Gå til innhold

Hverdagslivet med to små


Chandra

Anbefalte innlegg

Jeg blir svimmel av å lese her inne :danser: Alt du rekker over! :sjokk: 

Deilig med slike netter da! Jeg drømmer om dem :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk OBOS medlemskap til Trollet i 1 års gave, kjempe smart! ;) 

Så deilig å få på plass rutiner med treningen, det er så godt-vondt å kjenne at kroppen har fått kjørt seg ordentlig. 
Og tommel opp for gode netter! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg blir svimmel av å lese her inne :danser: Alt du rekker over! :sjokk: 

Deilig med slike netter da! Jeg drømmer om dem :fnise: 

 

14 timer siden, Beccy87 skrev:

Vi fikk OBOS medlemskap til Trollet i 1 års gave, kjempe smart! ;) 

Så deilig å få på plass rutiner med treningen, det er så godt-vondt å kjenne at kroppen har fått kjørt seg ordentlig. 
Og tommel opp for gode netter! :jepp:

Gode netter er virkelig luksus altså! Jeg blir ekstremt gretten uten søvn så det passer meg bra. :) Håper det fortsetter. I går ville ikke mini sovne så hun sovnet ikke før rundt midnatt men da. Men da sov hun helt til halv åtte og nå ligger hun fremdeles i senga og sover. 

Er skikkelig støl etter svømmingen i går. Nå som teknikken begynner å falle litt på plass blir svømming brått en hard treningsøkt. Øvde mye på pusteteknikk og det blir litt bedre for hver gang. Nå får jeg til noen pust på rad uten å innta vann i alle fall. :fnise: Møtte på en kollega som også driver med triathlon og han kom med litt svømmetips. Han sa også at det bare var å glemme å crawle avgårde under konkurransen fordi det var så sykt mange mennesker som startet på en gang at det ble litt kaos og at det er veldig dumt å stresse på seg melkesyre i starten. Så tror fokuset blir å starte med brystsvømming og heller crawle når ting roer seg litt utpå vannet. Vi får se hvordan det går. :tongue: Kjenner jeg gruer meg til den biten. 

Nå er jeg i alle fall mer og mer gira på trening og jeg vil få tilbake formen og musklene jeg hadde før jeg ble gravid. Da trente jeg med PT og det kommer jeg ikke til å ta meg råd til nå, så må virkelig jobbe for å presse meg selv på egenhånd denne gangen. Kjenner det hjelper veldig godt å ha et mål å jobbe mot. 

Nå er første klesvask satt på og oppvaskmaskinen ryddet ut av og jeg har kaffe og yoghurt. Nam nam! Har ingen store planer i dag. Tenker å gå en lengre rolig tur med hunden mens mini er hjemme med mannen og ellers bare styre litt hjemme. Burde gjort mer ute for fikk bare 20 minutter i hagen i går. Håper mini kan sove litt i vogna ute mens jeg gjør det. Det er nemlig løv over alt nå! Ulempen med å være omringet av skog. Ellers gleder jeg meg til helgen for da er det meldt full sol og vi tenker å ta frem bålpanna og kose oss foran bålet og samtidig gjøre litt ute. Føler at dagene er veldig gode om dagen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ville ikke mini sove på dagen og hun ville underholdes. Helt tydelig at hun har oppdaget verden nå. :fnise: Vi tok likegodt turen til svigers og gikk tur med hunden sammen der mens svigermor passet mini og etterpå fikk vi middag. Bortskjemte! :PEllers fikk jeg sortert en hel haug klær vi arvet for en stund siden og fordelt de i størrelser. Var litt i 74, litt i 80 og masse i 86 og litt større. La også bort noe som var stygt eller som jeg visste ikke blir brukt. Kjekt å arve og jeg regner med at forbruket blir stort når hun begynner å krabbe og gå rundt.Resten av dagen gikk med til minikos og det er jo alltid like hyggelig selv om jeg må si at jeg var rimelig fornøyd da hun endelig sovnet for kvelden! ;) Nå har hun begynt å prøve å putte leker inn i munnen. Har ikke helt kontroll enda men. Hun begynner også å få stålkontroll på å ligge på magen og løfte og holde hodet. Det er foreløpig litt vanskelig å vri hodet mot høyre så det må jo jobbe med. Nå er vel det neste som står for tur rulling? 

