Gå til innhold

Beste "Karma is a bitch" øyeblikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Lithe. skrev:

Jeg baksnakket tykke pannekaker, så fikk jeg servert kjempe tykke pannekaker. 

Pannekaker, ja. Det er sånn det starter! 

Anonymkode: dcbbb...b80

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ordentlig dritt-kjerring av en mobber fra ungdomsskolen!

Når vi skulle ha en slags kampanje mot mobbing. Så skulle vi (blant annet) se en video om noen som hadde blitt mobbet i mange år, som barn / ungdom. Da videoen var ferdig (og vi skulle ha mat-pause eller noe) så påstod denne kjerringa at de som hadde snakket i videoen liksom hadde "gjort seg fortjent" til å bli mobbet. Utelukkende fordi de viss nok var stygge, overvektige, eller bare hadde en rar frisyre på håret. For det var liksom "helt greit" å mobbe noen, så lenge mobberen mente at de som ble mobbet f.eks. brukte feil klær – eller hadde feil utseende. Hun plagde fleire elever. Både i sin egen klasse, og på andre klasse-trinn.

Hun ble også gravid, og fikk en liten datter - rett før ungdomsskolen var ferdig overstått. Da hadde hun drukket alkohol, nærmest hver bidige fredag og lørdag kveld (samt fleire andre kvelder) gjennom store deler av det svangerskapet. I tillegg hadde hun brukt både snus og røyk, nærmest daglig. Ungen hadde visst en eller annen sykdom. Jeg husker ikke om det var Downs syndrom eller hva det var. Men den hadde i alle fall en eller annen varig sykdom. Dette begynner vel å bli nærmere 10 år siden nå, og hun har visst spontant-abortert to-tre ganger bare i løpet av disse årene. Hun har jo holdt på i nøyaktig samme løp (blant annet med alkohol, røyk osv) gjennom de andre svangerskapene også.

Kanskje litt slemt å si det, men jeg har i alle fall ikke noe særlig sympati for den kjerringa.
Med tanke på hvordan hun oppførte seg over så mange år - mot så mange med-elever...

Anonymkode: f849e...750

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk fra hverandre på grunn av utroskap også opplevde han utroskap i sitt neste forhold. Karma!

Anonymkode: bb8eb...d65

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pannekaker, ja. Det er sånn det starter! 

Anonymkode: dcbbb...b80

 Ja! vet hva pannekaker betyr ;) 

Endret av Lithe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ekstreme menssmerter i tenårene, spesielt begynnelsen av VGS, sånn vondt hvor man ruller rundt på gulvet fordi man ikke vet hvor man skal gjøre av seg mens man hylgriner. Fortalte min besteveninne, synes det var så flaut og ville at hun skulle vite hvorfor jeg sa nei til å gjøre ting osv hver mnd. Min "beste" veninne gikk da til våre venner og sa at jeg var lat og jeg brukte dette som unnskyldning, vil bare ha sympati, var dramatisk fordi hun hadde jo ikke vondt... Hva skjedde? Jo 18 år gammel fikk hun menssmerter fra helvete og sliter med det fortsatt. Jeg? No problemo ;)

 

Anonymkode: dac84...e72

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ekstreme menssmerter i tenårene, spesielt begynnelsen av VGS, sånn vondt hvor man ruller rundt på gulvet fordi man ikke vet hvor man skal gjøre av seg mens man hylgriner. Fortalte min besteveninne, synes det var så flaut og ville at hun skulle vite hvorfor jeg sa nei til å gjøre ting osv hver mnd. Min "beste" veninne gikk da til våre venner og sa at jeg var lat og jeg brukte dette som unnskyldning, vil bare ha sympati, var dramatisk fordi hun hadde jo ikke vondt... Hva skjedde? Jo 18 år gammel fikk hun menssmerter fra helvete og sliter med det fortsatt. Jeg? No problemo ;)

Anonymkode: dac84...e72

Du har min fulle sympati. Jeg besvimte engang på grunn av smertene; det kan altså være helt vanvittig smertefullt til tider :tristbla:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt beste øyeblikk er blikket min eks sendte meg da jeg kom inn med en ny kjæreste. Det var helt fantastisk å se! Han trodde han kunne få meg tilbake, men den gang ei! Er forøvrig fortsatt sammen med, og forlovet med denne kjæresten:rodmer:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En ordentlig dritt-kjerring av en mobber fra ungdomsskolen!

Når vi skulle ha en slags kampanje mot mobbing. Så skulle vi (blant annet) se en video om noen som hadde blitt mobbet i mange år, som barn / ungdom. Da videoen var ferdig (og vi skulle ha mat-pause eller noe) så påstod denne kjerringa at de som hadde snakket i videoen liksom hadde "gjort seg fortjent" til å bli mobbet. Utelukkende fordi de viss nok var stygge, overvektige, eller bare hadde en rar frisyre på håret. For det var liksom "helt greit" å mobbe noen, så lenge mobberen mente at de som ble mobbet f.eks. brukte feil klær – eller hadde feil utseende. Hun plagde fleire elever. Både i sin egen klasse, og på andre klasse-trinn.

Hun ble også gravid, og fikk en liten datter - rett før ungdomsskolen var ferdig overstått. Da hadde hun drukket alkohol, nærmest hver bidige fredag og lørdag kveld (samt fleire andre kvelder) gjennom store deler av det svangerskapet. I tillegg hadde hun brukt både snus og røyk, nærmest daglig. Ungen hadde visst en eller annen sykdom. Jeg husker ikke om det var Downs syndrom eller hva det var. Men den hadde i alle fall en eller annen varig sykdom. Dette begynner vel å bli nærmere 10 år siden nå, og hun har visst spontant-abortert to-tre ganger bare i løpet av disse årene. Hun har jo holdt på i nøyaktig samme løp (blant annet med alkohol, røyk osv) gjennom de andre svangerskapene også.

