Gå til innhold

Beste "Karma is a bitch" øyeblikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter egentlig på karma på flere. Syns folk slipper så lett unna når de er fæle med andre. Moren min f.eks har vært voldelig mot 4 barn. Hun har ikke blitt bedre med årene heller. Hun lever vel ikke drømmelivet, men syns ikke hun har fått igjen for alt hun har utsatt oss barna for. 

Anonymkode: 5beed...039

Uffa! Hun kan da ikke ha et godt liv selv. Man er jo ikke et godt menneske når man skader andre sånn,og i hvert fall ikke sine egne barn. Noe sier meg at det har vært noe veldig ille i hennes egen oppvekst som har gjort henne i stand til dette. Jeg håper virkelig ikke at hun vil oppføre seg på denne måten om hun får barnebarn.

Det hender av og til at mennesker som har gjort andre ille på denne måten blir "klokere" på sine eldre dager, Det er absolutt ingen unnskyldning, men jeg håper hun kan begynne å forstå hva hun har gjort. :icon_frown:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger detter brikkene på plass på en måte som gjør at kjipe folk får som fortjent. Noen som har noen gode historier? 

Kan begynne selv. 

Var sammen med en fyr i ett år, han ble etterhvert litt rar og det kom fram at han hadde funnet en annen. Det er helt jævlig å bli dumpet for en annen! 

Det tok ikke mange mnd før hun dumpet han. Hun hadde vært utro og dumpet eksen min for en ny. Han kom på døra til meg og tryglet om en ny sjanse, sa han hadde gjort en feil og hele den leksa. Så ikke bare fikk han smake sin egen medisin, jeg fikk i tilegg gleden av å si at han ikke hadde en snøballs sjanse i helvete med meg. Noen ganger løser ting seg veldig fint. 

Anonymkode: a3646...7dd

Hadde en elsker for 25 år siden.  Han kontaktet meg for 2 år siden.  Ville ta opp kontakten igjen, som elsker min.

Han kom på besøk.

Jeg sa etter 2 minutter. Best du går, du gir meg frysninger med din måte og te deg på.

Han ble så sur At han ville ikke ha mer kontakt.  

Og glad er jeg. Ikke verdt og bruke energi på leketøy som er luft for 1.

Anonymkode: 281ca...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Chibi skrev:

Hadde en mobber som var skikkelig fæl mot meg i tenårene..
Han sa ting som "Håper du dør en dag, du er så stygg, ingen vil ha deg, hopp fra ei bru pliiiz, ingen blir å savne deg uansett" Både psykisk og fysisk mobbing med vold blandet inn, turte aldri å anmelde dette her heller.

Uansett, jeg flyttet fra plassen og for 4 år siden, leste jeg at han hadde gått bort, hjertestans og en person i familien hans, skrev på FB offentlig at h*n synes det var leit at ingen andre enn de nærmeste i familien kom i begravelsen. Var toppen 10 "likes" på den kommentaren, kikket innom den offentlige siden hans og det var under 20 personer som hadde gitt sin kondolanse... Bare familie, hverken tidligere klassekamerater, venner-de folka han hang med...Ingen andre enn familie savnet ham.

Helt ærlig, jeg bryr meg ikke om han, jeg synes ikke det er leit at han gikk bort.
Helt ærlig, han fortjente det.
For på ett tidspunkt i tenårene, hadde ikke en bil stoppet og sjåføren gått ut og spurte hva i H*** de drev med, så hadde jeg garantert blitt drept den kvelden, der ble jeg holdt nede mens han satt oppå meg med en kniv mot halsen min.. Jeg anmeldte det ikke fordi, det var en liten bygd..Og jeg var redd for at hans venner kom til å ta meg..Så de neste månedene sperret jeg meg selv inne og utviklet sosial angst og depresjoner.

