Gå til innhold

kk-mila.. gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til helga skal jeg springe kkmila. Har aldri sprunget dette løpet før. Noen som har deltatt som har tips å komme med? Er løypa veldig forskjellig fra f.eks mila på Oslo Maraton? Løp det i fjor - og syntes det var veldig "crowded" og køspringing.

Anonymkode: 434be...5ae

Skrevet

Jeg skal også løpe! Har meldt meg på i gruppa 55-60 min selv om jeg kommer til å løpe på opp mot 1.05 fordi jeg ikke vil bli liggende bak den store gruppa med folk som løper mye saktere. Ser for meg at det er mange skravlete damer! Har ikke løpt før, så kan ikke bidra så mye, men har hørt, og ser fra løypekartet, at løypa er mye mer kupert enn 10 for Grete som er ganske flat.

Lykke til! 😊

Anonymkode: 5535d...214

Skrevet

Det går mye oppover frem til Nydalen, så jeg ville tatt det litt roligere her og heller kjørt på nedover mot Bislett igjen (men det er et par bakker der også, hvis jeg ikke husker helt feil :P )

Ellers er det nok lurt å starte i en rask pulje hvis du har noen som helst ambisjoner om å slå rekorder, lenger bak blir det tendens til kødannelse og mye forbiløping, spesielt i starten. Det har også vært et par steder der det blir trangt fordi man løper opp og ned på samme sted. Ellers ser jeg at det er tre drikkestasjoner i år, det er bra, for det ser jo nesten ut til at det kan bli varmt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...