Gå til innhold

Hanne; og alt det rare, fine og triste.


Gjest Hannemor76

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor76

Lørdag: 

Kjempe koselig dag med kjøretur, kafe og shoppingtur med venninde! Fått svar på konsultasjon fra lege om hva som kan gjøres og er egentlig optimistisk! Kjøpt meg en pakke twist som jeg koser meg med :ninja::tongue:

Nå er det vel snart senga her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannemor76

Søndag:

Har hatt en fin dag, men nå gruer jeg meg så mye til i morgen at jeg er helt dårlig.. uff, håper jeg får sove i natt

 

:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag:
Har vært så stressa og sovet dårlig i natt.. Tror kroppen min har vanskelig for å roe ned igjen etter å ha vært stresset. Har kommet på så mange ting jeg må finne ut av/som kan gå galt/som kan skape problemer/som må fikses etc at jeg blir helt gal. Selv om jeg skrev alt ned så jeg skulle slippe å ha alt i hodet. Jaja, snart jobb, får håpe jeg havner litt mer tilbake til jorda da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag: 

Kjempe angst på jobb i dag, trodde jeg skulle gå under jorden enkelte ganger... Ellers fikk de herlige kollegaene meg opp igjen i løper av dagen :hjerte: Så har vi vært på kjøretur :) 

Nå spiser jeg grandiosa av alle ting, ikke særlig godt, men de hadde nesten ingenting på butikken :ph34r: Får snart komme meg ut å handle på en annen butikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag:

Har vært dårlig på oppdateringene! Onsdag var veldig koselig, men travel, nytt treningsprogram, og kjekt møte på slutten av dagen. Torsdag var en dårlig dag på jobb, var litt punktert etterpå og så rett i et nytt møte på slutten før jeg hentet guttene. I dag har det vært julegaveshopping og snart hente de små igjen. Har sovet dårlig og følt meg litt sliten og kjip de siste dagene. Usikker om det er tilfeldig, pga søvn eller fordi jeg ikke har hatt tid til noe vitaminer etc. De ene er jeg tomme for, men får starte med de andre igjen å se i allefall! Håper helgen blir rolig og koselig, kjenner hjertet slår heftig ettersom jeg ikke klarer å lande igjen etter denne stressende uken! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Søndag:

I går var vi på en liten kjøretur, kjøpte noe godteri og en julekalender som vi åpnet med en gang :fnise: Ellers gikk vi oss også en tur i det fine været!

I dag skal vi på besøk til noen venner som også har barn i samme alder, så det blir nok stas. Etterpå skal vi på middag!

Begynte forresten på et nytt treningsprogram på Onsdag som var, ufattelig tungt, så kjenner jeg skikkelig støl i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

Hadde en kjempefin dag i går, shopping med mamma, kjøretur og mat og dessert med noen av mine beste venner :strix: Fikk også veldig god hjelp av eks og eksfamilie, skjønner ikke hvorfor de er så greie med meg :hjerte:

I dag har jeg storkost meg på jobb, og kom hjem i skikkelig supert humør ! Kjenner det betyr utrolig masse for meg å føle samhold og det at andre setter pris på meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

Ikke skrevet noe på en uke! Det har gått helt i et... Kort oppsummert... 
Onsdag: Kjempe koselig dag på jobb, var med på juleverksted på jobb etterpå <3 

Torsdag: Hjemme fra jobb, besøk hos mamma med barna <3

Fredag: Middag hos eksen av alle ting

Lørdag: Kjempe koselig fest med gamle venner, danset hele natten!

Søndag: Middag og film hos eksen 

Mandag: Hadde sex med eksen (ups) men angrer ikke, var veldig bra! :fnise::ph34r: Så var jeg på en skikkelig fancy date, med limousin, champagne og en skikkelig gentleman!

Tirsdag: Super dag på jobb, fantastiske mennesker <3 Vært på malekurs med venner, og på kino! Kjempe sliten, men fantastisk dag, veldig lykkelig :hjerte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag;

Kost oss på jobb i dag, nå er jeg på julekakelaging, og snart blir det juleselskap :laugh: Veldig trøtt og sliten, men i godt humør :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Torsdag: Jooobb og julestemning :laugh: Var også en tur hos mamma og spiste med barna, sprøstekt laks :hjerte:

Fredag: Nissefest i barnehagen, minsten virket nesten sjokkert når han så hele barnehagen utkledd som nisser :fnise: Tenker vi fortsetter litt med julestemningen hjemme etterpå med noen julefilmer og julemusikk. Er jo tross alt bare rett over 2 uker til jul! Uff må få handlet de siste julegavene også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag:

Vi har hatt en travel helg! Et par julearrangementer, men lite julestemning dessverre! Håper den kommer etterhvert. :) 

I dag har jeg ryddet og sortert hjemme, deilig å få litt orden på sakene nå før jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

I går var jeg på shopping med en venninne som jeg ikke får sett så mye! Kjempe trivelig, og fikk litt julestemning når vi spiste pepperkaker :fnise:

Begynte litt senere på jobb i dag, og har storkost meg! Videre til en venninne hvor vi hadde juleverksted frem til nå :ph34r: Spist alt for masse, og kjente egentlig at jeg kunne sittet der noen timer til, timene gikk alt for fort! Men så er det opp i morgen tidlig på jobb og sikkert lage noe mer julekaker så da er det bare å komme seg i seng snart :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Torsdag! 

I går handlet jeg inn det siste av julepresanger, og julestrømpe til de små!

I dag hadde vi det knall kjekt på jobb, kommer virkelig til å savne den gjengen når jeg slutter :tristbla: Hørte også på radioen ang teknikker som hjalp for deprimerte, som også har hjulpet meg veldig. Det var spennende å høre, visstnok var det de sykeste som kom best ut av det overraskende nok, og det stemmer jo godt for meg! Håper jeg klarer å holde det gående. :) 

Ellers har vi laget julekaker og spist Tacosuppe, nam nam :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Lørdag!

Storkoste oss i går! Fikk julestemning, god mat og møtt masse gamle kjente! 😊

Ble med en hjem, huff begynner nesten å bli smålig løs etter denne tørkeperioden! Men var veeeldig bra, og ble invitert på date i nærmeste fremtid  så det er jo koselig ❤

Nå er det bare og stelle seg så er det på an igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Hannemor76 skrev:

Lørdag!

Storkoste oss i går! Fikk julestemning, god mat og møtt masse gamle kjente! 😊

Ble med en hjem, huff begynner nesten å bli smålig løs etter denne tørkeperioden! Men var veeeldig bra, og ble invitert på date i nærmeste fremtid  så det er jo koselig ❤

Nå er det bare og stelle seg så er det på an igjen 😊

Lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag:

Veldig trivelig i går, ble sent så litt sliten i dag! Fikk laget noen fine ting og spist masse godt :hoppendeglad:
I dag blir det å kjøre å levere presanger rundt om:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag; 

Hadde en del angst på jobb i går! Har ikke tatt kosttilskuddet på en stund så er gjerne det :) Veldig koselig på jobb i dag! Nå er det rent og pent her, og jeg skal møte ei venninne og utveksle gaver :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag og lille julaften :hjerte:

I går på jobb var faktisk fantastisk, julestemning og kos, fikk med meg et par flasker rødvin :nigo:
Ellers var jeg og de små og handlet siste tingene!
 

I dag har jeg hatt frokostbesøk og nå skal jeg stelle og ordne til i morgen :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...