Gå til innhold

Hanne; og alt det rare, fine og triste.


Gjest Hannemor76

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor76

God trening i dag!

Ellers har vi vært småsyke. Var på besøk hos ei venninne som har fått kattunger, så søte! :hjerte::hjerte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannemor76

Grei/dårlig joggetur. Dvs den var dårlig, men kunne nok vært grei om det ikke var for ytre omstendigheter. Har begynt nytt treningsopplegg igjen! Blir spennende å se, skal vare fram til begynnelsen av Mai. Blir korte oppdateringer da det er veldig travelt her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag: våknet opp i dag, trøtt og i skikkelig dårlig humør. Skulle jeg ringe inn syk? Jeg tok meg sammen og gikk på jobb. Fikk beskjed om et møte jeg gruer meg til. Fin start! Resten av dagen var super koselig og kollegaene fantastiske! Fikk høre fra jobb nr 2 om hvor godt likt jeg var og at de savnet meg, så fikk et skikkelig puff der også. Særlig siden jeg alltid tenker at jeg fungerer så dårlig.  Ingen angst (nesten) og kjempe fint "møte " midt på dagen. Er strålende fornøyd akkurat nå! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag:

Jeg er sliten, veldig veldig sliten. 

Har vært en koselig helg. Sullet en del med hobbyene våre og fått en del nytt utstyr. Ellers har det vært mye styr med barna, og de har vært ganske krevende(krangling etc). Har fri i dag så kjæresten kjøpte en deilig frokost, og skal gjerne handle mer hobbyutstyr i dag. :laugh:

Møte på Torsdag var slitsomt, greie folk for all del, men det var vanskelig å fronte min side av saken. Den ene kollegaen jeg hadde med meg fra mitt arbeidssted var regelrett irriterende og jeg gleder meg ikke til å se henne igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

Gårsdagen var veldig fin! Kjæresten kom hjem med masse kjekt hobbyutstyr!(Han har virkelig tenkt på meg i innkjøpet) Jeg var på et møte som gikk greit, gikk en minitur, gikk å handlet god mat til kvelden. Så kom han hjem med tingene og vi brukte noen timer på det. Jeg trente og så så vi en serie vi har begynt å følge med på som er veldig spennende. Så hadde jeg en joggetur på kvelden som gikk eksemplarisk bra! Selv etter å ha slitt ut med treningen bare timer før. Følte meg som mitt gamle jeg igjen og la meg lykkelig:mynona:

Nå er det kaffe og nyte morgenstunden. 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Onsdag:

Gårsdagen var avslappende og fin, spiste god mat, så en kjekk film. 

I morges hadde jeg en joggetur som gikk veldig bra, spiste en kjempe god frokost før jeg fikk beskjed om at vi alle hadde fri i dag pga en uventet hendelse. Så nå sitter jeg her da, og lurer på hva jeg skal finne på. 

:fnise:

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Torsdag:
Glemte helt ut at det var Valentines i går! Vi hadde det utrolig koselig. Er så uendelig forelsket i samboeren min fremdeles. Lurer på når den typiske nyforelskelsen går over? For meg har den aldri vart i nærheten av så lenge. Kanskje den blir lengre med alderen. :fnise: Har hatt en herlig, avslappende morgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

FREDAG!

Gårsdagen var super koselig. Eldstemann hadde laget noe fint på skolen til meg som varmet hjertet mitt. Jeg føler meg ofte usikker på om jeg er en god nok mamma, men i går kjente jeg på følelsen av at de virkelig elsker meg og setter pris på meg. :hjerte: Helt fantastisk følelse :ninuskapus: Ellers har morgenen gått fint. Undrer meg på om jeg skal ut å kjøpe noe, men usikker på om jeg virkelig vil bruke penger på det. Pluss at jeg har en del angst. Vet ikke om det er pengene eller angsten som stopper meg mest. Nesten som om jeg burde gjøre det bare for å ha gjort det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Lørdag:

Jeg trosset angsten i går, men fikk ikke handlet det jeg skulle uansett fordi de var utsolgt :bond:ellers var kvelden fin helt til meg og sambo havnet i en slags krangel og jeg havnet rett i mitt gamle mønster og tenkte at dette er begynnelsen på slutten. Det er nemlig slik det har begynt tidligere. Vi fant ut at vi skulle prate om det og kort tid etter var alt løst. Og alt føltes som før.  Dette har jeg aldri opplevd før. :hjerte:

I dag har vi brukt en del tid på hobbyen vår, gått tur, spist god mat, jeg har hatt en joggetur som var fantastisk, som om alt var tilbake til normalen . Alt i alt en kjempe herlig Lørdag!

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

I går når jeg lå i senga med samboer kjente jeg et av de øyeblikkene hvor man bare skulle ønske at man kunne være for alltid. Varmen fra ham, lukten av nytt kjølig sengetøy, tryggheten. Når jeg tenker på hvor ofte jeg tidligere har engstet meg, eller på ONS hvor jeg har kjent at jeg aldri vil finne noen jeg klarer å leve med i lengden pga sykdommen min, så virker de problemene jeg har nå så små og uviktige. Angsten og ettervirkningene fra medisinen. Jeg er egentlig så utrolig heldig som har alt dette. Må bare huske å nyte hvert minutt. :hjerte::nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag! Fikk mensen i går.. Det var vel den eneste store begivenheten. Ellers har mye av hobbyutstyret vårt blitt ødelagt.. Skadene var ikke så store som vi først hadde trodd, men irriterende like så. Har vært litt ute i dag, ellers ikke gjort så mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Fredag:

Allerede Fredag! De siste dagene har vært rolige, avslappende, med mye spilling og kos. Har allikevel ikke vært slik at jeg har blitt deppa av å gjøre lite. Og samtidig har jeg og samboer kost oss masse, føler meg skikkelig nyforelsket igjen :hjerte::ninuskapus: I dag skal jeg på et ganske viktig møte, så gruer meg litt til det, men håper at det går relativt greit! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

Endelig litt tid til å skrive. Dagene går fint, kroppen fungerer godt for tiden, og kjærligheten står sterkt. Har nok neglisjert en del andre arenaer av livet uten at jeg føler noe negativt over det. Har gjort masse koselig hjemme, og endelig begynner bivirkningene fra medisinene jeg gikk på å avta helt! Har vært på møte i dag som gikk fint, og en del skjer fremover som vil ha stor innvirkning på livet mitt videre. Så jeg er litt frynsete grunnet dette. Får bare fortsette å prøve og oppdatere her. Føler meg i alle fall meget heldig og lykkelig om dagen! Om mesteparten av livet blir som dette!

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Kjempe herlig dag! Nydelig vær ute, ingen angst på jobb, har hatt det super fint med kollegaer, hilst på nye, hatt et møte som gikk over all forventning både mtp angst og utfall. Føles som om 100 kg er løftet fra skuldrene mine. Har også god dialog med faren til barna mine som letter på en del ting for meg. Nå skal resten av dagen nytes! :ninuskapus:

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...