Gå til innhold

Kanskje blir vi 3?


Meley

Anbefalte innlegg

Ser vi hadde 2 overlappende filmer på den store kinodagen, ble Miss Peregrine's og Kongens nei her :) 

Angående Ovia så har jeg blandede erfaringer med den. Jeg har en ganske stabil syklus på 28 dager, og ovia er jo da ganske klar på hvilken dag som har høyest fruktbarhet. Men jeg har nå hatt tre runder med EL-testing, og de to første var helt på bærtur i forhold til det Ovia sa, med EL på dag 18-19 i stedet for 14 :P Først da jeg starta med macarot og bidronninggele fikk jeg positive tester rundt dag 14 og Ovia ble fornøyd med meg :P Men nå er jeg fri for tester, så nå får det bare styre seg selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Huff... så flink var jeg til å følge opp tråden min 😑 

Her er lite nytt på babyfronten da... pp4 (tror jeg), å ei uke til mens. 

Ellers sitt e for tida å e veldig forvirra å usikker. Usikker på om gubben er mannen for meg. Å det e heilt jævlig å føl på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, vanskelig med sånne følelser. 
Er det noe som har skjedd nå nylig som gjør deg usikker eller har du følt på det over lengre tid?  
:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er heilt nylig, hvis man kan kalle det det i fra noen dager før nyåret til nå... 

Er liksom til å fra også. Før snakka det ut av meg å så er det bra i flere dager og så kommer alle tankene igjen. Å så prater man å deretter føles det bare heilt rett at det e han som skal stryke meg pæ ryggen, tøyse med meg å prate. 

Å så blir det ein runddans.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tankene kommer og tankene går. Fortsatt kan jeg få tanker som om han er rette for meg eller ei. Men hode å hjerte blir mer og mer sikker på at det e den stødige sorgfrie nerden min som er rette for meg. Han gjør alt han kan for meg hvis jeg spør, skjemmer meg bort å kommer hjem med roser rett som det er ❤ så hva så om det er noen negative sider. Ingen er perfekt. 

Vi tenkte å ta pause i babyprosjektet da disse tankene oppsto men nå som så å si er borte så fant vi ut vi sku prøve videre. Vi er begge utrolig glad i barn og ofte er onkelbarna hans her på besøk. Å han er blitt så utrolig barnsjuk at jeg har aldri sett maken ❤ pp4 (eller pp5... litt usikker) er i alle fall i gang 😊 

Funnet ut at periodene mine er ikke på 28 dager som trodd... men på 33 dager. Så nå prøver vi på med friskt mot. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Meley skrev:

Tankene kommer og tankene går. Fortsatt kan jeg få tanker som om han er rette for meg eller ei. Men hode å hjerte blir mer og mer sikker på at det e den stødige sorgfrie nerden min som er rette for meg. Han gjør alt han kan for meg hvis jeg spør, skjemmer meg bort å kommer hjem med roser rett som det er ❤ så hva så om det er noen negative sider. Ingen er perfekt. 

Vi tenkte å ta pause i babyprosjektet da disse tankene oppsto men nå som så å si er borte så fant vi ut vi sku prøve videre. Vi er begge utrolig glad i barn og ofte er onkelbarna hans her på besøk. Å han er blitt så utrolig barnsjuk at jeg har aldri sett maken ❤ pp4 (eller pp5... litt usikker) er i alle fall i gang 😊 

Funnet ut at periodene mine er ikke på 28 dager som trodd... men på 33 dager. Så nå prøver vi på med friskt mot. 

Lykke til :)

Hold oss oppdatert :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Ruccula skrev:

Lykke til :)

Hold oss oppdatert :)

Oi.. 😄 blir så sjokkert hver gang noen kommenterer her 😁 regner liksom ikke med at noen leser det jeg skriver 😊 

Tusen takk Ruccula 😊 skal virkelig prøve hardt å oppdatere her oftere 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere har fått rettet ut floken og blitt enige om å fortsette prosjekt baby! 

Hvordan ligger du an i løypa nå da? Er EL eller IKM i horisonten? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Beccy87 skrev:

Så fint at dere har fått rettet ut floken og blitt enige om å fortsette prosjekt baby! 

Hvordan ligger du an i løypa nå da? Er EL eller IKM i horisonten? :)  

Vi har i alle fall blitt veldig flink å snakke om ting når tankene mine kommer. Å så skal vi begge å ta sol på mandag, booste opp litt D vitaminer i vintermørket. 

Nå er det EL ca den 10 februar, ut fra regninga med periode på 33 dager. Så annahver dag e det sengedans 😂

--------

Hmpf.... skikkelig dritt dag på jobb i dag 😢 vil mest av alt hjem nå å sove. Men neida, middag med slekta å selskap hos ei venninne etter jobb. Arbeidshelg e av å te bare skitt....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens 😊 (hvis det er noen som leser da 😂)

I dag har jeg vært verdens heldigste etter jobb 😊 kjæresten steppa opp og laga laks å pasta til middag i dag å lott meg slappe av på sofaen med boka mi. Måtte ta oppvasken da men 😂 Å nå i kveld koser jeg meg med å lage fløtekarameller. Han vet jeg lager noe, men ikke va. Å det gjør han superfrustrert. 

