Gå til innhold

single ideer!

nyibyen

Anbefalte innlegg

Har sett litt på siste sesong av sex og singelliv... Et tema som jeg har irritert meg litt over ble tatt opp, nemlig at man til stadighet feirer andres dager, kjøper gaver til andres ungers fødselsdager og barnedåper, bryllupsgaver og slikt. Mens som singel og barnløs og bryllupsløs er det ingen som feirer DEG.

Noe som jeg syntes var en god ide:

Gratulasjonskort for single! F.eks.: "Gratulerer med at du ikke giftet deg med feil mann" som en motvekt til alle "Til brudeparet"-kort. Det finnes hundrevis av situasjoner vi single havner i, små motgangsperioder, og medgangsperioder, der et passende kort ville ha vært på sin plass.

"Gratulerer, one-night-stand nummer 50!" eller hva med "Han/Hun var en drittsekk, vær glad det ble slutt, bedre lykke neste gang"? I et litt større land enn Norge kunne kanskje en slik ide slå an? kanskje her også, når de faktisk lager og selger Nemi og Pondus-kort? Jeg ville i allefall kjøpt for å gjøre litt stas på mine single venninner av og til...

Synes vi har rett på merkedager i livene våre vi også! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo takk, og blomster og par rødvin på døra levert av mannen fra vinmonopolet, siden man er singel...

Men kanskje bedre med avsenderen tilstede også, slik at man slipper oppmerksomheta rettet mot sivilstatus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller sett i gang sjøl.

Ta patent på ideen og start ditt eget firma. Slipp fantasien løs.

* GRATULERER! Du har nettopp hatt en elendig one night stand, men opprettet egen verdighet ved å kle fort og lydløst på deg og løpe hjem før du rakk å kaste skygge. Godt jobba!

* Du er den heldige vinner av _______ (fyll ut), fordi du på fremragende vis viser at du har skjønt vitsen med selvstendighet, livsnytelse og egenpleie!!

Eller en jeg ville satt pris på:

"Du er ment for større oppgaver enn sokkevask, halvgode orgasmer og unødvendig mye oppvask.

Din belønning ligger i fremtiden, og det er MYE bedre enn om den lå i fortiden, ikke sant?"

Fjernkontrollen er min, og BARE MIN!!!

Masse bra med å være singel. Har de ikke faktisk oppprettet en singel dag da? Hvis ikke, synes jeg jaggu det er på tide! Morsdag, farsdag, Valentine's day, Singel-dag... burde legges en eller annen dag i februar, rett etter Valentine's Day, og feires med et digert ball, á la Mardi Gras. Så alle single er opptatte med å planlegge ball og glede seg til det på den forhatte Valentine's Day :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...