Gå til innhold

Alle gode ting er 4?


tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...
2 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Sopp 😣😔😞😯🤐

Fuckings idiotiske sopp!!!!EL lar seg vente på... Like greit 😭😢😔

Jepp...sopp er noe drit. Jeg har også fått det nå i prøvefasen. Tror det er alle hormonene som fucker til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Ja det er vel det 😔

Ut ifra humøret mitt å dømme (kortere lunte) så er vel EL max noen dager unna 😇🤔 Muuuulig årsak er også flere netter uten god søvn 😂

Bikkja har funnet ut at jeg vistnok er en stor og god hundeseng, så det romsteres noe vilt om natten 😪😴 Han kan da vel ikke drive å "rydde/tilrettelegge" dyna MI når jeg sover unde den 😠

Blir utvist fra soverommet snar altså!

Skithund 😂😅

Min ene hund ligger under dyna til mannen om natta. hun merker man ikke noe til...

Men han andre....hopper opp og ned, opp og neeed, opp og neeedd.... så blir han gående å trippe rundt senga for å finne et passende sted å hoppe opp igjen. Han vekker meg sikkert 10 gabger hver natt! Men siden han er så absurd søt så klarer jeg ikke forvise han fra soverommet heller . :natti:

I dag var hundene med på kontoret... så var matvraket inne på lubch rommet for å scanne etter matrester, der fant hun en stor ostebit. Problemet var bare at ostebiten var festet på en musefelle!! så hun hoppet i taket og hadde musefella dinglende i barten!! :laugh:

Herregud jeg lo!! men samtidig var det synd på henne, forsi hun ble ganske skremt og insisterte på å sove på  fanget mitt reaten av dagen mens jeg jobbet....:rolleyes:

Åååhhh sukk...disse firbente raringene :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :vinke: 

Her vil jeg følge med :nigo: (litt prøver og gravidjunkie ja) Jeg husker igjen brukernavnet ditt. Kanskje vi vanket litt i de samme dagbøkene da vi begge var førstegangs? :klo: Min eldste ble nettopp 4 nå i november :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så rart med disse 4 åringene er at på den ene siden er det ikke lenge siden de var små, men på den andre siden er det såååå fjernt at de har vært små babyer :rodmer: 

Her går det ganske greit. 4 år er virkelig en herlig alder altså. Skravla går i ett og han sier så mye rart, og tusen spørsmål. Vil tro det er ganske kjent for dere også :hoho: 
Vi fikk en lillebror i familien i februar i år. Og det har gått veldig bra. Storebror tok overgangen veldig fint. Nå har han derimot begynt å bli mer sur på lillebror. Mest fordi minsen har lært seg å komme seg fremover og storebror sine leker er de absolutt mest spennende :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...