Gå til innhold

Frisøren har skamklipt meg!!!!


Agurk

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her med totalt noia :o Endelig hadde jeg klart å spare til en lang og fin lengde på håret mitt. Skulle til frisøren og klippe tuppene, samt klippe det opp litt så den fine fargen på underhåret kom fram.

Resultatet ble helt hårreisende :hår: Helt ulike lengder over hele hodet, Minst 10 cm forskjell på høyre og venstre side foran. På den ene siden har hun skåret det slik at det ikke går i ett med håret, jeg har rett og slett potteklipp på den ene siden.

Skal tilbake å få det rettet opp i morgen, men har jeg krav på å få pengene tilbake i tilegg??

Jeg er kjempe deppa jeg nå, for det fine lange håret mitt kommer til å bli rimelig kort for å få rettet opp på dette igjen :(

VIL HA IGJEN PENGENE MINE FOR TORT OG SVIE :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært borti det samme... :-?

Men du får pengene tilbake.

Først ringer du en annen frisør i nærheten og bestiller ny time og forteller om det som har skjedd, evt går innom der og lar de se på håret ditt og ta en vurdering.

Så ringer du den som skamklipte deg og sier du er misfornøyd, at du har kontaktet en annen frisør (trenger ikke si navn) som er enig med deg. Og så krever du pengene tilbake...

Det går bra, frisøren som ikke kan klippe, blir redd for ryktet sitt. Det er jo hos frisøren det snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som klippet meg er lærling, men har kort tid igjen før hun er ferdig. Vært lærling i snart to år nå... Har det noe å si for å få pengene tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett læring, da er det ikke lærlingen som har hovedansvaret, men den bedriften hun går i lære hos, og de pllikter erstatte det. Har det vært kommunikasjonsvikt, eller har du vært hårmodell?

Men du velger selv, hvordan du angriper det, eller om du bare går til en ny frisør og glemmer hele greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har du fått beskjed om at hun er lærling har du jo sagt ja til å ta en sjanse.

du kan få en annen til å prøve å rette opp og/eller så får du sikkert gavekort/pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når frisøren skjærer håret, sliter dette på håret. Skulle stusse tuppene, men føler faktisk at håret virker mer tørt nå :evil:

Irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o Har vi vært hos samme frisør??? Jeg klippet meg sist fredag, og var akkurat begynt å se resultat av sparingen - håret falt nedenfor skuldrene, var tykt og pent. Skulle stusse tupper bak, og klippe opp luggen. Aner ikke hva hun gjorde, men hun tynnet det VELDIG ut, lengden er der forsåvidt, men bare som tynne pistrer....luggen ble fæl, helt skjev, så nå går jeg med den i klemme i påvente av vekst... :evil: har bestemt meg for at heretter, skal jeg holde meg unna frisører!! det gjentar seg jo gang på gang - kan nesten ikke huske at jeg har vært fornøyd hos en frisør - og da går jeg til de kjente "merkefrisørene"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt så sint.. Ikke mess med håret mitt altså. :wink:

Jeg har grått mine tårer etter enkelte frisørbesøk jeg også. Nå vokser jo heldigvis hår ut igjen, men det er ikke noe gøy alikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg!

Jeg ble også skamklippet for en stund siden. Jeg hadde først fått frisøren til å klippe masse av det lange håret mitt, noe jeg selv ville. Etter hvert viste det seg at denne klippen var helt feil for håret mitt så jeg gikk tilbake til samme frisøren for å minimere skadene et par måneder etterpå. Og hva gjør hun? Jo, hun klipper meg akkurat lik, bare myye kortere! Jeg har ikke gått tilbake, jeg tør ikke... Det er ikke så mye annet å gjøre enn å vente på at det skal vokse ut igjen heller, håret kan ikke fikses. Har dessuten aldri lyst til å se dama igjen heller. Hun har tross alt gitt meg looken til en viss lesbisk krimforfatter...

Det burde ha vært opprettet en slags klagenemd for skamklipte. Jeg har personlig aldrig vært særlig fornøyd etter et frisørbesøk og det er jeg ikke alene om. Utrolig at de får betalt for å gjøre en så dårlig jobb. En forretningside kunne jo være en frisørsalong med fornøyd-garanti :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Det er derfor jeg har fast frisør som er den eneste som får sette saksa i håret mitt....

Siste gang jeg prøvde meg hos noen andre enn "min" frisør kom jeg ut skamklipt og med tårer i øynene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...