Gå til innhold

Hanne; og alt det rare, fine og triste.


Gjest Hannemor76

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor76

Torsdag:

Dagen i går var opp og ned. Lite søvn førte til gråting på time, og jeg var helt vrak. Timen var heldigvis veldig bra, og jeg følte meg tusen ganger bedre etterpå. Psykologen min er fantastisk dyktig og sympatisk. :laugh: Eller fikk jeg en veldig god nyhet av min mor ang et brev som var kommet til henne. (Vil ikke utdype pga gjenkjenningsfare).  Roet meg og hadde det fint da det tikket inn en melding fra den personen som kan ødelegge enhver dag. Klarte med litt hjelp å sette grenser for meg selv, men kjente på en fryktelig angst og uro i ettertid. Tror dette er første gang jeg ikke går på akkord med meg selv.

Hadde en dårlig joggetur i dag, og er generelt sliten. Allikevel mindre angst og ingen depressive tanker.

:nordvesta:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannemor76

Fredag:

Storkoste oss med barna i går! Hadde en grei joggetur og sovet godt for en gangs skyld. 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Hannemor76

Har gått en uke siden sist jeg skrev! Får oppsummere litt:

I dag er det Søndag !

Vi har vært på flere nydelige turer, både ved sjøen og i skogen. Kjenner virkelig på lykke når sola varmer og fuglene synger.

Vi har gått og sett på hva slags hus vi ønsker å kjøpe med tiden, og designet hager og diverse. :fnise:

Ellers har ungene vært eksemplariske og vi har kost oss med grilling og turer.

Hadde en joggetur i dag som var ok.

Stresser litt med det økonomiske men håper ting ordner seg. 

Ettervirkninger fra medisiner har begynt å normalisere seg!!!

Tok noen "nye" tabletter for angsten den ene dagen når jeg skulle møte på eksens slekt og det virket supert. Hadde hele roen for en gangs skyld.

Alt i alt veldig fin uke! 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag: Kjempe herlig dag! Flotte unger, masse å gjøre og møtt på masse kjente. Det er tydelig at det er mennesker og mestring som gjør meg lykkelig. 

:nordvesta:

På mandag begynte jeg med nytt treningsprogram, så det blir spennende!

Endret av Hannemor76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

17 mai var fantastisk, med eksemplariske barn, herlig familiesammenkomst og verdens beste samboer. Spiste god mat igjen på kvelden og så passet sambo på barna mens jeg dro på en herlig joggetur! Perfekt dag!

I dag har vi nytt finværet og sola, hatt en kjempe fin joggetur, og vært ute mesteparten av dagen!

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Helgen var nydelig, med strålende vær og masse tid ute! To greie joggeturer og ikke forferdelig mye angst. Tok en av de nye medisinene på Lørdagen da vi skulle ut på noe hele familien som ofte gir meg angst(buss, mye folk etc) og det gikk fantastisk!

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Deilige dager i solen og lite angst! 

Gruer meg dog til et par ting så er spent på hvordan det går!

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Har hatt en nydelig dag på stranden med god mat og drikke. Jeg og samboer har det alltid utrolig festlig sammen og kunne nok egentlig kost oss gløgg ihjel alene i en heis. Ellers holdt på å omkomme i varmen og fått masse farge.  Hatt en helt super fantastisk joggetur og fått sett mye av dyrelivet her i området!

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag!

Dagen i går var herlig! Spiste ute på terrassen, leste en spennende bok som bød på nye tenkemåter og frigjøring og ordnet litt i hagen! På dagen var det nesten for varmt og vi gikk inn tidligere enn vanlig. På kvelden tok jeg meg en forfriskende "ut av deg selv opplevelse" joggetur! Slik jeg hadde i mine yngre dager da jeg nesten alltid nådde "runners high ". Fantastisk deilig dag! 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag!

Kjempe kjekk dag i går!

