Gå til innhold

Er det flere som sliter i kulda?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er da ikke så kaldt. Jeg jobbet i hagen tidligere i dag i T-skjorte. Akkurat nå er det +15 grader ute her jeg bor.

Anonymkode: b4d0b...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jacklost skrev:

Hvor er sola?

Ser restene av den på himmelen nå ;)

Anonymkode: c7c26...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei. Det er helt fantastisk med høst etter svette-september. 7 grader, hurra hurra!!

Anonymkode: 2ad23...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger her med influensa og hutrer, er helt iskald på hendene. Tenkte det bare var meg som syntes det var grisekaldt pga sykdomsfølelse, men tydeligvis er det flere. Her har det høljet ubeskrivelige mengder regn de siste dagene også. Gi meg en sydentur!! :P 

Anonymkode: c023b...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligger her med influensa og hutrer, er helt iskald på hendene. Tenkte det bare var meg som syntes det var grisekaldt pga sykdomsfølelse, men tydeligvis er det flere. Her har det høljet ubeskrivelige mengder regn de siste dagene også. Gi meg en sydentur!! :P 

Anonymkode: c023b...15a

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei. Det er helt fantastisk med høst etter svette-september. 7 grader, hurra hurra!!

Anonymkode: 2ad23...8f2

Enig!!! Nå er solskinnet kaldt :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser restene av den på himmelen nå ;)

Anonymkode: c7c26...7b9

:fnise:Det var vel ikke akkurat "hvor på himmelen" han mente, men hvor i landet.

 

Jeg storkoser meg i høstværet, her i Oslo er det akkurat passe. Har ventet på dette lenge. Men skjønner at det kan være en brå overgang for dere på Vestlandet så hadde det så varmt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Bossa Nova skrev:

:fnise:Det var vel ikke akkurat "hvor på himmelen" han mente, men hvor i landet.

 

Jeg storkoser meg i høstværet, her i Oslo er det akkurat passe. Har ventet på dette lenge. Men skjønner at det kan være en brå overgang for dere på Vestlandet så hadde det så varmt :) 

Haha, skjønte i grunnen det men prøvde meg på en liten anonymisering. Uansett så er det nydelig høstvær :) 

Anonymkode: c7c26...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater kulde og gruer meg til vinteren! Jeg får vondt i kroppen min når det er veldig kaldt og MÅ ha noe over ørene ellers får jeg øreverk. Liker ikke å fryse. Ubehagelig når jeg fryser i ansiktet og jeg blir tørr.

Bare 7 grader her. Håper det blir bedre utover dagen.

Anonymkode: 39c4a...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blåst latterlig på sørlandet de siste dagene, og tenker at det kanskje har vært kaldere fordi det nettopp har blåst. Håper det blir mildere i dag. Men ellers, ja, tykke sokker måtte på i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Jacklost skrev:

 Det ble plutselig fryktelig kaldt ute i dag og det følger inn også :fryser: 

 Du gleder deg sikkert veldig til vinteren? :fnise:

Anonymkode: a0b88...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...