Hun sov fra 23:00 til 09:00 i natt da så jeg kan ikke klage, og nå er hun allerede på lur nummer en. :) Jeg har dusjet og tatt hårkur som jeg fikk i posten går. Nå er håret lett og deilig! Merker at det trenger mer pleie nå som det har blonde striper. Har heldigvis ikke merket ammingen på håret enda så jeg håper det fortsetter slik.

Nå skal vi snart avgårde på shopping med moren min. Jeg skal bytte to pysjer mini har fått i gave (kjempefine, men vi har mer enn nok pysjer nå), se etter ullbodyer, kjole jeg kan bruke i dåpen og kanskje litt dåpspynt? Lenge siden jeg har vært på shopping nå så det gleder jeg meg skikkelig til! 

Etterpå kommer svigermor for å hjelpe meg med å sy liftgardiner til kjøkkenet. :hoppe:  Tenker at vi får be henne på mat siden hun er så snill.

Noe sier meg at familiene våre på begge sider har fortjent en stor blomst! :blomst:

Helt ærlig så trives jeg så godt med permisjonslivet at jeg kunne tenke meg å bli husmor på fulltid og heller laget mange unger. ;) Jaja, synd man ikke er rik altså! Og jeg tror og håper at jeg kommer til å være glad for å jobbe når den tiden kommer også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som @LilleMy1989 blir svimmel.. Men, ser at din lille både sover i vogn og har blunder - det skjer ikke her 😂 Hiver på en vask eller lager meg et par skiver mellom underholdningen av min lille "sover ikke på dagtid Nei!"- bebi 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, maja87 skrev:

Sier som @LilleMy1989 blir svimmel.. Men, ser at din lille både sover i vogn og har blunder - det skjer ikke her 😂 Hiver på en vask eller lager meg et par skiver mellom underholdningen av min lille "sover ikke på dagtid Nei!"- bebi 😉

Ikke bli svimmel da! :tongue: Men hadde aldri i verden fått gjort så mye om ikke mini hadde sovet på dagtid. De siste dagene har hun sovet veldig lite og da har det jo vært helt håpløst å gjøre noe, så ser den! :) Håper minien din finner ut at hun vil sove på dagen snart da. Krysser fingrene!

---

I dag har vi vært på shopping og jeg har for en gangs skyld shoppet masse. Fant en kjempefin kjole jeg skal ha på i dåpen. Ikke så veldig pyntet og ser for meg at den kan bli brukt mye med tykkere strømpebukse og støvletter utover. Kjøpte også en nyydelig grå ullkåpe på Vero Moda, vanter og strømpebukse til meg selv og fikk byttet pysjene til mini i en rosa ullbody og ulltights. Fikk til og med kjøpt en julegave! :) Mini var litt misfornøyd men det gikk veldig bra så lenge hun fikk komme opp av vogna og titte litt. Heldigvis sov hun en del også. Helt supert å ha med mamma slik at hun kunne underholde mini mens jeg prøvde klær! :tongue: Jo, også fikk jeg kvittet meg med 2 poser klær. Kjekt å levere de på H&M å få rabattkupong. :) 

Etterpå kom svigermor og jeg lagde middag til oss (ooog hun hadde med kake!) og det var egentlig alt for i dag. Mannen luftet hunden og fikset litt uteting. For en oppramsing dette ble!

Nå har stekeovnen vår brått tatt kvelden så i morgen må vi på shopping igjen. Den var 10 år gammel så det var vel nesten å forvente. Egentlig er det helt ok siden vi endelig kan få oss induksjonsplatetopp siden toppen også må byttes da den henger sammen med ovnen. Bufferkontoen får ta støyten og i tillegg har DNB mastercard 20% på Expert nå, så det kommer sikkert godt med!

Nå er klokken over midnatt så det er vel på tide å legge seg. Mini sover heldigvis godt i senga si.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi hatt sovemorgen frem til klokken 11. Det var egentlig veldig deilig! Måtte opp å skifte bleie og amme i 7 tiden men det var det. 

Mannen har dratt avgårde for å finne en dings han skal sjekke om han kan fikse ovnen med før vi eventuelt kjøper ny. En liten del av meg ønsker at den ikke kan fikses slik at vi kan få ny ovn siden den uansett steker veldig skjevt. 

I dag skal vi ha utedag med bålpanne og grilling og hageordning. Tenker å rusle en tur med mini først slik at hun sovner og kan sove litt ute i vogna. Bør få unna litt klesvask og slikt også. Men først skal jeg late meg med frokost altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vist bare grilleelementet på ovnen som var ødelagt så da prøver vi å bytte det. Jaja, mye penger spart i alle fall!

