Gå til innhold

Frøken Grå's Eventyrlige Klesskap


Cordelia

Anbefalte innlegg

Sitter og lurer på å fornye stilen litt. Bare så dritt at økonomien ikke tillater det på nåværende tidspunkt. Hadde jeg bare vært flink til å sy skulle jeg rula gjenbruk.:sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg kunne sy jeg og :ler: 

Kanskje du kjenner noen som kan hjelpe deg å forvandle noen klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Frøkensina skrev:

Skulle ønske jeg kunne sy jeg og :ler: 

Kanskje du kjenner noen som kan hjelpe deg å forvandle noen klær?

Haha, nah ingen som gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er snart kvart over ni, og jeg vurderer å legge meg. Patetiske voksenliv!:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår så godt hva du mener selv om jeg sovner sent. Er nesten aldri ute, og sist ble en skuffelse og nok en øvelse i å være fanget mellom tre venninner som kun snakker om barna sine. Pluss de ville selvsagt tidlig hjem, og jeg var så dum å la meg kjøre hjem av den enes mann (hun kan visst aldri ta taxi??) som er en idiot og hadde drittsekkfakter. 

:vin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig b-menneske, men i.o.m. at jeg det siste halvåret må stå opp fem for å pendle, så blir jeg trøtt dødtidlig. Uff, ja har vel ikke vært ute med venniner på flere år. Hun eneste som bor i nærheten, har jeg ikke sett uten ungene på....noen år. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt nysgjerrig på hvor du pendler hen :ninja:Men det er veldig godt gjort :blomst: Ja, husker vel at du også er b-menneske. Det er et a-menneskediktatur i samfunnet. Den verste konsekvensen for meg var da jeg nesten drepte meg selv på vei til skolen fordi jeg ikke var våken enda (sykkelulykke). Revansje noen ganger når det gjaldt studier, skrev best om natten. 

Jeg har kommet fram til at jeg føler meg ensom, det blir ofte bare verre av slike sjeldne venninnemøter for da blir savnet etter å snakke med noen/gjøre noe sammen med noen man virkelig er på "nett" med bare større. Så tenker jeg at det ville vært mye greiere om jeg var introvert, ikke ha behov for noe påfyll av sosial kontakt :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skal sende en pm. :ph34r: Jeg har vel alltid klart meg i eget selskap. Har vel reddet meg, akkurat det faktumet egentlig. Men liker da godt å være blant folk og, hvis de er godt selskap. Har vel merket mer i det siste behovet for mer sosial kontakt. Heldigvis får jeg noe av det på jobb. Er vel litt lett blanding, men hakket mer introvert kanskje. Savner nære samtaler med folk ihvertfall. Man legger jo ikke ut om det til lett bekjente liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, Cordelia skrev:

Haha, skal sende en pm. :ph34r: Jeg har vel alltid klart meg i eget selskap. Har vel reddet meg, akkurat det faktumet egentlig. Men liker da godt å være blant folk og, hvis de er godt selskap. Har vel merket mer i det siste behovet for mer sosial kontakt. Heldigvis får jeg noe av det på jobb. Er vel litt lett blanding, men hakket mer introvert kanskje. Savner nære samtaler med folk ihvertfall. Man legger jo ikke ut om det til lett bekjente liksom.

:hug: Du kan alltids sende meg en pm hvis du vil chatte med noen :) Du er en varm og snill bruker :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom første snøfall. Litt takknemlig dog for at det ikke la seg.  Har heldigvis fått på vinterdekk, så turen hjem fra mine foreldre gikk greit.  Herregud, det nærmer seg jul med stormskritt.

Har funnet ut at jeg nå må ta tak i ting før det faller mellom fingrene på meg. Men er så mye som foregår i hodet mitt for tiden, og som påvirker mine valg og handlinger. En ting er sikkert,  jeg skal følge magen mer enn snusfornuften.

 

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jacklost skrev:

:hug: Du kan alltids sende meg en pm hvis du vil chatte med noen :) Du er en varm og snill bruker :klem1:

Takk for det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Cordelia skrev:

Idag kom første snøfall. Litt takknemlig dog for at det ikke la seg.  Har heldigvis fått på vinterdekk, så turen hjem fra mine foreldre gikk greit.  Herregud, det nærmer seg jul med stormskritt.

