Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2017


Småkjekset

Anbefalte innlegg

Denne gangen har jeg ikke mye symptomer synes jeg.. Jeg er uggen om jeg går lenge mellom måltider, så går rundt og småspiser annenhver time. Sist kastet jeg opp i tide og utide, men nå brekker jeg meg kun. Tåler ikke lukten fra kjøleskapet, så det å skulle åpne og hente ut hva det måtte være må jeg gjøre mens jeg holder meg for nesa!

 

Tidlig ul om 4 dager, så er veldig spent på hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er helt grusom! Jobber redusert nå, for jeg bruker en hel evighet på å komme meg til hektene på morgenen :(  Har vært sånn de siste 3-4 ukene.

Men jeg skal prise meg lykkelig for at jeg ikke har den ekestreme varianten som søsteren min har hatt i alle sine tre svangerskap, med sykehusinnleggelse og det som hører med :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke 100%, men skal ikke klage. Blir kvalm og uggen hvis jeg ikke spiser ofte nok og må spise noe som det første jeg gjør om morgenen. Ellers er jeg veldig trøtt. Med 100% jobb og litt ekstra, samt 50% masterstudier er det ikke aktuelt eller mulig med noe redusering så må bare knalle på. Best å ikke kjenne så nøye etter har jeg funnet ut. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Absurd situasjon dette her.. i fjor var jeg med i termingruppen mai juni 2016, og nå er jeg her!

det betyr at min lille baby på snart 6 mnd skal bli storebror omtrent samtidig som han fyller ett år 😂😂 

vi gleder oss og er i sjokk! Jeg tror jeg er ca 7 uker på vei, men har ikke fått regelmessig mens etter fødsel, så er litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei damer! Jeg har termin i slutten av juni. 4+0 i dag. Syntes tiden har gått utroooolig sakte siden jeg fant ut at jeg var gravid for 4 dager siden! Gleder meg så til å oppleve denne graviditeten, vårt første barn, som vi har prøvd å unnfange i 1 1/2 år nå. Noen har har tips til serier, dokumentarer eller programmer om graviditet og spedbarnstiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra på UL i dag - fikk se en liten bamsemums med bankende hjerte :strix: og kan slutte på hormoner, hurra! Men gyn satte meg på blodfortynnende. Noen som har erfaring med det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) lister meg stille inn her, nettopp funnet ut at jeg er gravid. Termin 21 juni 😍😍 har en jente fra før som snart er to år og er fra bergen :) 

 

skulle vi snart laget en sånn egen tråd med terminliste og sånn? 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg også stille inn hit. Meget tidlig, men har termin 22. juni. Førstegangsgravid fra kalde nord. Håper virkelig at den spiren hold seg fast, og gror seg stor og sterk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig ul i dag, og der var det herligste lille knøttet :rodmer: Så glad for at alt så bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig @Småkjekset ❤

Jeg har vendt meg til kvalmen, også har jeg sett på det som en bra ting siden folk sier at kvalme er et godt tegn. Og nå som det har begynt å bli bedre blir jeg nesten bekymret for at noe er galt 😅 haff.

Men, legen på onsdag og tidlig UL på fredag, så da får vi sett hva som skjer der inne 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig følelse @Småkjekset:strix: Dere er heldig som har mulighet for TUL. Her jeg bor er det ikke en mulighet for det, kun når det er nødvendig, henvisning osv. Her må jeg kjøre 5-6 timer for å kunne ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@-Fiona- @Nori @Adelia Veldig glad for at vi har muligheten til tidlig ul her. Gir meg en ekstra trygghet på at det går bra!

Og veldig greit å se at det er liv dør vi forteller det til noen! Storesøster blir den første som får vite noe, så vi får se om vi får fortalt det nå i helgen. Mannen holder på å sprekke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Våger meg inn hit jeg også, takk for tipset @Kajal! Viste ikke at det var slike termintråder på kg :fnise: Jeg er 5+4 og er førstegangsgravid. Jeg føler meg lettere hysterisk da jeg må google hver en minste endring / følelse jeg opplever :tongue: Hvor i landet befinner dere dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...