...

Det er de som har forandret seg mest. De har blitt helt anderledes, og mye større.

11+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennnen, og god fredag til deg og!!

Nå er det bare en uke igjen, så er du 12 uker på vei!!! :hoppe: Er det ikke fantastisk? Siden vi hadde jul og nyttår, så har tiden egentlig gått ganske raskt, synes du ikke? :enig_animasjon:

Vel, jeg sitter bare å surfer litt, før jeg skal ned på jobben.... har hatt en rolig morgen... deilig! :sjarmor:

God helg, og kos deg med bøkene dine!!! :klem:

(forresten, fant du hakkespettboka for fedre noengang??)

Ha en fin helg!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(forresten' date=' fant du hakkespettboka for fedre noengang??)[/quote']

Kjøpte den i går! Den så morsom ut, jeg tror nok jeg kommer til å lese litt i den, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Siam! :) Her går det unna. Snart 12 uker! Skal bli godt over den grensen tenker jeg. Da blir man liksom litt roligere (selv om man alltid finner noe å bekymre seg over.. :oops: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til Sirka, Imax og Mrs. Potter.

Nå har vi akkurat kommet hjem fra en overnattingstur til svigersene og en handletur til Sverige.

Nå er fryseren stappfull av mat. Så nå blir det gøy å lage middag fremover. Morsommere med litt mer å velge mellom.

I kveld skal vi i et 30-årslag, men først skal det være vorspiel hjemme hos oss. Gleder meg ikke så veldig. Det er ikke helt det samme å feste uten alkohol. Men jeg vil ikke isolere meg å slutte og finne på ting selv om jeg er gravid. Har kjøpt meg noen Munkholm, så jeg kan jo late som... Men det spørs vel hvor sen jeg blir i kveld. Jeg har jo bilen, så jeg drar hjem akkurat når det passer meg... :wink:

11+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skikkelig problemer med å finne noe å ha på meg i går. Alle klærne mine har blitt for små. Buksene er for trange og genserne har blitt for korte. Jeg var så fortvilet en stund at jeg vurderte å ikke dra... Sto og sippet og gråt inne i garderoben. Litt hormonell, kanskje? Søte, snille mannen trøstet meg og sammen fant vi noe tilslutt jeg kunne bruke.

Vorspielet ble morsomt, vi spilte SingStar og jeg er uslåelig!! Morsomt med flere sanger å velge mellom. Har vel litt fordel av at jeg har spilt det litt før, men mannen har spilt det like mye som meg og jeg banker han ned i støvlene hver gang! Endelig et spill jeg slår han i! :ler:

Klarte å helle i meg nesten 4 Munkholm og følte det litt som om jeg var på fest.

Vi dro på 30-års laget som var på et utested. Masse folk jeg ikke kjenner, bortsett fra dem jeg kom sammen med og han ene som hadde bursdag. Og jeg følte meg veldig edru. Og fyttirakkern som det stinket der. Den ene ryddegutten hadde vel aldri hørt om deoderant for han oste gammel, sur svette. Og så luktet det promp i tide og utide. Merker at det ikke røykes lenger... Det var nok en fin stank-skjuler. :ler:

Vi ble der til halv ett, da ble mannen med meg hjem. Søten. Vi så på en halv film før vi gikk og la oss.

I dag skal vi ikke gjør så mye, mannen har installert seg på sofaen og jeg tror ikke han har tenkt å flytte seg på en stund. Jeg er sulten, så det blir nok frokost snart. Og så VIL jeg ut og gå tur i dag. Kanskje jeg får mannen opp av sofaen om en stund? Deilig med en sløv søndag. Får nyte dem mens vi kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter

SingStar er kjempeartig ja!! Vi har spilt det på vorspiel noen ganger,og har aldri hatt det så artig som da :danse:

God natt og håper du får en fin mandag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for deg Mrs. Potter!!

Kom oss ut en bitteliten tur i går, gikk runden vår på en halvtime. Resten av dagen ble tilbragt foran tv'n og pc'en.

Spiste kjempegod svenskekylling og koste oss.

I dag skal vi til ABC-klinikken på Ullevål og hilse på jordmoren og ha en liten kontroll. Gleder meg til det!!

Og så blir det trening etter jobben. Og i kveld kommer det en som skal se på brudekjolen. Det hadde vært fint å få solgt den før New York!

11+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag Siam!

Har du bestilt hotell i New York? Jeg skal dit i februar, men har ikke funnet hotell enda - så har du noen gode tips? Synes det er vanskelig å finne hotell blant så mange hoteller, og i en så stor by med et forholdsvis høyt prisnivå på hotell...

Ender vel opp med et partnerhotell via flyselskapet om jeg ikke finner noe snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Siam!

Så spennende med besøk på ABC i dag! :)

Har dere bestilt hotell i New York nå?

Vi kommer til å bo på Huston, et av de jeg la ut link til deg om. Vi kommer til å dra litt etter dere, i slutten av februar. Det er stort sett ganske surt og dårlig vær der i februar, men det gjør ikke nå mye når byen er så fantastisk synes jeg!

Hvor har du lagt ut brudekjolen din for salg forresten?

Jeg vurderer å selge min, men vet ikke hvor det er best.

Har du fått mange henvendelser? Selger du den for halv pris eller ikke så billig?

Lykke til på ABC!

Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt hotell nå, Cielo og Poca.

Så begge dere skal dit i februar også? Kanskje vi sees? *fnis*

Siden vi skulle være der såpass lenge, begynte det å bli vanskelig å finne et sted som hadde ledig kapasitet, så vi endte opp med å bestille på Milford Plaza. Det skal visstnok være helt greit, ganske billig. For 10 netter tror jeg vi ender opp i rundt 9.000,-

Jeg har lagt inn brudekjolen min på finn.no og på bryllupsweb.no, men det er bare på finn jeg har fått respons. Det har vært flere som har ringt, men jeg har hatt annonnsen inne 3 ganger. Og enda er den ikke solgt. Det var like før forrige gang, men siden det var så lenge til hun skulle gifte seg ville hun vente litt.

Jeg selger den til halv pris av ny-pris.... Men den er brukt 2 ganger, så jeg er glad hvis jeg får den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam,

Jeg har nesten gitt opp å få solgt kjolen min jeg... Jeg har faktisk vært inne på tanken å samle sammen folk i Oslo som ikke har fått solgt og ha en egen "salgsvisning" for folk. Hvis vi er mange nok så kunne jo det ha vært en idè? Hvis vi var 5-10 stk som kom sammen og viste kjolene våre, da ville det kanskje være interessant for folk å komme (da kan de prøve med en gang). Noe å tenke på. Hvor mye skal du ha for kjolen din forresten? Jeg tror kanskje jeg har overpriset min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam... en stoor :klem: til deg for at du tenker på meg!!!

Så synd at dere ikke får solgt kjolene deres, :veldigsur: men det Imax skriver, er ikke så dumt... sikkert en fin anledning for folk til å dra og prøve litt forskjellig i kjoler. (Er forsåvidt ekstra glad for at jeg leide kjole.... så var det bare å levere den etter bryllupet, og slippe mer mas....men så tjener ikke jeg noe på det heller da... fordeler og ulemper med begge deler) :enig_animasjon:

Hvordan er formen din ellers da Siam? Fresh og fin? Heldig du!!! :enig_animasjon:

stooor kos :klem2: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...