Gå til innhold

Singel


Anders26år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tar jo Veeeeeldig av dette, nå har jo du begynt med "utlån og distribusjon av hyggelige fyrer"også... kreativiteten er det ingenting i veien med.

NB! jeg kan ikke lånes ut....... i hvert fall ikke dersom det ikke er snakk om langtidsleie :ler:

Koffor kan ikkje du leigast ut lenge då?? Har du ikkje singelstatus?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attgløyma da, han sa jo at han ikke ville leies ut hvis det IKKE var langtidsleie... tustehøna, like distré som meg idag du. Mangel på sex hos deg også, eller :hoho:

Ja, bare registrer dere gutter, jeg begynner å få prestasjonsangst hvos det er meningen jeg skal forvalte dere alle sammen :hoho: personlig mener jeg.

Nei NÅ... må jeg skaffe meg noe snart :oops:

Du ringer - jeg bringer! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attgløyma da, han sa jo at han ikke ville leies ut hvis det IKKE var langtidsleie... tustehøna, like distré som meg idag du. Mangel på sex hos deg også, eller  :hoho:  

Ja, bare registrer dere gutter, jeg begynner å få prestasjonsangst hvos det er meningen jeg skal forvalte dere alle sammen  :hoho:  personlig mener jeg.  

Nei NÅ... må jeg skaffe meg noe snart  :oops:  

Du ringer - jeg bringer!  :sjarmor:

:flau:(Måtte du sei det så høgt då Fiona, koss ska eg no kunne framstå som verdensvandt og sånn??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... Er dette ta eit hint tråden eller?? Trur ikkje det vert fleire svar før søndag eg, og då blir de mange slike "eg- hatar- å- vere- singel" trådar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Er dette ta eit hint tråden eller?? Trur ikkje det vert fleire svar før søndag eg, og då blir de mange slike "eg- hatar- å- vere- singel" trådar...

Jeg hater ikke å være singel .

Bare man får "trent" litt innemellom

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagene kan være kjipe. Laaaange.

Bortsett fra det er det ganske fint å være singel.

Som Anders synes jeg også det hadde vært fint å holde gamle kunster ved like - på andre enn seg selv liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med det der greiene der ja. Men etter 5 år som singel (litt småeventyr av og til da), så begynner du å bli litt lei. Det må jeg innrømme. Spesielt det å kunne krype inntil noen under dyna eller bare på sofaen en søndag.

Å dæven....*sukk*. Faen heller! Hurra for singellivet! (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bortsett frå søndagar og helligdagar ellers, så er det faktisk ganske herleg!! Tru meg!! Sat oppe i natt og svarte på dette på ein annan tråd, les det, og bli glad :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke innlogget *Fiona*

Ja, da er helgen offisielt i gang.

Frem med sjokoladen og beina på bordet.

Flere som er blitt så "gamle" at gullrekka på NRK1 på fredager er ukas høydepunkt? He-he...

Fredag er ukas beste dag, hele helgen ligger foran.

Søndagen blir ok, har vel besøk av venninnen min hele helgen.

Så kan vi utveksle singelhistorier på mandag. Jeg MÅ få meg ADSL hjemme...

God helg :-)

Klem fra Fi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh, eg rusla visst ut frå heile singelforumet eg... :oops: Men har de noko interessant å sei då?? Eg er som sagt fornøgd med singelstatusen min, har ordna meg så eg får trent ja... :wink: Og saknar lite, unntatt altså på søndag og andre helligdagar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...