Gå til innhold

-


Gjest Hold the door

Anbefalte innlegg

Knut Anders. Selv om Nicoline er flink, imponerer Knut Anders aller mest. Å takle opera slik han gjør er bare... Ja, bare å ta av seg hatten.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heier på Nicoline, men tror Knut Anders vinner (spesielt etter siste låten). Synes Nicoline kunne valgt en låt som var mer strippet ned. Ikke bare up tempo-låter. 

 

Anonymkode: ee8db...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt Knut Anders som favoritt hele høsten, men siden jeg har sett på opptak kunne jeg ikke delta her i tråden. Men i dag så jeg tre utgaver (med 2x spoling på opptakene, for å klare det) og det er garantert KA som har vært jevnest god hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicoline går det ørten på dusinet av. Hun har ikke stjerne-faktoren. Stemmemessig mangler det særpreg. Like greit at hun fortsetter som kor-dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.10.2016 den 21.49, NuckingFutz skrev:

Nicoline går det ørten på dusinet av. Hun har ikke stjerne-faktoren. Stemmemessig mangler det særpreg. Like greit at hun fortsetter som kor-dame.

Hvorfor så negativ overalt??

Anonymkode: f5cc5...0d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det ikke tvil om at Nicoline burde vinne. Hun valgte dessverre litt for ukjente låter i finalen tror jeg, samt at Knut Anders sang operaen og deler av Coldplay veldig bra. Men Nicoline har i mine øyne vært klart best gjennom hele sesongen.

Anonymkode: 2b09f...846

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så negativ overalt??

Anonymkode: f5cc5...0d4

Hvorfor så redd for å vise brukernavnet ditt hele tiden? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For meg var det ikke tvil om at Nicoline burde vinne. Hun valgte dessverre litt for ukjente låter i finalen tror jeg, samt at Knut Anders sang operaen og deler av Coldplay veldig bra. Men Nicoline har i mine øyne vært klart best gjennom hele sesongen.

Anonymkode: 2b09f...846

Hun vr aldri best. Hun passer fint som bakgrunnssanger. Det er jo en grunn til at hun ikke har nådd opp som soloartist til nå, dama er vel nærmere 30? Om ikke mer. Mens Knut Anders har vært soloartist i en årrekke nettopp fordi han har identitet som artist, og ikke minst i stemma. Nicoline synger bra, men stemmen er veldig "meh". Vanlig, kjedelig, ikke lett å dra kjensel på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...