Har funnet ut at jeg nå må ta tak i ting før det faller mellom fingrene på meg. Men er så mye som foregår i hodet mitt for tiden, og som påvirker mine valg og handlinger. En ting er sikkert,  jeg skal følge magen mer enn snusfornuften.

 

Snø :sjokkert: Jeg har lånt bil et par uker, og det er vel ikke vinterdekk på den.. Altfor tidlig for meg å tenke på jul :ler: 

:Nikke: Heier på magefølelsen din, kanskje jeg kan følge min mer og ;) 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og mauler kalde kjøttpølser. Blir sikkert døødsyk med botulisme eller noe sånt som ekspertene mener. Men i kveld har jeg et mildt dødsønske fylt av faenskap. Eller hey, det har jeg stort sett hver dag. Ingen fare dog, dødsangsten jevner det ut. :hoho:

Neida, jadda så. Ekke så gæli egentlig...:a034:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Skulle jo egentlig støvsuget heimen, så da fant jeg ut at det var en fin anledning til å skrive her igjen. :tongue: Ikke at jeg har så mye og skrive egentlig. Driver og pleier en forkjølelse på harde livet. Trenger å holde meg oppegående ihvertfall ut midten av uka. Så her er det å proppe seg full av de fleste remedier; fersk ingefærte med sitron og honning, te med solhatt og honning, glefse i seg en hvitløk og skylle ned med appelsinjuice, noe paracet, nesespray... For en coctail!:fnise:

Å Gud, håper virkelig denne uken går nogenlunde glatt. For da kan jeg kanskje ha tatt et stort skritt fremover. Andre ting som surrer i hodet mitt...vel, jeg tror jeg rett og slett får nyte øyeblikkene, og ikke ta det for noe mer enn det sannsynligvis er. :klo::kaffekopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte *slafs* marshmallows for å ha, fordi det skal være bra for sår *mumle* ha..lch......Har *smatt* ikke det. Men bare i tilfelle. Skulle bli sunn jeg. Og det er egentlig altfor kvalmende søtt*gargh*. Men...*mumse*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Sånn kan det gå, håper du ikke blir ordentlig kvalm. Det eneste jeg synes hjelper mot forkjølelse er råmelk/colostrum. Men det er så lite i de sugetablettene med råmelk så da må man nærmest gnafse dem og det er også litt kvalmende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

:ler:  Sånn kan det gå, håper du ikke blir ordentlig kvalm. Det eneste jeg synes hjelper mot forkjølelse er råmelk/colostrum. Men det er så lite i de sugetablettene med råmelk så da må man nærmest gnafse dem og det er også litt kvalmende. 

Nesten for sent. :fnise: De råmelkstablettene er gode de, men kan ikke si jeg har registrert så mye virkning på dem personlig, tror jeg. Men nå har jeg stort sett tatt de sammen med mye annet da. Marshmellows funker faktisk på sår hals. Men det har man jo ikke akkurat. Kaller det forebygging.:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forebygging er viktig :Nikke: Skal huske på tipset :P 

Nei sugetablettene virker ikke så mye, men jeg synes kapsler virker. Mulig det er innbildning, men de skader ikke i allefall. Pass på å få i deg nok væske, bare lurt å ikke anstrenge deg i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Frøkensina skrev:

Forebygging er viktig :Nikke: Skal huske på tipset :P 

Nei sugetablettene virker ikke så mye, men jeg synes kapsler virker. Mulig det er innbildning, men de skader ikke i allefall. Pass på å få i deg nok væske, bare lurt å ikke anstrenge deg i dag. 

Å ja, nei kapslene har jeg ikke prøvd. Har fått vært obs på dette med væske og det og holde meg varm. Får opp varmen med lett husarbeid. Men tror jeg trapper ned snart. Ikke lyst til å begynne å hoste. Herrgud, høres ut som jeg har fått "mannesjuka".:fnise: Så lenge det holder seg ut midten av uka, kan jeg godt bli sengliggende resten. Vet bare at flere av de andre som har fått dette, har blitt borte fra jobb flere dager. Men de er jo mannfolk da!....*knis*(så slem jeg er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...