Gå til innhold

Dere som reiser mye...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og langt. Hvordan takler dere evt. flyskrekk? Har dere flyskrekk? 
Jeg skjønner ikke hvordan folk orker å reise til Kina og steder sånn langt vekk. Alt for lenge på fly! Det er trangt og man "må" sitte hele tiden :/ Jeg skal på en 4 timers flytur om et par dager, og har allerede angst. Vet ikke om det er selve flyturen, eller at jeg ikke er så verdensvant. Mulig jeg bare vil holde meg i Norge heretter. 
Og hvor har dere vært? Selv har jeg inntrykk av at Kina er litt skummelt. Og ser en del vil reise til India og slik.. men det høres da bare sykt skummelt ut?!?!

Anonymkode: 25d12...caf

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan folk orker å reise til Kina og steder sånn langt vekk. Alt for lenge på fly! Det er trangt og man "må" sitte hele tiden :/ Jeg skal på en 4 timers flytur om et par dager, og har allerede angst. Vet ikke om det er selve flyturen, eller at jeg ikke er så verdensvant. Mulig jeg bare vil holde meg i Norge heretter. 
Og hvor har dere vært? Selv har jeg inntrykk av at Kina er litt skummelt. Og ser en del vil reise til India og slik.. men det høres da bare sykt skummelt ut?!?!

Har vært i nesten hele europa, bodd i flere europeiske land. Vært i usa, australia, India flere ganger,  kina, hong kong, malaysia, borneo, filliphinene flere ganger, vietnam, thailand mange ganger , laos, burma, nepal, Tibet,  maldivene, indonesia flere ganger...  sikkert glemt noen

Og ja jeg har flyskrekk..

Sist jeg satt fly var forrige uke til Malaysia,  var 3 fly en vei. Det var ikke trangt og jeg hadde ligge seter

Skrevet

Føler det også fælt å dra så langt fra Norge. :P er jeg unormal? Jeg skjønner ikke at noen kan dra alene på slike turer. Til Indonesia og slike ting. 

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flyskrekk eksistererr ikke i mine tanker. Jeg er langt mer redd for å bli påkjørt enten som fotgjenger eller i bil enn at det skjer noe galt med flyet jeg reiser med. Dø skal vi en gang uansett, men å ramle ned i et fly ser jeg som usannsynlig. 

Det plagsomme med fly er bråk og trange sitteplasser for langbeinte folk. 

Anonymkode: fefc6...ed2

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler det også fælt å dra så langt fra Norge. :P er jeg unormal? Jeg skjønner ikke at noen kan dra alene på slike turer. Til Indonesia og slike ting. 

Du synes det er rart at folk vil oppleve verden? Se nye land, nye kulturer?  Du liker bare å sitte hjemme i norge og ikke se noe av verden?

Jadda.... 

• Liker 2
Skrevet
Den 17.9.2016 at 21.55, AnonymBruker skrev:

Jeg har flyskrekk, ikke såpass mye at jeg ikke setter meg på et fly, men flyr ikke med mindre jeg må. jeg flyr til utlandet og slikt, men er det rundt i norge foretrekker jeg kjøre bil. :) Men jeg liker virkelig ikke fly, og jeg har ekstremt høydeskrekk.............. 

Jeg har vært i Sverige en haug med ganger, danmark flere ganger, tyskland flere ganger, england flere ganger, nederland, spania, polen et par ganger og USA :) Var i Los Angeles. 11 timer å fly. 

Skrevet (endret)

Jeg elsker å reise og oppleve verden! Har ikke flyskrekk, så glad jeg slipper det. Lange flyturer er jo ikke behagelig som regel uansett, men man kan se filmer, prøve å sove, lese litt, spise mat og vipps så er flyturen over. Har også reist alene, det gikk helt fint! Kan gjerne bli litt ensomt til tider, men stort sett går det helt fint! Drømmer meg allerede vekk til neste langtur:)

Har forresten venner som også har flyskrekk, men som fremdeles har reist til Indonesia og Thailand osv på ferie. De pleier gjerne å ta en beroligende før de flyr. Ellers har de nok blitt litt mer vant til å fly også.

Endret av aglaea
Skrevet

Jeg reiser mye og har besøkt en rekke land i alle verdensdeler (minus Antarktis). Har ikke flyskrekk og synes det er helt problemfritt å sitte i 10 timer eller mer på fly. Barna våre har også reist mye, har aldri vært noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...