Kanskje litt slemt å si det, men jeg har i alle fall ikke noe særlig sympati for den kjerringa.
Med tanke på hvordan hun oppførte seg over så mange år - mot så mange med-elever...

Anonymkode: f849e...750

Syntes syndt på barnet hennes :(

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter egentlig på karma på flere. Syns folk slipper så lett unna når de er fæle med andre. Moren min f.eks har vært voldelig mot 4 barn. Hun har ikke blitt bedre med årene heller. Hun lever vel ikke drømmelivet, men syns ikke hun har fått igjen for alt hun har utsatt oss barna for. 

Anonymkode: 5beed...039

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanten min som alltid har ledd av funksjonshemmede, mongolide og kortvokste har fått en sykdom og rullestolbruker. 

Anonymkode: 441d2...3f6

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tanten min som alltid har ledd av funksjonshemmede, mongolide og kortvokste har fått en sykdom og rullestolbruker. 

Anonymkode: 441d2...3f6

Blitt rullestolbruker skulle det selvfølgelig stå *

Anonymkode: 441d2...3f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fluffe skrev:

 Syntes syndt på barnet hennes :(

 Det gjør selvfølgelig jeg også!

 Hun fortjener ikke en slik mamma...

Anonymkode: f849e...750

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Chibi skrev:

Hadde en mobber som var skikkelig fæl mot meg i tenårene..
Han sa ting som "Håper du dør en dag, du er så stygg, ingen vil ha deg, hopp fra ei bru pliiiz, ingen blir å savne deg uansett" Både psykisk og fysisk mobbing med vold blandet inn, turte aldri å anmelde dette her heller.

Uansett, jeg flyttet fra plassen og for 4 år siden, leste jeg at han hadde gått bort, hjertestans og en person i familien hans, skrev på FB offentlig at h*n synes det var leit at ingen andre enn de nærmeste i familien kom i begravelsen. Var toppen 10 "likes" på den kommentaren, kikket innom den offentlige siden hans og det var under 20 personer som hadde gitt sin kondolanse... Bare familie, hverken tidligere klassekamerater, venner-de folka han hang med...Ingen andre enn familie savnet ham.

Helt ærlig, jeg bryr meg ikke om han, jeg synes ikke det er leit at han gikk bort.
Helt ærlig, han fortjente det.
For på ett tidspunkt i tenårene, hadde ikke en bil stoppet og sjåføren gått ut og spurte hva i H*** de drev med, så hadde jeg garantert blitt drept den kvelden, der ble jeg holdt nede mens han satt oppå meg med en kniv mot halsen min.. Jeg anmeldte det ikke fordi, det var en liten bygd..Og jeg var redd for at hans venner kom til å ta meg..Så de neste månedene sperret jeg meg selv inne og utviklet sosial angst og depresjoner.

❤️

Anonymkode: 243eb...59f

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fosterfar viste seg å være en beryktet pedofil...Han havnet i rullestol etter en bilulykke. 

Anonymkode: 4f98e...333

Håper ingen tror at det stopper ham?

Anonymkode: cc188...5db

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Chibi skrev:

Hadde en mobber som var skikkelig fæl mot meg i tenårene..
Han sa ting som "Håper du dør en dag, du er så stygg, ingen vil ha deg, hopp fra ei bru pliiiz, ingen blir å savne deg uansett" Både psykisk og fysisk mobbing med vold blandet inn, turte aldri å anmelde dette her heller.

Uansett, jeg flyttet fra plassen og for 4 år siden, leste jeg at han hadde gått bort, hjertestans og en person i familien hans, skrev på FB offentlig at h*n synes det var leit at ingen andre enn de nærmeste i familien kom i begravelsen. Var toppen 10 "likes" på den kommentaren, kikket innom den offentlige siden hans og det var under 20 personer som hadde gitt sin kondolanse... Bare familie, hverken tidligere klassekamerater, venner-de folka han hang med...Ingen andre enn familie savnet ham.

Helt ærlig, jeg bryr meg ikke om han, jeg synes ikke det er leit at han gikk bort.
Helt ærlig, han fortjente det.
For på ett tidspunkt i tenårene, hadde ikke en bil stoppet og sjåføren gått ut og spurte hva i H*** de drev med, så hadde jeg garantert blitt drept den kvelden, der ble jeg holdt nede mens han satt oppå meg med en kniv mot halsen min.. Jeg anmeldte det ikke fordi, det var en liten bygd..Og jeg var redd for at hans venner kom til å ta meg..Så de neste månedene sperret jeg meg selv inne og utviklet sosial angst og depresjoner.

<3

Anonymkode: fe102...5c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lithe. skrev:

 Ja! vet hva pannekaker betyr ;) 

Pannekaker is love, pannekaker is life. Men ikke glem bacon! Bacon is love too! :P

Anonymkode: eba14...a09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En til fra meg. En jeg holdt på med fikk helt angst når han fikk vite at jeg hadde holdt på med en bekjent av han to år tidligere. Han ville ikke ha noens rester. 

Han har ei dame nå som har ligget med ca 80% av alle vennene hans. Noe "alle vet" utenom han. Han studerte utenlands når hun tok runden så han tror hun bare er en felles venninne av guttegjengen... Felles er hun jo, men ikke på den måten han tror. 

Anonymkode: a3646...7dd

:ler: Nå lo jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...