Gå til innhold

,


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Det er nok mange som ikke får dem de vil ha, men som bruker energien på å tenke på andre ting. Det er mange ting man har lyst på som man ikke får. Den som er fattig vil være rik, den som er gammel vil være ung osv. Finn deg et annet fokus.

Anonymkode: a4f01...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du virkelig ikke sikte litt lavere? Unge jenter som attpåtil er veldig pene har hele verden for sine føtter, de kan velge og vrake. Det finnes mange jenter som er litt mindre pene, litt mindre opptatt sminke og dilldall, de kan være herlige de også.

Og hva er skjønnhet? Må det være hår, hud, underliv og kropp? Kan skjønnhet være en god personlighet, at hun ser deg, ønsker deg det beste og er din støttespiller gjennom livet? Eller gi deg en egen familie?

De aller fleste av oss får ikke velge på øverste hylle, uansett.

Anonymkode: b5317...711

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du virkelig ikke sikte litt lavere? Unge jenter som attpåtil er veldig pene har hele verden for sine føtter, de kan velge og vrake. Det finnes mange jenter som er litt mindre pene, litt mindre opptatt sminke og dilldall, de kan være herlige de også.

Og hva er skjønnhet? Må det være hår, hud, underliv og kropp? Kan skjønnhet være en god personlighet, at hun ser deg, ønsker deg det beste og er din støttespiller gjennom livet? Eller gi deg en egen familie?

De aller fleste av oss får ikke velge på øverste hylle, uansett.

Anonymkode: b5317...711

Jeg sier ikke at det bare er 8`ere, 9`ere eller 10`ere jeg går for (selv er jeg imot en slik skala som baserer seg på utseendet). Hvor på denne såkalte skalaen jentene jeg liker, ligger, vet jeg ikke.

Samtidig kan jeg ikke for hvem jeg syns er interessant.

Skjønnhet kan så absolutt være så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Grunnen til at du ikke blir forelsket er vel fordi du sjeldent er med/dater damer du finner attraktive?

Samtidig lurer jeg på hvorfor du ikke har skaffet noen av trekkene og egenskapene som kvinner finner attraktive. Kjipt å ha initiativbyrden som mann, men samtidig har vi muligheten til å skaffe en rekke egenskaper og trekk som damer finner attraktive. Hvorfor ikke benytte seg av den muligheten? Alt kommer egentlig ned til å ta ansvar for seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mann_86 skrev:

Jeg sier ikke at det bare er 8`ere, 9`ere eller 10`ere jeg går for (selv er jeg imot en slik skala som baserer seg på utseendet). Hvor på denne såkalte skalaen jentene jeg liker, ligger, vet jeg ikke.

Samtidig kan jeg ikke for hvem jeg syns er interessant.

Skjønnhet kan så absolutt være så mangt.

Når alle damene du liker ha hunks med six pack som kjæreste så er jeg rimelig sikker på at de ikke befinner seg i midten eller nederst på den såkalte skalaen.


Hvorfor har du ikke skaffet deg disse egenskapene du mener kvinner finner attraktivt da?

Anonymkode: ffce7...29d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må forandre innstillingen din ts. Tenke at du skal bli den beste versjonen av deg selv. Når man er fornød med deg selv, tiltrekker man seg andre, får samme vibb hvis du skjønner.

Å lete sånn som du gjør, fører ingen steds hen, fordi du allerede har bestemt inni deg at du ikke er bra nok. Så her må innstillingen din til deg selv endres først, og det kan den gjøre når du begynner å ta ansvar for deg selv og dine handlinger, som igjen kan føre til at noe bra kan skje for da er du mer åpen, for du er mer i ditt ess, mer fornøyd med deg selv.

Så: fokus på deg selv nå. Bli fornøyd med deg selv og det du vil være. Da vil du automatisktiltrekke deg andre.

Anonymkode: afa9e...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.9.2016 at 1.09, AnonymBruker skrev:

Når alle damene du liker ha hunks med six pack som kjæreste så er jeg rimelig sikker på at de ikke befinner seg i midten eller nederst på den såkalte skalaen.


Hvorfor har du ikke skaffet deg disse egenskapene du mener kvinner finner attraktivt da?

Anonymkode: ffce7...29d

Noen av dem gjør nok det.

Det er vel ikke noen hokus pokus-oppskrift på det heller.

Hvilke egenskaper jenter er ute etter, er vanskelig å si. Er det status og karriereambisjoner er jeg ikke særlig innstilt på å gjøre noe med det.

Utseendet er vanskelig å gjøre så mye med; og hvor mye skal man måtte jobbe med slikt for å forbedre sjansen på en partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.9.2016 at 18.05, AnonymBruker skrev:

 Ja, alle sammen er enten opptatte eller homofile! :)

Anonymkode: 25339...20d

Nei... så kan du ta deg en tur på en dateside/app hvor ikke alle har en mørk høy mann vedsiden av seg😉

Anonymkode: af5a3...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fint tror du at du har å tilby noen i et forhold, ts? Du nevner mye negativt. Men nevn noe positivt...Tenk grundig.

Anonymkode: 5cdfc...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...