I går fikk vi gjort en del ute. Jeg gikk først 1 time tur med mini og hund slik at mini sovnet i vogna. Etterpå fikk hunden løpe i hagen mens jeg fikk raket løv og lagt det som bunndekke i blomsterbedene og tømt komposten. Den har vært full siden jeg var høygravid og har derfor ikke blitt brukt. Ble derfor overrasket over at det var jord inni der. Tok ut en full trillebår og skal i dag legge det til etterkompostering over vinteren. Fikk også tatt inn resten av blomstene jeg skal overvintre. Vi avrundet med grilling av pølser i bålpanna og mini våknet akkurat da vi var ferdige. :biggrin: Fikk også byttet gardiner i stua og omorganisert litt i vinduskarmene. Stua har vært litt vel dyster med grå vegger og grå gardiner, så de ble byttet ut med noen lyse hvite jeg har lånt av moren min. Helt feil med sommergardiner nå kanskje, men lys er viktigere! Rosa pelargonium i vinduskarmen gjorde også susen! 

I dag kommer broren til mannen og dama med hundene sine og vi skal grille mens hundene kan leke ute. Blir sikkert litt mer pusling ute i hagen om mini sover. Er så motivert for hagearbeid nå! Typisk! Årets hagesesong har jo ikke vært helt super som høygravid så den har vel mest gått med til å vedlikeholde det vi har og ingen nye prosjekter.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke igjen - tiden flyr! I dag er det tid for måleravlesning! :fnise:

Det ble ikke besøk allikevel i går så da droppet vi bålpanna og gikk heller en søndagstur med hunden etterfulgt av en dusj siden han ikke så ut etterpå. :) Fikk også satt inn resten av bildene i albumet og funnet frem puter til sofaen (hunden var en putedreper da han var valp så vi ryddet de vekk). Satser på at han har blitt litt mer voksen nå! Fikk også kastet 2 puter som var nesten gått i oppløsning så da fikk jeg jo ryddet litt samtidig. 

I dag har mannen første dag på jobb etter beinskaden. Han har hatt 2 uker hjemmekontor pga bilkjøringen og smertestillende. Så nå er hverdagen virkelig tilbake igjen - han har til og med begynt  trene veldig pent igjen. Jaja, hverdag er godt! I dag skal han sende ut nabovarsel og det betyr at søknaden er ferdig og at vi ikke kan gjøre flere endringer på huset. Har ikke styr på hvor mange gangene vi har endret tegningene men nå er vi i mål.

Fikk ikke gjort så fryktelig mye på ettermiddagen i går da mini ikke sov mellom 15:00 og 22:15 da hun sovnet for natten. Den ungen er så våken på ettermiddag/kveld altså! Lurer nesten på om det hjelper å ikke la henne sove så lenge på morgenen. Prøver på det i dag. Hun begynner i alle fall å bli veldig morsom. Skal helst "sitte" å følge med på alt hele tiden og dra seg opp. 

I dag skal det støvsuges og gulvene må vaskes. Må også sende inn dåpsapirer til kirken og bestemme oss for mat. Jeg vil ha snitter men mannen er kjempe uenig. :P Kanskje det blir koldtbord isteden. Tenkte også å ordne pynt denne uken. Blir vel hvite duker og rosa servietter og lys/pynt tenker jeg meg. Må også tenke på dåpsgave! Hjelpes! Kjenner det er helt greit at vi bare blir rundt 10 gjester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koldtbord! Det skal garantert vi ha. Har ikke spurt mannen enda, men det er jeg fast bestemt på :fnise: Det kan jo være så mye forskjellig. Alle finner noe de liker :) Masse god salat, spekemat, focaccia... Åå, nå ble jeg sulten. 

10 gjester hørtes akkurat perfekt ut. Vi blir ca. 20 så vi må leie lokale og greier :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Weebs skrev:

Koldtbord! Det skal garantert vi ha. Har ikke spurt mannen enda, men det er jeg fast bestemt på :fnise: Det kan jo være så mye forskjellig. Alle finner noe de liker :) Masse god salat, spekemat, focaccia... Åå, nå ble jeg sulten. 

