AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #81 Skrevet 3. juli 2022 Tråden er fra 2016 så hvem vet hva som skjedde. Det er 6 år siden snart. Anonymkode: 76955...2cf
MyMichelle Skrevet 3. juli 2022 #82 Skrevet 3. juli 2022 Og jeg som trodde det var en morder du var sammen med, ikke «bare» en jeger. Du får fortelle ham hvordan du føler det. Jeg kjenner noen jegere. De er ikke psykopater, men har medfølelse med dyret. De er opptatte av at ingen må skadeskyte dyr. Detsom ikke elg blir skutt, blir de tatt av rovdyr, eller sulter ihjel. Gamle elger får så nedslitte tenner at det er vanskelig for dem å spise. Jeg mener det er mer humant å skyte en elg enn å la den sulte ihjel. Jeg er selv dyrevenn. Og jeg tror at dyr som har levd sitt liv i det fri før de blir skutt, har hatt det mye bedre enn dyr i kjøttindustrien. 1
MyMichelle Skrevet 3. juli 2022 #83 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tråden er fra 2016 så hvem vet hva som skjedde. Det er 6 år siden snart. Anonymkode: 76955...2cf Ooops, det la jeg ikke merke til 🤦🏻♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå