Gå til innhold

''Helene sjekker inn'' på NRK1


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ny programleder?? Og hvorfor sjekker hun inn på en klesbutikk

Anonymkode: 94152...422

Det er vel en parodi 😅

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er de 2 jentene forresten? Er de kjente? Har de flere ting ute? Jeg har aldri hørt om de før, men de var morsomme

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den parodien tok virkelig Helene på kornet😂  I denne tråden har flere gitt uttrykk for at de synes Helene er nedlatende ovenfor de hun møter i programmene og jeg syntes at parodien spilte på nettopp det. F.eks. når hun stiller den butikkansatte spørsmålet "Hvordan endte du her?" i et overdrevent medfølende tonefall. Og når hun gikk ut av butikken og sier "Jeg håper det order seg for deg," i et lignende tonefall.  Jeg tolket det som at parodi-Helene tenkte "stakkars menneske som har endt opp med å jobbe i butikk, jeg håper virkelig det ordner seg for henne og at hun skaffer seg en bedre jobb".

Anonymkode: 82174...225

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Den parodien tok virkelig Helene på kornet😂  I denne tråden har flere gitt uttrykk for at de synes Helene er nedlatende ovenfor de hun møter i programmene og jeg syntes at parodien spilte på nettopp det. F.eks. når hun stiller den butikkansatte spørsmålet "Hvordan endte du her?" i et overdrevent medfølende tonefall. Og når hun gikk ut av butikken og sier "Jeg håper det order seg for deg," i et lignende tonefall.  Jeg tolket det som at parodi-Helene tenkte "stakkars menneske som har endt opp med å jobbe i butikk, jeg håper virkelig det ordner seg for henne og at hun skaffer seg en bedre jobb".

Anonymkode: 82174...225

Hvor bør hun dra neste gang? Nille? Reptilparken? Bensinstasjon?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har dere dett episoden hvor hun møter Ali på nytt? Hva syns dere om fremtoningen hennes? Jeg synd hun var veldig frekk og brutal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvelina87 skrev (5 timer siden):

Har dere dett episoden hvor hun møter Ali på nytt? Hva syns dere om fremtoningen hennes? Jeg synd hun var veldig frekk og brutal

Synes helt ærlig han fortjente å bli snakket til på en ærlig og brutal måte,  og ikke bli dullet med. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (10 minutter siden):

Synes helt ærlig han fortjente å bli snakket til på en ærlig og brutal måte,  og ikke bli dullet med. 

Akkurat der er jeg helt enig med deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (11 minutter siden):

Hvem var han Ali igjen?

Er ikke det han fra fengselet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/4/2021 at 1:23 PM, Ingvelina87 said:

Har dere dett episoden hvor hun møter Ali på nytt? Hva syns dere om fremtoningen hennes? Jeg synd hun var veldig frekk og brutal

Helt enig, Ali er en hedersmann, litt hasj må det være lov å selge når han lever på minstegrense på NAV

Helene var ikke hyggelig.

Anonymkode: 94152...422

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Helt enig, Ali er en hedersmann, litt hasj må det være lov å selge når han lever på minstegrense på NAV

Helene var ikke hyggelig.

Anonymkode: 94152...422

😂😂😂😂

Anonymkode: 87e64...66b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Ingvelina87 skrev (På 4.4.2021 den 13.23):

Har dere dett episoden hvor hun møter Ali på nytt? Hva syns dere om fremtoningen hennes? Jeg synd hun var veldig frekk og brutal

Synes ikke det er en bedre måte å møte ham på.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Noen som vet om det kommer ny sesong i år?

Anonymkode: 43b91...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det kommer flere episoder. Og at en episode er til akutt-avdelingen på et sykehus. Det hadde vært spennende

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Er det noen som vet hvordan det går med Caroline? Så i artikkelen at hun hadde fått tilbud om opphold i Bodø, på RESP, 2.mars (i år?). 

Det kan jo hende det er en grunn til at de ikke er portrettert med etternavn, eller om jeg bare ikke ser det. Men lurer veldig på hvordan det gikk med ho❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...