10 gjester hørtes akkurat perfekt ut. Vi blir ca. 20 så vi må leie lokale og greier :daane:

Ja tror det blir koldtbord nå. Det er jo så godt som du sier! Men vi bestiller som catering da. Gidder ikke lage selv! :tongue: 10 gjester er egentlig helt supert! Vi bestemte oss for å be bare J sine foreldre, besteforeldre og tanter/onkler. Om vi skulle lagt på min og mannens tanter og onkler hadde vi brått blitt 40 og det blir dumt å bare be noen av de... Dessuten er det jo alltids koselig å ha det hjemme. :) 

Nei nå må jeg komme i gang. Latskapen lenge leve! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg her med kaffekoppen igjen. Spist frokost og sitter og vipper mini i vippestolen med det ene beinet slik at jeg får drukket ferdig kaffen. :tongue: Tror mini er i det tredje utviklingstrinnet nå for hun sover veldig lite på dagtid og skal helst ha oppmerksomhet hele tiden. Var litt lei på kvelden i går etter å ha vært alene nesten absolutt hele dagen. Hun sovnet endelig 22:20 og sov til 06:00 og så til 10:00. Da stod vi opp. Prøver sakte men sikkert å endre døgnrytmen hennes til å legge seg tidligere og det går rette veien, men det tar sin tid. Hun er tydeligvis veeeldig våken på kvelden og har alltid vært det. Velger å ikke stresse for mye med det siden hun sover så godt når hun først sovner for natten, men det hadde vært deilig med mer alenetid på kvelden fremover. Man kan vel ikke få i både pose og sekk. :P

I dag er det tirsdag og tid for spinning. For å være helt ærlig er jeg skikkelig umotivert, men jeg skal absolutt dra for jeg vet jeg liker det når jeg først kommer meg dit. Det er litt tungt å ha vært i så god form og nå kjenne at jeg er langt unna. Da er det lett å miste motivasjonen. Spesielt når man ikke får trent så mye som man ønsker. Men jeg får jo til spinning tirsdager og svømming onsdager, og det er jo så mye bedre enn ingen ting med en liten baby i hus. Når jeg tenker meg om er jeg veldig glad for at det har blitt en fast rutine. Nå skal jeg virkelig skjerpe meg og dra frem yogamatten hjemme også. Det kan jeg helt sikkert trene mens jeg underholder mini så det er vel bare å gjøre det. Det tror jeg må være en plan for i dag.

Jeg fikk ikke støvsugd og vasket gulv i går så det håper jeg på å gjøre i dag. Ellers er planen trilletur med baby og hunden nå snart. Det er litt kjedelig for han å gå med vogna men det får bare være. Satser på at vi kan dra på en skogstur i morgen isteden. 

Nå sovnet mini så jeg får snike meg avgårde å sette på en klesvask. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt umotivert på starten av dagen i går men det gikk seg raskt til! Gikk en time med mini og hunden og etter det sov hun så godt i vogna at jeg fikk vasket hele første etasje og fikset leselampe til stua. Flyttet den fra bibliotekkroken min som har blitt nedgradert til kontorkrok og den passet perfekt i stua! Elsker å pusle rundt i huset og gjøre små endringer her og der slik at det blir koseligere og mer min stil. 

Kom meg også på spinning og ble som vanlig veldig sliten! :tongue: 

Også veldig fornøyd med at jeg klarte å spise rimelig bra og sunt i går. Merker at jeg spiser mye bedre på de dagene jeg trener! *klapp på skulderen* Nå har jeg ryddet en hylle i skapet i tv benken til vekter/treningsutstyr så nå gjenstår bare å legge på plass vektene og begynne å trene litt hjemme i stua. Håper det hjelper å ha utstyret lett tilgjengelig.

-----

Nå har jeg endelig fått på meg gifteringen igjen! Fantastisk! 

I dag har jeg planlagt svømming klokken 16:00 som vanlig. Mamma kommer for å passe mini og jeg satser på å få gått en skogstur med hunden før svømmingen. Han trenger en tur i skogen nå og ikke bare traske ved siden av barnevognen. Nå koser han seg foran peisen, det er det beste han vet! :)

I går sovnet mini 22:10 og hun sovnet fort. Deilig å endelig ha litt alenetid på tampen av dagen. Hun sov litt dårligere i natt da, men det er greit. Våknet vel rundt 04:00 og så 06:30. Ikke krise men nå er jeg jo vant til at hun sover absolutt hele natten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får gjort så mye! Skulle hatt hjelp av deg til å komme i orden i huset vårt, haha! Men er enig i at det er koselig, da. Hjelper å flytte litt på ting. Nå har vi feks flytta på tv-benken vi endelig fikk bygd og vridd sofaen rundt, og vips så det veldig mye mer åpent og fint ut i sofakroken. Men vi må kjøpe flere møbler for at det ikke skal blir altfor åpent. For mye gulvplass er ikke akkurat et "problem" vi hadde i leiligheten! 