Helt forferdelig 😔 Hjerteskjærende å lese. Håper du har det godt den dag i dag! 💕

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Chibi skrev:

Hadde en mobber som var skikkelig fæl mot meg i tenårene..
Han sa ting som "Håper du dør en dag, du er så stygg, ingen vil ha deg, hopp fra ei bru pliiiz, ingen blir å savne deg uansett" Både psykisk og fysisk mobbing med vold blandet inn, turte aldri å anmelde dette her heller.

Uansett, jeg flyttet fra plassen og for 4 år siden, leste jeg at han hadde gått bort, hjertestans og en person i familien hans, skrev på FB offentlig at h*n synes det var leit at ingen andre enn de nærmeste i familien kom i begravelsen. Var toppen 10 "likes" på den kommentaren, kikket innom den offentlige siden hans og det var under 20 personer som hadde gitt sin kondolanse... Bare familie, hverken tidligere klassekamerater, venner-de folka han hang med...Ingen andre enn familie savnet ham.

Helt ærlig, jeg bryr meg ikke om han, jeg synes ikke det er leit at han gikk bort.
Helt ærlig, han fortjente det.
For på ett tidspunkt i tenårene, hadde ikke en bil stoppet og sjåføren gått ut og spurte hva i H*** de drev med, så hadde jeg garantert blitt drept den kvelden, der ble jeg holdt nede mens han satt oppå meg med en kniv mot halsen min.. Jeg anmeldte det ikke fordi, det var en liten bygd..Og jeg var redd for at hans venner kom til å ta meg..Så de neste månedene sperret jeg meg selv inne og utviklet sosial angst og depresjoner.

Fy fader! Ba han deg virkelig om å hoppe fra en bro fordi han syntes du var stygg!? :ohmy: Dette er noe av det verste jeg har hørt, og jeg har blitt mobbet selv.

Skal ikke si hva jeg føler om det at han gått bort, men jeg håper det går bedre med deg nå. Ingen skal behøve å oppleve dette. :angry:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som mobbet meg da han og jeg var i tjueårene (noe som er ekstra patetisk, synes jeg) døde i en bilulykke for 5-6 år siden. Vedkommende var av den veldig livsglade og sosiale typen, og moren har opprettet en minneside på Facebook. Det er liksom ikke måte på hvor fantastisk sønnen var. Samma det. Han er død og jeg lever videre...:p

Anonymkode: 0f6d3...d44

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En som mobbet meg da han og jeg var i tjueårene (noe som er ekstra patetisk, synes jeg) døde i en bilulykke for 5-6 år siden. Vedkommende var av den veldig livsglade og sosiale typen, og moren har opprettet en minneside på Facebook. Det er liksom ikke måte på hvor fantastisk sønnen var. Samma det. Han er død og jeg lever videre...:p

Anonymkode: 0f6d3...d44

Jeg ble ikke mobbet på skolen, men av en eller annen grunn var det en gutt som absolutt ville plage meg. Han gjorde det i mange år og jeg hadde faktisk mange flere venner enn han og hadde ingenting med han å gjøre. Visste ikke noe om han, bortsett fra at han var skikkelig kjip mot meg gjennom årene (de få gangene jeg møtte han). Det har ingen forklaring. Uansett... Han døde, han også. Det skjedde helt plutselig.... Han ble rammet av en dødelig sykdom og døde etter en uke.

Huff :/ 

Anonymkode: c0eb6...bbc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Luxor skrev:

Uffa! Hun kan da ikke ha et godt liv selv. Man er jo ikke et godt menneske når man skader andre sånn,og i hvert fall ikke sine egne barn. Noe sier meg at det har vært noe veldig ille i hennes egen oppvekst som har gjort henne i stand til dette. Jeg håper virkelig ikke at hun vil oppføre seg på denne måten om hun får barnebarn.

