Gå til innhold

Camilla Phil


monstergospel

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Gresshoppa skrev:

Får hun aldri konsekvenser?🤔

Er det noen som får konsekvenser?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Veslefrikk skrev:

Er det noen som får konsekvenser?

Hun har vel ikke akkurat vært i media for å ikke ha merket reklame, som på lik linje med et par andre kjente bloggere..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er forkastelig at hun ikke får noen konsekvenser. 

Noen som vet hva som skjedde med NRK programmet hun skrøt sånn av at var laget om henne? Plutselig helt tyst jo... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2018 den 22.30, Idas skrev:

Jeg synes det er forkastelig at hun ikke får noen konsekvenser. 

Noen som vet hva som skjedde med NRK programmet hun skrøt sånn av at var laget om henne? Plutselig helt tyst jo... 

Kommer sikkert når vi minst venter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

No skal ho selge garn og mønster med House of Yarn.

Gjett kor mange av instagramstories ho har merka?🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Glufseguri skrev:

No skal ho selge garn og mønster med House of Yarn.

Gjett kor mange av instagramstories ho har merka?🙄

Null som vanlig 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Viking-girl skrev:

Null som vanlig 

At ei som har som overskrift på bloggen "NORWAY‘S MOST AWARD WINNING BLOG" ikkje evnar å fylgje eit temmeleg klart regelverk for sin bransje er trist. Å merke er vel "cuteness overload" ikkje nok men loven gjeld ho også.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skapstrikker som plutselig har utvikla hele 25(?) strikkeoppskrifter uten et ord om strikkedilla? Med samme garnfirma som brukte Line Langmo ifjor? Når slipper Cbe.no nyheten om årets Rosa sløyfe-gratissamarbeid, da? Tror ikke på CP. Storytelling. For en floke

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Skapstrikker som plutselig har utvikla hele 25(?) strikkeoppskrifter uten et ord om strikkedilla? Med samme garnfirma som brukte Line Langmo ifjor? Når slipper Cbe.no nyheten om årets Rosa sløyfe-gratissamarbeid, da? Tror ikke på CP. Storytelling. For en floke

Gjetter på at CBE snart kommer ut som skapsstrikker hun også. Hun har faktisk alltid eeelsket å strikke men det har vært for privat å dele tenker jeg. Kommer hun til å bruke briller uten styrke når hun snart poserer med strikketøyet på fanget mon tro? Eller blir strikketøyet "tilfeldig" slengt på sofabordet med logo godt synlig? "Mange har spurt meg hva jeg strikker bla bla..."

De er så utroverdige de bloggerne :rolleyes: Jeg skal sørge for å kjøpe garnet til neste prosjekt annetsteds. Når CP reklamerer for garnet faller min tiltro til produktet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

House of yarn er ikke spesiel troverdige de heller, når de bruker bloggere som ikke har tatt i et nøste på evigheter for å markedsføre seg selv gjennom "samarbeid". Det retter ikke opp inntrykket å donere en 5'er per 60 kroners nøste til gode formål som Rosa sløyfe eller Barnekreftforeningen. HoY skal tjene penger uansett, og har budsjett til markedsføringen sin. 

CPs historie om bestemor Gudrun-Olava og skapstrikking i alle år høres ut som reinspikka storytelling, verken mer eller mindre. Jeg ser ikke for meg at CP hadde strikketøyet med i LV-veskene sine den gangen hun reiste på tur med et eller annet glanset magasin som "glemte bort" om de var redaksjonelle eller ei. Hva var egentlig storytellingen bak smykkesamarbeidet med Thune, egentlig? "Alltid gått med en gullsmed i magen"? 

