Gå til innhold

Lyst på den man IKKE kan få


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest alisia ikke innlogget

Noen som har det på den måte?

gjelder ikke for meg akkurat nå, men som regel så er det det. Har lett for å bli betatt og har lyst på den mann jeg ikke kan få. Flere grunner, stor avstand, for forskjellige, gift, passer ikke sammen av flere grunner osv. Jeg legger ikke ann på opptatte menn, bare så det er klart.

Men hvorfor er det sånn? Noen som har en formening synspunkter om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller fordi du ikke egentlig vil ha noen og derfor bare finner sånne som er umulige. Da slipper man jo å misslykkes for det er dem det er noe galt med... (Been there) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Eller fordi du ikke egentlig vil ha noen og derfor bare finner sånne som er umulige. Da slipper man jo å misslykkes for det er dem det er noe galt med... (Been there) :wink:

Nei heldigvis så har jeg det ikke sånn nå. Men var mye borti dette tidligere. Forferdelig irriterende :evil: Ble jo så små deppa av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei heldigvis så har jeg det ikke sånn nå. Men var mye borti dette tidligere. Forferdelig irriterende :evil: Ble jo så små deppa av det også.

Sant - og det er fort gjort å lure seg sjøl :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen.

De som jeg vil ha, de liker ikke meg, og de som liker meg, de liker ikke jeg...  :-?

Akkurat det har jeg sagt til meg selv MANGE ganger...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le.. :ler: Kjenner meg så godt igjen!! Argh. Bra irriterende!!

Heldigvis har ikke jeg det sånn nå heller, men har vært der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, helt umulig på området. så lenge han er litt interessert i meg, er jeg relativt cool og tenker jaja, han er ålreit, kan vel gi ham en sjanse, men med en gang han ikke vil treffe meg mer, rabler det for meg og jeg tenker tanker som "åh, jeg måååå ha ham! hvordan skal jeg få ham til å skjønne at jeg er wonderwoman?" hehe! ganske idiotisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Gjest_nita_*

Kjenner meg igjen ja....har hatt en del forhold, men kunn 3 har jeg virkelig falt pladask for.

Suprise suprise de dumpet meg!

De jeg ikke hadde noe spesielt føleser for var helt på knærne etter meg.

Jeg befinner meg fortsatt i den ONDE SIRKELEN og vet ikke hvordan jeg skla komme meg ut. Helt forferdelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er visst i den situasjonene nå............Helt på tryne forelsket i en gift mann som jeg ikke kommer til å få........... :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Var i en liknende situasjon for et år siden.. Den personen som var interessant nok til å ødelegge konsentrasjonen min var opptatt.. :tristbla: Vel, ting har skjedd, og nå er han min.. :sjarmor:

Og dette helt uten å ha gjort noe "ulovlig". Legger ikke an på opptatte typer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stadig i slike situasjoner..

Min sjef som sannsynligvis er homofil, menn som viser seg å være homofile eller veøldig gift (og da stikker jeg jo når jeg får vite det!) eller menn som er gale etter meg, men som jeg finner uinteressante og lite spennende.

Why?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...