Gå til innhold

  Treffes sjeldent, - er han egentlig forelska?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

 

Treffes sjeldent, - er han egentlig forelska?

Har møtt en mann i en halvår nå. Vi er begge i 30-årene, ugifte og uten barn, han noen år eldre enn meg. De fleste av hans venner er etablerte, og han treffer de sjeldent i hverdagen. Han trener ett par ganger i uken, er innom sin mor ett par ganger i uken for å hjelpe med huslige ting og spise sammen, også har han en hobby som han bruker noen timer på i uken. Han jobber Mandag til Fredag 8-16, Mandag til Torsdag har han to dager med trening, og to dager med å besøke sin mor. Typisk går han til sin mor rett etter jobb, og er ferdig der i 19 tiden ca. Eventuelt trening, hjem og dusje, mat, og ferdig med dette til 19 tiden.

Han legger seg i 23 tiden, så mellom 19 – 23 har han jo fri. Men det går gjerne noen timer til den hobbyen hans da. Der kan han finne på å gjøre det ett par timer, ett par ganger i uken, typisk 19-21 to dager. Før han går hjem, spiser kveldsmat, kveldsrutiner osv. Så jeg forstår at han har det «travelt», men.. Jeg synes vi treffes så sjeldent, og behøver noen innspill på om jeg bare har mye fritid, og burde få meg en hobby, eller om dette er litt rart? For vi treffes egentlig bare en gang i uken og noen ganger i helgene.

Jeg har en jobb med noe fleksitid, som baserer seg en del på helger. Dvs. ila en måned jobber jeg gjerne to helger (både Lørdag og Søndag), og da gjerne 10 timer hver av dagene). Så i ukedagene jobber jeg bare 5-6 timer daglig. Vi treffes somregel en kveld i uken og helgene jeg har fri. Dvs. de helgene jeg jobber, treffes vi bare en kveld i uken. Han skriver mye at han savner meg, gleder seg til vi sees og at det ikke blir lenge til, men likevel er han lite interessert i å faktisk treffe meg. Med det mener jeg at hvis jeg spør om å treffes en kveld han holder på med hobbyen sin får jeg somregel beskjed om at han er sliten, eller noe i den duren. Hvor forelsket kan man egentlig være når man bare vil treffes en kveld i uka? Jeg har forsøkt å gjøre det litt lettere, med å si at vi kan treffes bare for å sove sammen, ta en kopp kaffe, besøk eller slik. At det ikke alltid behøver å være en hel kveld, men når jeg tar kontakt får jeg ofte beskjed at han skal holde på med hobbyen sin, er sliten, eller har funnet sofaen allerede. Er ikke det litt spesielt?

 

Anonymkode: 0a960...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror han prøver å se hvordan ting går med deg og er forelsket.

Men slik oppførsel er ofte like misforstått som så mye annet. Mange vil nok si at han ikke er forelsket og MÅ investere mer hvis han er forelsket. Men sannheten er nok at han prøver å gå litt forsiktig frem på grunn av tidligere erfaringer. Forsøk å få truffet han en dag til i uka, og litt og litt mer og mer.

Anonymkode: d9595...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...