Det hender av og til at mennesker som har gjort andre ille på denne måten blir "klokere" på sine eldre dager, Det er absolutt ingen unnskyldning, men jeg håper hun kan begynne å forstå hva hun har gjort. :icon_frown:

I følge henne er jeg en løgner og psykisk syk. Fordi barn 1 liker damen uansett. Barn 2 er for ung til å si noe på det ennå. Også er det meg som står opp for at dette ikke var greit. Og når jeg sa en gang at jeg hadde snakket med barn 4 og at hen husket alt på samme måte som meg. Da var kommentaren "åja, jeg glemte bort hen." Så hun moren min levd på at dette "kun" kommer fra meg. 

Fra min side kommer hun aldri til å få møte mine barn. Hadde hun ennå bedret seg etter jeg ble voksen hadde hun så klart fått sjansen, men syns bare ting er verre. Hun lyver om alt for å slippe unna.

Anonymkode: 5beed...039

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som mobbet mange på ungdomsskolen og som døde i en bilulykke i tidlig 20 årene. Moren poster mye om hvor fantastisk han var. Jeg kjenner han ikke igjen i beskrivelsen, men folk har som regel mange sider ved seg. Antageligvis mobbet han andre fordi han selv hadde det vanskelig.

Det er selvsagt forskjell på hvor ille mobbere har vert, men blir bare skremt av skadefryden i enkelte poster her. En ting er å godte seg over mobberen som er blitt feit og jobber på rema, en helt annen er å glede seg over at noen har død ung.

Anonymkode: 2db8a...9ac

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en som mobbet mange på ungdomsskolen og som døde i en bilulykke i tidlig 20 årene. Moren poster mye om hvor fantastisk han var. Jeg kjenner han ikke igjen i beskrivelsen, men folk har som regel mange sider ved seg. Antageligvis mobbet han andre fordi han selv hadde det vanskelig.

Det er selvsagt forskjell på hvor ille mobbere har vert, men blir bare skremt av skadefryden i enkelte poster her. En ting er å godte seg over mobberen som er blitt feit og jobber på rema, en helt annen er å glede seg over at noen har død ung.

Anonymkode: 2db8a...9ac

Jeg godter meg ikke over at han som plaget med døde.

Anonymkode: c0eb6...bbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg godter meg ikke over at han som plaget med døde.

Anonymkode: c0eb6...bbc

Det er jo bra! Jeg har inntrykk av at en del her inne gjør det nemlig, og synes det er smakløst for å si det mildt. Men om jeg tar feil  så er ingenting bedre enn det.

Anonymkode: 2db8a...9ac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bra! Jeg har inntrykk av at en del her inne gjør det nemlig, og synes det er smakløst for å si det mildt. Men om jeg tar feil  så er ingenting bedre enn det.

Anonymkode: 2db8a...9ac

Hvorfor syns du det er smakløst? Noen mennesker er såpass dritt at verden er bedre uten dem. Syns ikke det gjør noe at folk godter seg over deres død. Ikke lev i en naiv kardemommeverden der alle egentlig er snille på innsiden.

Anonymkode: baf6d...a6c

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

9 timer siden, Luxor skrev:

Fy fader! Ba han deg virkelig om å hoppe fra en bro fordi han syntes du var stygg!? :ohmy: Dette er noe av det verste jeg har hørt, og jeg har blitt mobbet selv.

Det er noe mange mobbere slenger ut, selv om de ikke mener det. Jeg fikk høre det gjennom hele ungdomsskolen, at jeg var stygg, fortjente å dø, ingen ville ha meg osv. Jeg satt flere ganger å vurderte å ta livet mitt, og jeg hadde ikke selvtillit i det hele tatt. Mange av de som sa dette til meg, er single nå, ingen døde, men mange av dem har det gått skikkelig skeis med de siste årene, med alkohol og rus.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lady skrev:

Helt forferdelig 😔 Hjerteskjærende å lese. Håper du har det godt den dag i dag! 💕

 

9 timer siden, Luxor skrev:

Fy fader! Ba han deg virkelig om å hoppe fra en bro fordi han syntes du var stygg!? :ohmy: Dette er noe av det verste jeg har hørt, og jeg har blitt mobbet selv.

