Gå til innhold

Beste "Karma is a bitch" øyeblikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ganske uskyldig en her også: Ei jeg bodde i kollektiv med for lenge siden drev og hadde nachspiel til klokka fem om mandagsmorgenen. Senere leste jeg henne beklage seg på Facebook over at folk hadde fest når hun prøvde å sove på det nye stedet hun flyttet. Hadde ikke særlig medfølelse med henne da, gitt. 

Anonymkode: a63ab...244

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Rararara skrev:

En temmelig uskyldig en, men jeg fikk tyn for å være veldig prektig på å ha på bilbelte hver gang jeg satt på bil i ungdommen. Ikke noe jeg tok meg nær av men jeg var meget nøye på dette. En dag kompisgjengen nettopp hadde satt meg av hjemme ble de stoppet av politiet og fikk bot pga manglende bruk av bilbelte. 

Håper du har rammet inn boten de fikk til dem (eller at de har gjort det selv). Den burde de jo ha som veggpryd hjemme som en evig påminnelse. 

Anonymkode: 180e7...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En drittkjerring her på KG som var frekk mot meg i 2013. Spontanaborterte leste jeg i dagboka hennes. Godta meg såå mye,håper hun hadde store smerter :) Hun er en mobber og fortjener alt vondt. HATER henne. 

Anonymkode: 08401...edf

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En drittkjerring her på KG som var frekk mot meg i 2013. Spontanaborterte leste jeg i dagboka hennes. Godta meg såå mye,håper hun hadde store smerter :) Hun er en mobber og fortjener alt vondt. HATER henne. 

Anonymkode: 08401...edf

Huff da. Dette var ordentlige harde ord. Husk at bitterhet skader deg mer enn noe en annen har gjort i 2013 da 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jessica skrev:

Huff da. Dette var ordentlige harde ord. Husk at bitterhet skader deg mer enn noe en annen har gjort i 2013 da 

Hun stalket meg i flere uker og skrev masse stygt til meg. Det kommer jeg aldri til å tilgi. Det er kanskje dumt men jeg er bare sånn.

Anonymkode: 08401...edf

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mobbet i tenårene og senere da jeg var midt i studiene på universitetet fikk jeg en kronisk sykdom og ble ufør. Vent litt...

Anonymkode: baf6d...a6c

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun stalket meg i flere uker og skrev masse stygt til meg. Det kommer jeg aldri til å tilgi. Det er kanskje dumt men jeg er bare sånn.

Anonymkode: 08401...edf

Men hun tenker ikke på deg nå og du fortsetter å skader deg selv med fortiden? Trist at du bare er sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble mobbet i tenårene og senere da jeg var midt i studiene på universitetet fikk jeg en kronisk sykdom og ble ufør. Vent litt...

Anonymkode: baf6d...a6c

Nice...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste "Karma is a bitch"-øyeblikkene i mitt liv er de gangene det omsider går opp for mennesker at karma ikke finnes, og at de må gjøre jobben sjæl!

Anonymkode: fe102...5c5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble mobbet i tenårene og senere da jeg var midt i studiene på universitetet fikk jeg en kronisk sykdom og ble ufør. Vent litt...

Anonymkode: baf6d...a6c

Nemlig!

Anonymkode: fe102...5c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble holdt utenfor av samtlige jenter på videregående og ungdomsskolen. Noen av dem er på det andre "friåret" sitt, noen er smellfeit. Følte meg litt karma når jeg er på andre året på en bachelor.

Ellers: møtte en jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen som sa jeg aldri skulle få kjæreste og aldri gifte meg og diverse. Verste er, han er singel, jeg har kjæreste og jeg tror jeg ga han sjokk. Heh. Jaja, jeg var vel ikke så stygg som du skulle ha det til?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-En av de verste mean-girls på ungsomsskolen har fått en datter som er handikappet og aldri vil bli frisk.Syness fryktelig synd på barnet,både fordi hun er syk men også fordi hun har en slik satan til mor.Men moren synes jeg ikke synd i.

-En av de verste dyremishandlere jeg vet om døde av hjertesstans.

 

Anonymkode: 148da...310

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En drittkjerring her på KG som var frekk mot meg i 2013. Spontanaborterte leste jeg i dagboka hennes. Godta meg såå mye,håper hun hadde store smerter :) Hun er en mobber og fortjener alt vondt. HATER henne. 

Anonymkode: 08401...edf

Det fører aldri noe godt med seg å hate noen.

De du hater er enten ikke klar over at du hater dem, eller så bryr de seg ikke om hva andre mener om dem.

Det er bare du selv som blir plaget av bitterhet og hat.....

Anonymkode: f849e...750

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du har rammet inn boten de fikk til dem (eller at de har gjort det selv). Den burde de jo ha som veggpryd hjemme som en evig påminnelse. 

Anonymkode: 180e7...dcf

Skulle kanskje gjort det ja😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren som mobbet (fysisk og psykisk) meg hele barne og ungdomskolen, han falt 6 etg rett i bakken (betong) 😊 Han overlevde, ønsker han ikke død men synes han fortjente det. 

Anonymkode: c1314...a77

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...