I prosjekt baby så er det :sengekos: annahver dag. EL beregna til ca 10 februar 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for ein flott helg å fridag i dag man har hatt 😍 på lørdag slappa man bare av, sov lenge, ryddet litt i kjellern å lagde ovnstekt biff (nydelig mat). Søndagen sto man også opp seint, dro og besøkte svigermor på hytta. Også søstra til gubben var der med sin eldste og sin yngste unge 😍 spebarnet er bare ca 1 uke gammel og herregud han var så søtt. Sleit veldig med å ikke spørre om å få holde han. Holdt han masse da, i følge samboern så så det ut som jeg koste meg masse med ungen i armene. Stefarn hans sa til svigermor at hu kunne jo gi ungen til meg å flira 😄 tror de har satt inn et lite skritt mot å få oss babysyk... men der er vi jo alt. Samboern er jo nesten mer babysyk en meg. 

I dag har jeg tatt en rolig ryddedag i heimen, sia jeg hadde fritt. Laget hjemmelagt lapskaus, etter å ha sendt samboern på butikken etter rett kjøtt 3 ganger 😂 å hatt besøk av svigermor 😊 nå ligger jeg på sofaen og koser meg med boka mi og jordbærsaft fra sverige. Og i kveld akter jeg å få meg en ny runde i senga :sengekos: for i dag kom EL slimet og EL testen viste nært positivt. Mistenker EL ikke er før den 10 men skader ikke med litt sengekos 😍 håper alle har ein flott mandag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

æææ kremt ja :fnise: Det var hu her som sku være så flink å skrive her... 
Men tanken om at det å det må skrives ned i dagboka har gjort at jeg har husket bedre hva man har styrt på med :)
Første helge etter forrige innlegg så dro vi opp på hytta til mor mi og slappa av. Bare oss to :) Var ishus når vi kom opp ditt med -10... men peis og masse stearinlys fikk temperaturen fort opp. 

Helga etterpå husker jeg faktisk ikke nå.... Å denne helga har man slappet av hjemme, bare kost oss og spist go mat :P Prøvd å rydde og ordne litt her. Endelig etter 2 år i leiligheta har jeg vært på loftet her, sto en gammel bilstol til barn etter gammeleieren der oppe... Sånn skikkelig gammel stol :dry: Nå prøver jeg å tenke ut hva som er lurt å lagre der. 

Ellers så gikk forrige runde rett vest.... Mensn kom 4-5 dager før forventa... Så nå er plutselig perioden på 28 igjen :sprettoy: 
Perioden var slutt for 2 dager sia. Så er på dag 8 i følge ovia, vurderer å bare skippe EL tester og alt å bare slappe av denne runden. Samtidig som det er siste runde før pause. Ønsker ikke bursdag så supertett opp på jul, men begynnelsen av desember går bra :fnise: 

Foresten vært enda en gang og hilst på litjbarnet i familien:strix: Og herregud så søtt han er. Fikk holde han masse, tror familien prøver å få meg litt barnsjuk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen det der med å skulle bli flinkere til å oppdatere dagboka :fnise:  Er ikke så enkelt som man skulle tro!

Har vært litt sånn hos oss også at familien hinter om at vi skulle fått en til etter hvert nå.. Lite vet de at vi prøver på det :nigo:

Skal se du blir gravid denne PP nå når jeg begynner å følge deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tante rød kom den 6... ca 9 dager etter forrige periode. 
Kjempefrustrerende når man endelig tanker at kroppen er enig med meg. 

8 måneder sia man slutta på p-piller så burde jo være i system igjen. 

Har holdt meg unna familien hans nå sia kroppen e så himla teit. Gruer meg litt til bursdagsfeiring i helga. 
Veldig glad for arbeidshelg sånnsett. Er også nest siste helg med turnus på hver 3-hver 2- hver 3 helg. Nå skal vi over på kun hver 3 helg med jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei Pjusk 😊 hvis jeg har tolka kroppen rett så er jeg dpo 1 i dag. Like før jeg klager på for mye slim :fnise:

Er ca pp8 nå hvis jeg har talt rett, fra september. Men... sia januar ca så har jeg hatt mens hver 10-14 dag og mye mellomblødninger. Spotting fra a til å :frkk: Va te legen på onsdag. Å nå blir jeg henvist til gyn og skal inn den 26 å ta ein heil haug av blodprøver. Han ville ta kjønnshormoner og ein go helsesjekk. Flira litt da jeg hørte hcg nevnt som eine prøven :fnise: spent på hvordan det er den 26 da. Om hcg er positiv eller ei da 😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau nå va det jo mye meir jeg skulle si som forsvant 😂 

Livet er topp for tiden 😊 vi fikk i januar første hamsteren i hus og noen måneder etterpå fikk vi hamsterjente nr 2 i hus 😊 og så har vi funnet hus vi vil kjøpe. Visning om ca 14 dager. Kjempespent på hvordan det blir å da evt salg av leiligheta. 

Også vurderer jeg å bytte jobb fra demens til hjemmesykepleien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Blir spennende å se hva svaret på blodprøvene viser da :jepp:

Så gøy med eventuelt huskjøp! Har dere vært på visning, eller skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ringe på tirsdag å spørre om prøvene. Veldig spent men hu på laben sa det ikke var HCG test da. Bare en del kjønnshormon tester. Ja vi var på visning å innså at det huset ikke var noe for oss. Men fortsetter å kikke rundt 😊 

Har vært en lang 14 dager. Samboern fikk blindtarmsbetennelse. Sett på hus. Vurdert å bytte jobb (etter lengre samtale med sjefen så blir det demens videre å så evt videreutdannelse innen det.

Å i går hadde vi ene onkelungen hans med på grilling i fjæra😊 å barnedåp til en av de andre onkelungene i dag 😊 spist så mye nå at jeg føler jeg ruller. 

Endret av Meley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...