Så bra du har rydda plass i stua til treningsting! Føler sånt hjelper veldig, altså! Du får bare si ifra om du trenger videotips til noe å gjøre hjemme. Min venn Shaun T har mange gode ting som uærlige sjeler har lagt ut på nettet! ;) 

Så fint å få på gifteringen igjen! Når giftet dere dere, forresten, altså, hvor gamle var dere og hvor lenge hadde dere vært sammen? Jeg har så lyst til å gifte meg, men det er så dyrt. Egentlig vil jeg gifte meg på en søndag i mai, for den datoen passer antall år vi har vært sammen med datoen. Og det er litt gøy. Men å fikse et bryllup på et halvt år vet jeg ikke om går...! også kan jeg ingenting om hvor det er lov og om man kan gifte seg på en søndag etc.

Du får til alt du, og jeg tror du har hatt veldig flaks med sovebaby, men det er jo fantastisk når det gir deg tid til å gjøre alt du gjør. Lykke til på svømminga! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Rainbow skrev:

Du får gjort så mye! Skulle hatt hjelp av deg til å komme i orden i huset vårt, haha! Men er enig i at det er koselig, da. Hjelper å flytte litt på ting. Nå har vi feks flytta på tv-benken vi endelig fikk bygd og vridd sofaen rundt, og vips så det veldig mye mer åpent og fint ut i sofakroken. Men vi må kjøpe flere møbler for at det ikke skal blir altfor åpent. For mye gulvplass er ikke akkurat et "problem" vi hadde i leiligheten! 

Så bra du har rydda plass i stua til treningsting! Føler sånt hjelper veldig, altså! Du får bare si ifra om du trenger videotips til noe å gjøre hjemme. Min venn Shaun T har mange gode ting som uærlige sjeler har lagt ut på nettet! ;) 

Så fint å få på gifteringen igjen! Når giftet dere dere, forresten, altså, hvor gamle var dere og hvor lenge hadde dere vært sammen? Jeg har så lyst til å gifte meg, men det er så dyrt. Egentlig vil jeg gifte meg på en søndag i mai, for den datoen passer antall år vi har vært sammen med datoen. Og det er litt gøy. Men å fikse et bryllup på et halvt år vet jeg ikke om går...! også kan jeg ingenting om hvor det er lov og om man kan gifte seg på en søndag etc.

Du får til alt du, og jeg tror du har hatt veldig flaks med sovebaby, men det er jo fantastisk når det gir deg tid til å gjøre alt du gjør. Lykke til på svømminga! 

Jeg kan komme å fikse jeg! :husarbeid: 

Neida, tror dere får det kjempefint jeg! Det er helt utrolig hvor mye litt flytting av ting kan gjøre altså. Ofte trenger man ikke å kjøpe nytt heller for å få det fint. Kjenner til problemet med å flytte fra leilighet til hus ja! Husker vi endte med å kjøpe alt nytt til stua siden det vi hadde fra før ble helt malplassert. 

Trening i stua blir bra! Jeg har ikke så stor gulvplass men plass til en treningsmatte og noen vekter er det! Jeg kommer til å spørre deg om tips til treningsvideoer om tja... 1 måned? Trenger å få på plass litt kjernemuskulatur og få en sterke bekkenbunn før jeg tør å prøve noe heftige saker! Tørr ikke å begynne for hardt. Vil ikke gå på samme smell som Marit Bjørgen (haha). :P

Det er fantastisk å få på gifteringen igjen altså! Det blir liksom tomt uten den. Vi giftet oss for 2 år siden da vi var 28 år. Vi giftet oss på 10 årsdagen vår, så det var helt perfekt! Vil anbefale å gjøre det samme! Kjekt å ha samme dato samtidig som det er veldig koselig. Aner ikke hvordan det er på søndag da. Det må vel finnes noe? Det spørs vel kanskje også hvor man gifter seg. Vi tok tinghuset og det går nok ikke på søndager. Om dere ikke skal ha et superstort bryllup er et halvt år mer enn nok. Men ikke spør meg om slikt for jeg er så langt unna bridezilla man kan komme.:tongue:  Vi hadde bryllup i partytelt i hagen, 20 gjester, meg i hvit sommerkjole, tapasbuffet og kaker. Helt perfekt og veldig uformelt! Hva slags bryllup tenker dere på? 

