Gå til innhold

-


Gjest Hold the door

Anbefalte innlegg

Jeg synes Marian fortjente å gå ut. Hun er særdeles dyktig men altfor kjedelig og forutsigbar.

En som virkelig byr på seg selv er Jonas! Låta i dag var bare helt fantastisk!! Jeg har likt alt han har gjort og håper at han vinner hele kalaset :)

Jeg liker Tomine også, selv om jeg tviler på at hun når til tops. Moro å se at hun blir tryggere på seg selv for hver gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så er vi igang igjen, blir spennende med opera! :) 

Men ærlig talt, av de som står igjen nå, så må det være Tomine som går ut i kveld

Anonymkode: 704c9...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håvard klarte seg veldig bra, mens Steinar hørtes ut som en bryggesjauer. Tomine var så der. Litt synd, for Tomine har egentlig vært en favoritt. Gleder meg til Jonas, han er favoritten nå. :) 

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brienne of Tarth

Jeg tipper Nicoline og Knut Anders i finalen i år. Skulle ønske meg Jonas, for han har en syk utstråling, men kanskje ikke nok fans til å nå helt til topps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Brienne of Tarth skrev:

Jeg tipper Nicoline og Knut Anders i finalen i år. Skulle ønske meg Jonas, for han har en syk utstråling, men kanskje ikke nok fans til å nå helt til topps?

Heller ikke Nicoline har en stor fanbase fra før som kan stemme henne frem, tror jeg? Så jeg tror ikke Jonas er sjanseløs hvis han fortsetter å være god. Jeg hadde i alle fall ikke hørt om ham før konkurransen, men nå er han altså min favoritt. Han hevdet seg ikke i opera, så jeg trakk et lettelsen sukk da han kom videre, for han har vært bra ellers. Særlig i hip hop. Det var knall! Håper han er med till the bitter end!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest ISeeYouCreep
visningsnamn skrev (På 15.10.2016 den 20.16):

Jeg synes hun synger fint, da. :)

I hvert fall flere hakk opp fra Jonas.

Oi, litt falskt når jeg skrev dette?

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...