Gå til innhold

Frøken Grå's Eventyrlige Klesskap


Cordelia

Anbefalte innlegg

Skulle gjort så mye, men får ikke tatt meg sammen og gjort en drit. Leiligheten ser ut som et helvete, og så mye andre ting som skulle vært gjort. Bare et at jeg ikke har hverken mentalt eller fysisk overskudd for tida. Håper alt går som det skal slik at jeg og mannfolket får dratt bort i helga. Skal bli så godt å komme seg bort og bruke tid på andre ting, samle energi.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...

Annonse

  • 2 år senere...

I listen av diller som dukker opp er må den siste el-gitar. Heldigvis for alle mine naboer tillater ikke min økonomi noen slike kjøp med det første, så det får bli med litt Googling.

Også har plutselig påskeferien kommet veldig nærme. Enda ikke funnet ut hva jeg skal finne på da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff, litt sånn uggen dag i dag. Sliter mye sjeldnere med angsten, men når den kommer som nå, rett på meg bakfra. Hadde tenkt å bruke påska på å slappe av, men så kommer "viktig familiemøte" opp i påska. Også bruker jeg så mye energi på å roe med ned så jeg ikke ringer eller sender ting sinna, uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en lengre kjøretur idag, og fikk lura med meg typen. Fin tur, var innom en kinaresturant med knall mat som prikken over i'en. Sitter fremdeles å funderer på hva morgendagen skal brukes på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjort så mye fornuftig idag, men fikk sådd noen tomater og plantet over paprikaen og auberginen. Bare agurken og butternuten igjen,

Og fikk vært innom polet etter en liten vin. Som jeg akkurat har begynt å fortære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj har du begynt å så allerede! :hoppe: Jeg må vel begynne å tenke på frø snart om jeg skal få til noe 🤔

Kos deg! :vin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (21 minutter siden):

Oj har du begynt å så allerede! :hoppe: Jeg må vel begynne å tenke på frø snart om jeg skal få til noe 🤔

Kos deg! :vin: 

Takk og ligeså! Sitter og pimper vin og digger 2Unlimited!:fnise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var flasken tom. Faen!

Det gikk fort! Godt det ikke er mer alkohol i huset, trur jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cordelia skrev (2 minutter siden):

Og der var flasken tom. Faen!

Det gikk fort! Godt det ikke er mer alkohol i huset, trur jeg......

😅😂 Vel håper den var god i allefall! Pleide ikke du å ha whiskey da? :lur:

Nå er jeg også på Eurodance- trip down memory lane. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (5 minutter siden):

😅😂 Vel håper den var god i allefall! Pleide ikke du å ha whiskey da? :lur:

Nå er jeg også på Eurodance- trip down memory lane. 

Kult! Joda, men det er så dyrt når en vil ha litt ekstra. Så da blir er det billig italiensk hvitvin. Trengte en liten buzz!:skåler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cordelia skrev (5 minutter siden):

giphy.gif

😂  Åh aprops billig italiensk hvitvin, jeg fikk lyst på billig italiensk jordbærbobler/spumante :dåne: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...