----

Da var svømmingen overstått og det var en grei økt. Følte på et punkt at det bare gikk nedover før det brått løsnet og jeg avsluttet med å føle at jeg begynte å få flyt på pustinga. En, to, tre, pust, en, to, tre, pust... :erter: Lettere sagt enn gjort når man skal synkronisere alt og samtidig prøve å ikke puste hele bassenget ned i lungene. :tongue: Nå har dato og påmelding for triathlonet kommet ut også så det er vel bare å melde seg på. Hjelp! :ph34r:  

Hunden har også fått seg en times tur i skogen i dag. Deilig! Elsker å gå i skogen, det er virkelig den beste terapien. 

I morgen skal mini på 3 månederskontroll! Er spent på vaksinene og håper hun slipper å reagere på de. Ellers er det vel lite planer. Bør få fikset mat til dåpen i alle fall.

Good night!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Kaffe og snart klart for helsestasjonen. Frost og nydelig vær i dag så håper på en fin tur med hunden senere. Gleder meg til å komme hjem fra helsestasjonen og fyre i peisen og få opp varmen i huset. Mini sov i hele natt igjen! :)

I dag må jeg ta skikkelig tak i dåpen! Må også bestille linsekontroll og nye linser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ferdig på helsestasjonen og det gikk bra! Hun veier nå 5860 gram og er 61,3 cm høy. Følger kurven sin perfekt. :)

Det virket nesten som om helsesøster ikke trodde på meg da jeg sa at ammingen var totalt uproblematisk. Det virker som om det ikke er vanlig? Jeg er i alle fall veldig veldig glad for at det fungerer så bra. Hun ble også veldig overrasket over at mini sov hele natten så vi konkluderte med at vi har vært veldig heldige! :blomst:  

Veldig sterk i nakken og alt var bra. Overlevde vaksinene også, selv om det ble litt gråt. Håper hun slipper å reagere. Nå ligger hun og sover i vuggen sin i alle fall. Nå sitter jeg og skal bestille et speil vi kan ha på gulvet da det falt skikkelig i smak inne hos helsesøsteren. Syntes Skip Hop hadde flere fine!

---- 

Nå er det tv-tid med oppussingsprogrammer og latskap med fyr i peisen. Får vel hive meg over å bestille mat til dåp og linsetime. Det er bare såå tiltak akkurat nå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk fort! Jeg driver og tenker så mye på bryllup og på matbestilling der, så overraska over at det gikk fort å bestille! (Ikke atvi er forlova, da, men vi prater da om bryllup!) Likte bryllupsbeskrivelsen din, jeg! Vi er nok litt sånn vi også, ikke noen bridezillaer, og vil egentlig bare ha det koselig og romantisk med ganske få gjester og likevel minnerikt! Kult å gifte dere på tiårsdagen! Det blir i så fall sjuårsdagen vår, men det hadde vært gøy med samme dato! Tenker i alle fall uformelt, men likevel finere enn en vanlig fest, liksom. Egentlig vet jeg nå hvor vi skal bestille mat fra, da, fra Gå vegan. De har vegansk mat som også kan brukes på store arrangementer. Blir minst to veganere som kommer, og når brudeparet er vegetarianere har jeg ikke akkurat lyst til å servere kjøtt. Har undersøkt litt i dag med hvilke organisasjoner som faktisk kan vie folk, og det virker som det kan finnes muligheter..!

Det er ikke alle videoene mine som er supercrazy tempo, altså. Det finnes low impact, og det finnes også modifyer på nesten alt, som ikke hopper når de andre gjør det. Til og med på de "gærneste" videoene finnes det! :) 

Så fint det gikk bra på helsestasjonen! Alltid bra å høre at alt er i orden og kjempebonus å få vite at det som går bra er ekstra positivt og at dere er heldige der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går dagene unna som vanlig med flust å gjøre leser jeg 😉 Så bra det gikk godt på 3-mnd kontroll. Vi skal om en uke, hadde en ekstraveiing i går da (5410, og fulgte kurven sin perfekt så tommel opp for oss begge 👍).

Godt å få litt klart til dåpen kan jeg tenke meg 😃 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...