Gå til innhold

-


Gjest Hold the door

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Er han Jonas artist?! :ph34r:
Jeg har alltid trodd han var en gørrkjedlig politiker på ungdom-nivå. Altså "unge something-something", ikke en "ekte" politiker. Har kun sett trynet hans et par ganger, men aldri giddet å trykket meg innpå noe. Han har et typisk tørrpinne-ansikt. Så trodde han var en politiker-ish fyr. :bond:
 

Han er/var vokalist i John Doe, Dumdum Boys-lignende band fra Trøndelag. Jobber som journalist i Adresseavisa nå. 

Anonymkode: c3f40...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Her har de gravd langt ned i kjendisposen etter de siste restene.

 

Ja, blir mindre og mindre kjente for hver sesong. Vet faktisk ikke hvem halvparten er. Eller over halvparten. 

Håper Jonas ryker. Synes han var litt kjedelig i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
1 minutt siden, Testosteron skrev:

Skal Ben av Michael Jackson liksom være soul? Det var ihvertfall ikke mye soul ved Tomine Harkets versjon 

En ballade om en rotte:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Testosteron skrev:

Skal Ben av Michael Jackson liksom være soul? Det var ihvertfall ikke mye soul ved Tomine Harkets versjon 

Samme med ho som sang Supremes- Keep me hangin on. Fikk mer Kim Wild vibes fra 80 tallet.  

Anonymkode: 0938e...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bossa Nova skrev:

Herregud så nydelig stemme hun Mariann har.

Marian*

Anonymkode: 1d2e5...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor Tomine får skryt, hun synger jo pent, men det er så kjedelig! Jeg hadde jo skiftet kanal på radioen med en gang om hun var der.

Anonymkode: 704c9...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier så innmari på Knut Anders - synes han er i en helt egen klasse! 

Anonymkode: 5ea34...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg heier så innmari på Knut Anders - synes han er i en helt egen klasse! 

Anonymkode: 5ea34...76b

Ja han har flott stemme!

Anonymkode: 704c9...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiii, gikk Gunhild ut?! Det var ikke meninga, av de 3 så var det jo Tomine eller Steinar Albrightsen som skulle gått ut. Gunnhild er jo kjemepflink, enn om hun ikke hadde best opptreden i dag. 

Anonymkode: 704c9...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnhild var kjempegod, så hun fortjente ikke å gå ut! Både kostyme og sang var imponerende, synes jeg

Bortsett fra det så ble jeg alderes hypnotisert av Jonas og hans versjon av I Put A Spell On You. Han var bare helt rå! Den har jeg spilt av her hjemme flere ganger bare for å få den litt gærne feelingen. 

Tomine derimot høres ut som ei katt med løpetid. Kattejammer høres omtrent sånn ut. Men jeg skal innrømme at hun høres LITT bedre ut enn det. 

Men nå skal jeg høre på Jonas bare en gang til!

 

 

 

Endret av Majott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 17.9.2016 den 20.35):

Jeg heier så innmari på Knut Anders - synes han er i en helt egen klasse! 

Anonymkode: 5ea34...76b

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
9 minutter siden, Majott skrev:

Gunnhild var kjempegod, så hun fortjente ikke å gå ut! Både kostyme og sang var imponerende, synes jeg

Bortsett fra det så ble jeg alderes hypnotisert av Jonas og hans versjon av I Put A Spell On You. Han var bare helt rå! Den har jeg spilt av her hjemme flere ganger bare for å få den litt gærne feelingen. 

Tomine derimot høres ut som ei katt med løpetid. Kattejammer høres omtrent sånn ut. Men jeg skal innrømme at hun høres LITT bedre ut enn det. 

Men nå skal jeg høre på Jonas bare en gang til!

 

 

 

Jeg så den på youtube og hans versjon var jo direkte pusete i forhold til originalen:

https://www.youtube.com/watch?v=PwXai-sgM-s

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Jeg så den på youtube og hans versjon var jo direkte pusete i forhold til originalen:

https://www.youtube.com/watch?v=PwXai-sgM-s

 

Det synes jeg ikke. Jonas formidlet de følelsene like godt som denne andre gjorde, synes jeg.

Til tross for at han sto på en scene, med et storband bak seg, og ett sett med dommere foran seg, så klarte han å gi den sangen et innhold som rørte ved mange på en eller annen måte. Jonas imponerte meg virkelig, jeg hadde ikke ventet det. Jeg ble helt satt ut i det han gjorde der, han ga meg en sånn rar stemning. Følte meg virkelig inn i det han gjorde der, og mer enn originanalversjonen gjorde.

Jeg gleder meg til det neste jeg får se av han, selv om jeg ikke har fulgt med Stjernekamp hittil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...