Gå til innhold

Alle gode ting er 4?


tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

Vi er et par i 30årene. Eget hus, hund, katt og en fantastisk liten sønn på 4 år ! 

Fruen i huset er slankeoperert i 2014, og vi ventet i 2 år etter operasjonen før vi prøve på barn nr 2. 

Full klaff og ble gavid i oktober 2016. Dette endte dessverre i en SA i uke 5. 

Ingen videre klaff, frem til vi bestemte oss for å ta en "prøveslutt" i februar - mai. 
Dårlig planlegging fra vårt hold (les; meg) førte til feilberegning av EL. 

Stod plutselig med en positiv test i hånda her i februar. 
Termin ca beregnet til månedsskiftet oktober/november. 

Dagboken min er full av tanker og rot. Litt virrvarr og burde egentlig hete "dagboken med det rare i" :fnise:

Endret av tr.heimspia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Håper det går greit med spiralfjerning om noen dager! Skjønner godt at du har litt tanker omkring det å ta ut spiral nå og sette inn igjen om noen måneder igjen grunnet barnehageopptak. Vi tenkte en del på hvordan vi skulle ha løst det om vi ikke fikk barn innenfor barnehagefristen, men heldigvis klaffet det denne gangen også.

Du er ikke alene om å glede deg til jul! Men jeg må belage meg på at jeg skal jobbe i jula, så jeg får ikke samme roen over det i år :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kondolerer :klem:

Det er ikke lett når man har noen i familien som trives best i eget selskap, enten det er grunnet psykiatri eller andre ting. Håper det går greit med familien deres, at alle får tid og rom til å reagere på hver sin måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...