Skal ikke si hva jeg føler om det at han gått bort, men jeg håper det går bedre med deg nå. Ingen skal behøve å oppleve dette. :angry:

Har det bra idag :) 
Eller, sliter av og til med angst, den kommer og går, men...
Har det bra idag :) En ting er sikkert, drar aldri tilbake til den bygda ^_^

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel to eksempler;

Ene var da jeg var 17 år, og ble dumpet etter 2 år av typen til fordel for ei som ikke tålte trynet på meg, og omvendt. Hun var kjent i bygda for å åle seg etter gutter i forhold, og neimen om hun greide å overbevise min daværende type om å ditche meg. Under 1 måned etter han slo opp, så krøp han tilbake. Hun hadde tydeligvis dumpet han for en annen :fnise: Han var helt ifra seg og masa på meg i nærmere 1 år før jeg flyttet bort og da ga han endelig opp. Nå har han en skade som har gjort han ufør, og pga det så har han lagt på seg så utrolig mye at jeg kjente han ikke igjen da jeg så et tilfeldig bilde han var tagget i på facebook. 

Andre var at jeg datet en fyr, i ca. 4 måneder. En venninne av meg som også kjente han, gikk til sengs med han. Jeg dumpet begge, og etter det jeg har hørt (7 år etter) så har "venninna" fremdeles ikke noe hus/hjem, men flytter omtrent bare fra mann til ny mann, og eventuelt noen ukers "pause" hos foreldrene. Eksen, greide å smelle en random jente på tjukka og fikk et stort økonomisk smell, som gjorde at han nesten gikk konkurs. 

Anonymkode: 1658f...461

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Luxor skrev:

Fy fader! Ba han deg virkelig om å hoppe fra en bro fordi han syntes du var stygg!? :ohmy: Dette er noe av det verste jeg har hørt, og jeg har blitt mobbet selv.

Skal ikke si hva jeg føler om det at han gått bort, men jeg håper det går bedre med deg nå. Ingen skal behøve å oppleve dette. :angry:

Det er helt normalt desveere. Spesielt ftra små som ikke vet hva det betyr. Men de har jo lært det et sted.

Anonymkode: a84d8...3ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på et par karma, og de kommer til å bli HUGE! jo mer er det å glede seg til. 

Anonymkode: 39703...21e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 9/12/2016 at 4.59, venus24 skrev:

Ble dumpet på en kjip måte av ekskjæresten min, nå holder han på å bli skallet. :tongue:

Jeg kom inn for å skrive akkurat dette :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, rundtfingern skrev:

 

Det er noe mange mobbere slenger ut, selv om de ikke mener det. Jeg fikk høre det gjennom hele ungdomsskolen, at jeg var stygg, fortjente å dø, ingen ville ha meg osv. Jeg satt flere ganger å vurderte å ta livet mitt, og jeg hadde ikke selvtillit i det hele tatt. Mange av de som sa dette til meg, er single nå, ingen døde, men mange av dem har det gått skikkelig skeis med de siste årene, med alkohol og rus.

Ja, mobbingen jeg ble utsatt for var mere fysisk. Ble banket opp og spyttet på. 

Uansett hvilken "metode" mobbere velger, så er det utilgivelig synes jeg. 

Det er enkelte tider interresant å se hvordan det har gått med de som var verst. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chibi skrev:

 

Har det bra idag :) 
Eller, sliter av og til med angst, den kommer og går, men...
Har det bra idag :) En ting er sikkert, drar aldri tilbake til den bygda ^_^

Godt å høre at du føler du har det bra i dag. :)

Nei huff, hold deg unna den bygda hvis du ikke trivdes. Du står uendelig mye sterkere uten disse menneskene som gjorde deg ille. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt desveere. Spesielt ftra små som ikke vet hva det betyr. Men de har jo lært det et sted.

Anonymkode: a84d8...3ef

Ja, mulig du har rett dessverre. Jeg liker ikke å tenke på det, men det er kanskje sånn. Eller at de har hørt det fra andre barn igjen. Egentlig ikke godt å si, men ille er det. :ohmy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...