Hvorfor flyr samboeren til blogg-manager Peter Peters/Friendly under FTs radar?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Hun har strikket før og vist på bloggen, men aldri annet enn ting som ser relativt enkle ut. Tykt garn og tykke pinner. Ikke noe galt med det, men at hun skal ha sittet og regnet seg frem, laget mønstre, og teststrikket på strikkeoppskrifter til en haug med gensere i alle størrelser virker ikke helt sannsynlig. Kan godt hende hun har hatt ideer og forslag til design, men har nok hatt god hjelp av strikkedesignere i House of Yarn.
 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama har har jo "designet" det meste nå, være seg smykker, klær, sko, vesker, hudpleie osv. Er litt av et designgeni hu der, som kan det andre tar mastergrad for, med kun grunnskole selv.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2018 den 14.16, Kaffemonsteret skrev:
På 2.9.2018 den 14.16, Kaffemonsteret skrev:

Den dama har har jo "designet" det meste nå, være seg smykker, klær, sko, vesker, hudpleie osv. Er litt av et designgeni hu der, som kan det andre tar mastergrad for, med kun grunnskole selv.

Det et jo navnet hennes som selger. Hun er jo ikke akkurat en designer. Tenk på hvor stort team hun Jar rundt seg som faktisk gjør jobben!! Jeg er sikker på at det eneste hun bidrar med er fotoshooten i forkant for at varene skal selge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.9.2018 den 14.04, Hyacinth skrev:


Hun har strikket før og vist på bloggen, men aldri annet enn ting som ser relativt enkle ut. Tykt garn og tykke pinner. Ikke noe galt med det, men at hun skal ha sittet og regnet seg frem, laget mønstre, og teststrikket på strikkeoppskrifter til en haug med gensere i alle størrelser virker ikke helt sannsynlig. Kan godt hende hun har hatt ideer og forslag til design, men har nok hatt god hjelp av strikkedesignere i House of Yarn.

Nå står det klart og tydelig inne på oppskriftene at de er utviklet av en annen enn Pihl. 

OPPSKRIFT UTARBEIDET AV

Trine Lise Høyseth

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, Grønt blad skrev:

Nå står det klart og tydelig inne på oppskriftene at de er utviklet av en annen enn Pihl. 

OPPSKRIFT UTARBEIDET AV

Trine Lise Høyseth

Synes det er veldig rart å bruke Camilla Pihl  som trekkplaster for oppskriftene. Det er ikke mange som vet hvem hun er, hun har ikke et godt etablert navn. For meg har hun lite substans både på blogg og slik hun fremstår på sosiale medier. Tror jeg hadde hatt vanskelig å føre en samtale med henne, men dette er jo bare antagelser fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Grønt blad skrev:

Nå står det klart og tydelig inne på oppskriftene at de er utviklet av en annen enn Pihl. 

OPPSKRIFT UTARBEIDET AV

Trine Lise Høyseth

På bloggen skrev hun at hun hadde laget de fineste oppskrifter. Uansett ryddig og ordentlig at det står på oppskriftene at en annen har utviklet dem. Camilla Pihl har forøvrig upåklagelig smak og stilsans og har sikkert kommet med gode ideer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen gidder å følge den bloggen. Den er jo bare full av reklame for egne produkter, som skal være så supre. Blir jo ikke akkurat troverdig. Og ellers så er det jo bare blomster i vaser og rufsete hår. Er så kjedelig at gjeeeeeesp.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
3 timer siden, naivsuper skrev:

Skjønner ikke at noen gidder å følge den bloggen. Den er jo bare full av reklame for egne produkter, som skal være så supre. Blir jo ikke akkurat troverdig. Og ellers så er det jo bare blomster i vaser og rufsete hår. Er så kjedelig at gjeeeeeesp.

Amen! Den bloggen kan ikke ha mye klikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2018 den 7.19, jentekvinne skrev:

Synes det er veldig rart å bruke Camilla Pihl  som trekkplaster for oppskriftene. Det er ikke mange som vet hvem hun er, hun har ikke et godt etablert navn. For meg har hun lite substans både på blogg og slik hun fremstår på sosiale medier. Tror jeg hadde hatt vanskelig å føre en samtale med henne, men dette er jo bare antagelser fra min side.

100% enig. Spør hvem som helst på gata og ingen aner hvem hun er. På nettet noen ja men ikke spesielt mange som leser bloggen hennes heller. MEN hun har folk rundt seg som kan selge og kan en selge sand i Sahara......så får en til det meste. Det er bare å si blogger, slenge rundt seg med litt tall og fortelle om andre store samarbeid det...og vips mange biter på. IKKE vanskelig i det hele tatt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...