Gå til innhold

Singel


Anders26år

Anbefalte innlegg

Godt poeng, Aline. Og når vet man sånt liksom??

Man har liksom passert stadiet med "spør deg!"

He-he, likte den kredittverdighet teorien. Eget lite kartotek der, med notater og greier. Hmhm, singel idag, tjaaaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe - går vel an å presentere som singel for en annen mann uten at man er homo vel? ...eeh. Vel, ok - kanskje ikke sånt man gjør til daglig, men ville jo vært litt spesielt å registrere seg på Kvinneguidens forum for å møte menn...hehe. Ikke noe som heter Homoguiden? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er korrekt, mine damer :)

Jeg er også den selvsamme som laget siden halvveis på spøk for leeenge siden. Og som plutselig fant ut at den ble plukket opp av diverse jenteblad. Da måtte jeg rødme...hehe.

Og la meg presentere meg selv: Jeg er snill, hyggelig, sjarmerende, har egne meninger, en passe dose selvtillit, er kreativ, utadvendt, sjenert og ser ikke ut som en halvfeit gris (ennå), selv om jeg har min lille sjarmerende (som jeg liker å kalle den i mangel på noe bedre) ølmage. :tunge1:

(Fiona: jeg er forholdsvis kjapp med å reagere da! Hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er imponert.

Handlekraftig fyr MED humor, hmhmhm (noterer poeng på tavla)

Du må være her litt og lese litt innlegg og sånn for å bli kjent med denne gjengen, men vi har det mye gøy.

Jeg skal ikke kaste bort noen tid med å presentere meg, da det meste finnes (og vel så det...) et eller annet sted på forumet. Men til ære for nye medlemmer er jeg altså 29 år, bor i Krsand sammen med min lille engel på 4 år og leker mentaltilfelle og psykolog om hverandre her på KG - alt ettersom hvilken dag det er :ler: som de fleste av oss.

Sååååå glad for at du fant veien hit. Send flere av de hyggelige gutta hit, sier jeg bare, det hender det rengs motvekt til the female point of view :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er imponert.

Handlekraftig fyr MED humor, hmhmhm (noterer poeng på tavla)

Sååååå glad for at du fant veien hit. Send flere av de hyggelige gutta hit, sier jeg bare, det hender det rengs motvekt til the female point of view  :o

Det er en avtale :) Fascinerende sted, alt ettersom man faktisk møter jenter på "hjemmebane".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hyggeligfyr!! :vinke: Du bør ta ein tur på Personlige Meninger (PM) og legge inn ein presentasjon på presentasjonstråden der :-) (Så snik Attegløyma seg ut i angst for å trakke i Fiona sitt bed... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hyggegligfyr!! :vinke: Du bør ta ein tur på Personlige Meninger (PM) og legge inn ein presentasjon på presentasjonstråden der :-)  (Så snik Attegløyma seg ut i angst for å trakke i Fiona sitt bed... :wink: )

*Dytter bort Attegløyma!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå syns jeg dette begynner å likne et flørteforum altså :ler: Er det bare meg eller er det andre som også syns det?

Ikke for det, syns flørting er gøy jeg og litt action her er vel bare gøy :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Dette tok litt av...

Kan låne han bort altså, bare send meg søknad i tre eksemplarer så kan jeg ta det opp til vurdering :hoho:

Slå dere løs :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tok litt av...

Kan låne han bort altså, bare send meg søknad i tre eksemplarer så kan jeg ta det opp til vurdering  :hoho:  

Det tar jo Veeeeeldig av dette, nå har jo du begynt med "utlån og distribusjon av hyggelige fyrer"også... kreativiteten er det ingenting i veien med.

NB! jeg kan ikke lånes ut....... i hvert fall ikke dersom det ikke er snakk om langtidsleie :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ehhh, fikk en veldig rar tanke i hodet her plutselig :-?

At *Fiona* er i ferd med å starte en "byttesentral" med gutter.... en sånn: "værsegod å ta han med hjem på prøve noen dager..... 30 dagers full angrefrist om du ikke er fornøyd....."

Heldigvis er det Elkjøp som har den garantien :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:  

Dette må ikke bli misforstått altså, jeg bare fortsetter spøken jeg  8)

Du også ja :ler:

:Langtidsleie? Jasså?

Jaaaaaaa, kortidsleie er jo ikke noe morsomt vel..... med mindre det kun er snakk om et par timer med dampende sex da :wink: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...