AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #1 Del Skrevet 26. august 2016 Er det noen som vet et bra sted man kan få trykket t-skjorter? Gjerne noen som har bra utvalg av farger på t-skjortene til både barn og voksne. Helst noen andre enn spreadshirt. Anonymkode: ecc24...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 26. august 2016 #2 Del Skrevet 26. august 2016 Finnes en million sånne nettsider. Jeg ville gitt faen og kjøpt en sånn printer slik at jeg kunne laget så mange jeg ville. Det er neppe lønnsomt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oz- Skrevet 26. august 2016 #3 Del Skrevet 26. august 2016 Avhengig av hvor mange du trenger kan du forsøke å kontakte en lokal sportsbutikk som leverer drakter til fotball-/håndballag. De kan ofte trykke for deg til en rimelig pris, og du kan stille med t-skjortene selv så du får akkurat det du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #4 Del Skrevet 28. august 2016 Den 26.08.2016 at 12.02, amativeReflection skrev: Finnes en million sånne nettsider. Jeg ville gitt faen og kjøpt en sånn printer slik at jeg kunne laget så mange jeg ville. Det er neppe lønnsomt da. Skal ha minst 50 stk, hadde det vært akuelt å gjøre det selv hadde jeg vel ikke spurt om tips om steder å få trykket t-skjorter. Anonymkode: ecc24...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #5 Del Skrevet 28. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ha minst 50 stk, hadde det vært akuelt å gjøre det selv hadde jeg vel ikke spurt om tips om steder å få trykket t-skjorter. Anonymkode: ecc24...95b Japan Photo Anonymkode: 3f8e5...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #6 Del Skrevet 28. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Japan Photo Anonymkode: 3f8e5...b01 Her http://www.japanphoto.no/fotogaver/tekstiler/t-skjorte.html Anonymkode: 3f8e5...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå