Gå til innhold

Hverdagslivet med to små


Chandra

Anbefalte innlegg

4+3 og i dag har jeg ikke et eneste symptom. Har hatt murringer og småkvalme den siste uka men i dag føler jeg meg helt normal. Liker det ikke. 🙈 Herregud, jeg var ikke så nervøs sist. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5+0 i dag! Har symptomer så det holder. 😅 

Sist graviditet fant jeg det ikke ut før 5+3 og kvalmen startet omtrent en uke etterpå. Spent på hvordan det blir nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant vist ut at jeg var gravid 4+3 sist, så da er jeg forran skjema nå! 😅 

Jeg sliter så med oppblåst og vond mage. Vet jeg var oppblåst sist men ikke så ille? I går fungerte jeg ikke pga det. Får også mye høy puls. Akkurat nå gruer jeg meg litt til resten av graviditeten. 😬 

Endret av Chandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Chandra skrev:

Jeg fant vist ut at jeg var gravid 4+3 sist, så da er jeg forran skjema nå! 😅 

Jeg sliter så med oppblåst og vond mage. Vet jeg var oppblåst sist men ikke så ille? I går fungerte jeg ikke pga det. Får også mye høy puls. Akkurat nå gruer jeg meg litt til resten av graviditeten. 😬 

Kjenner til begge deler. Magen kan hjelpes med kiwi ;) Pulsen kommer nok til å synke om noen uker. Tror det ga seg rundt uke 8 her. Heldigvis! Kjenner også til den å gru seg til resten, men det trenger faktisk ikke bli likt eller ille! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for gratulasjon Maja. 🌸

7+2 i dag. Foreløpig er jeg i bedre form enn sist, men i dag kom jeg meg ikke på jobb pga kvalme. Men sist gang var jeg sykemeldt med ekstrem kvalme fra 6+3 så mye bedre nå.

Jeg har veldig på følelsen at det blir en gutt nå. Blir gøy å se om det stemmer. 😅 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

9 uker i dag! Døgnet rundt kvalmen har meldt sin ankomst. 😫 Jeg klarte å jobbe hele forrige uke men denne uken har jeg vært sykemeldt. Utrolig kjedelig og ikke minst ubehagelig så jeg håper det går over snart. 🤨 Føles heller ikke bra ut å ikke ha energi til jenta mi. Men trøster meg med at dette er siste gang om alt går som det skal. 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Oida! Brått har lillebror blitt nesten 10 mnd! Tiden flyr. 😬😅 Angrer egentlig på at jeg ikke har skrevet dagbok det siste året. Er så kjekt å se tilbake på storesøster sitt første år. 
 

lillebror har fått 4 tenner, krabber rundt i full fart og drar seg opp i stående over alt. Han har ikke helt begynt å gå langs møblene. Jeg skal i teorien begynne å jobbe om 2 uker men har ferie nå og bortsett fra det er jeg permittert. Så jeg vet faktisk ikke når jeg skal begynne å jobbe. Jeg håper virkelig på start i løpet av august for jeg er litt lei av å være hjemme. Mannen har hatt hjemmekontor siden 12. Mars og hele familien går liksom oppå hverandre 24/7 føles det ut som. 😬😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...