Var på en tilstelning med barna som gikk over all forventning og som fikk det til å dunke ekstra godt i mammahjertet. Alle var kjempe hyggelige og greie! Etterpå middag men en gammel venn som også var kjempe hyggelig!

I dag våknet jeg til masse ekstra penger pluss noen gode nyheter jeg har ventet lenge på! Sola skinner og akkurat nå er livet perfekt!

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Veldig fin dag! Allikevel alt for varmt og jeg hadde en elendig joggetur. Fikk også en ombooking jeg ikke hadde regnet med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Torsdag:

Var på en undersøkelse som jeg hadde gruet meg til i morges. Mye pga folkene som skulle være der. Tok derfor en av de "nye" tablettene og opplevelsen gikk over all forventning! Det var nesten koselig!

Så lå jeg hjemme i hagen en stund da jeg plutselig fikk uventet besøk som normalt ville gitt meg kraftig angst. Men nei også dette var kjempe koselig og de slo seg ned en stund. Klarte også å formidle at jeg gruet meg til noe, noe jeg normalt pleier å feie bort ettersom angsten tar overhånd og lar meg ikke vise sårbarhet. Det var egentlig utrolig deilig å kunne bare være "meg" uten bruk av beroligende. Mestringsfølelse og lykke!

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Mandag:

Har vært en rar helg. Hadde minste barna hjemme fra barnehage på Fredagen og hadde en kanon kjekk dag med dem. De var storfornøyde og resten av helga ble veldig vellykket med de små og jeg føler meg nesten ennå nærmere dem. Ellers tror jeg samboerskapet er kommet over forelskelsesfasen endelig, og jeg føler meg enda sikrere på at det blir oss to. Vi er utrolig flinke til å kommunisere, og vi hadde et par oppklaringer i helga. Er ufattelig takknemlig for at jeg har en så nydelig familie. 

Bivirkningene har bedret seg, men jeg skal ha en prosedyre som vil bedre det om noen måneder. Ellers måtte jeg gå ufattelig langt i dag fordi bilen streiket. :icon_lol: Har vært å gjort flere ærender, helt uten angst med min nye medisin!!!

Så har jeg mistet en venn, ikke på den måten jeg trodde skulle skje men allikevel, tungt. Allikevel føler jeg meg takknemlig for alt jeg har på min side av gjerdet. Selv om ting føles tungt ofte, er jeg kommet så utrolig langt og har så mye godt og gode folk rundt meg. 

:nordvesta:

 

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

God dag i går og god dag i dag! Endelig føler jeg meg som meg selv og fin igjen!!! Selvtilliten utseendemessig har vært skakkjørt siste halve året men nå er det bedre. Og så brått som jeg trodde forelskelsen var over kjenner jeg det krible på nytt igjen. Jeg skulle nesten håpe jeg fikk en pause. Jeg elsker ham så høyt at jeg får vondt i magen av å tenke på ham. Håper virkelig det blir oss to for alltid. 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

 

Lørdag:

Har hatt en kjempe koselig fredag med venner og en herlig morgen joggetur i dag! Når jeg kom hjem hadde samboeren min laget en nydelig frokost til meg så kan enkelt si at helgen har begynt perfekt!

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannemor76

Søndag: 

Hadde en veldig trivelig dag! Har trent (eller prøvd) å trene kattene til å gjøre ulike triks! Med litt hell. Ellers hatt en fantastisk joggetur og kjærestekveld med god mat.

 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76
11 timer siden, Monstrum skrev:

Uh, hvordan gikk kattetreningen? :P
Klikkertrening?

Klikkertrening ja! Det gikk vel så som så. De så lettere forvirret ut. :ler: Tror det er viktig å ta det i veldig små porsjoner, i det minste til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

Hadde en herlig dag i går! Masse husarbeid og serier. Var på en lang joggetur, så lang at jeg ble kvalm! Sjeldent kneet lar meg presse meg så langt, så det var faktisk helt herlig!! På kvelden hadde jeg og samboer sofakveld med serier og masse kos. Lykkefølelse!

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...