Gå til innhold

Hanne; og alt det rare, fine og triste.


Gjest Hannemor76

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor76

Torsdag!

Igjen elendig på oppdatere :P 

I dag har jeg kastet masse dritt fra skuffer og skap, deilig! Og holder på å tømme fryseren så jeg får avfryst den. Så har jeg bestilt en ny time. Har egentlig sinnsykt masse å gjøre de neste ukene. Blir å holde tunga beint i munnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannemor76

Må bare minne meg selv på; Hvor heldig jeg er som har så fantastiske barn! De gir meg en lykkerus større enn noe annet i denne verden. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag; 

Det har vært en helsprø helg, med både dramatikk, vennskap og kjærlighet for å si det slik. Vil ikke gå inn på detaljer pga stor gjenkjennigsfare, men det har i allefall vært koselig mesteparten av den! 

Kjenner litt på begynnende depresjonsymptomer(pleier alltid å få det på denne tiden av året) så må klare å ta tak i det. Ikke tenke for mye og heller være litt i nuet. Havnet litt psykisk tilbake i fortiden da jeg traff et gammelt bekjentskap, er litt usikker på om jeg bør fortsette det da jeg kjenner det napper litt i gamle ting jeg trodde jeg var ferdig med. I kveld er det uansett kosekveld, med god mat og hygge så det gleder jeg meg til. :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

Depresjon avverget! Føler meg helt super i dag egentlig! 

Hadde en super trivelig kveld i går, med fantastisk mat, snacks og dessert. Så en veldig engasjerende film, og hadde en veldig hyggelig natt :fnise: Så jobb i dag! Litt av hvert som skjer på jobben, men hadde flere gode samtaler med sjefen, og følte meg enda bedre etter dagen der. Heldige meg :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Torsdag allerede..! Det har jammen gått fort.

Skal vi se; Ikke helt i form fysisk på Onsdagen, så gikk hjem tidlig. Slappet av og koset meg masse på kvelden da, og ble litt bedre heldigvis. 

I dag; kjempestress! Stress med stor S! Men nå fikk jeg meg en liten pause heldigvis, og hovedoppgaven på jobb er unnagjort heldigvis :laugh: Snart hente ungene og kose oss litt med snacks på vei hjem :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Perfekt morgen i dag, gikk til barnehagen i strålende sol! Fikk også en litt rar beskjed i dag når jeg kom hjem via brev. Hadde en ganske morsom telefonsamtale med min mor ang dette :fnise: Av og til vet mødre jammen best, men da vet jeg det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Lørdag:

Hadde en herlig morgen! Fikk møte foreldrene til kjæresten på en litt klein måte :fnise: Kjente litt på negative følelser etterpå, men klarte nå å legge dem bak meg! Ellers har vi tilbragt dagen med en annen familie, niste på lekeplassen og masse leking! Har kjent en del på angst, skam, og utilstrekkelighet dessverre, men jeg tror ikke det er berettiget. Og jeg tror kanskje det har litt med folkene jeg omgås og ikke bare meg, og ikke minst at jeg havner tilbake i en rolle hvor angsten er mer fremtredende. Når jeg tenker meg om har jeg hatt mer angst i møte med andre i det siste, må prøve å finne ut hva som har trigget det! Klarer i alle fall å komme meg ut av negative tankespiraler nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Søndag;

Sliten....! Har hatt en person på døren som jeg ikke har sett på flere år(uten angst) og vært i konfirmasjon til niesen min. Det var utrolig trivelig! Skulle ønske vi hadde slike familiesammenkomster oftere :hjerte: Det er så rart å kunne være i slike tilstelninger osv å kunne fungere helt som en normal person, som jeg ville gjort med 10 mg valium innabords... :fnise:

Nå skal jeg i allefall ta en velfortjent kveld! 

Og prøve å avslutte et par relasjoner dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

For en lat dag! Her jeg bor har det vært nærmest 20 grader i dag og jeg har ikke vært utenfor døra :fnise: Har vært ganske deilig da, fått ryddet og vasket litt og sett masse elendig på tv som jeg har sett 100 ganger før. Har også bestemt meg for å få meg en ny katt etter mye om og men, men aner ikke hva slags. Kjæresten og jeg blir aldri enige i alle fall :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Var litt deprimert i morges, egentlig ganske mye før jeg sto opp, så kom jeg meg på jobb og nok engang ble jeg raskt i godt humør. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre uten denne jobben. De folkene er virkelig bare gode som gull! Har også gått en laaaang tur i det nydelige været :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag! Og igjen elendig på å skrive :frkk:

Skal vi se! Onsdag; Kosedag på jobb, vi laget litt havrecookies, og satt ute i sola, knallfint vær! Etterpå fikk jeg besøk av en gammel bekjent, vi spiste mat og så film, super trivelig!

 

Torsdag: Fikk prøve noe helt nytt på jobb, ganske skummelt og veldig gøy! Fantastisk vær også denne dagen, så vi koste oss i sola! Hadde også time på sykehuset ang kneet. Ser ikke ut som om det er mulig å korrigere kirurgisk i allefall.. :/ men hyggelig time i allefall. Ble også invitert over på vin av naboene, kjempe koselig :hjerte:

 

Fredag: Våknet i kjempe humør! Nå er det Tv, frokost og kaffe :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag!

Skal vi se;

Hadde jentekveld med søsteren min, var ute på byen og møtte kjæresten min, veldig koselig! 

Lørdag; Han sov over, og vi satt ute i sola og spiste mat og drakk øl og hørte på musikk og nøt den lille sommeren vi fikk. Så inviterte vi noen folk over på fest, kjempe trivelig!!!! :hjerte:

Søndag; Bare kosedag sammen! :sengekos:På kvelden hadde jeg et litt utrivelig møte med en i familien...

Mandag: Stresset noe helt sinnsykt, alt gikk galt den første halvdelen av dagen, forbrant sikkert 5000 kalorier.. Var hos fysio med kneet, følte det ble verre etter behandling, men håper det blir bedre igjen. 

Tirsdag: Nesten ikke spist, føler meg forelsket og angstfull :hjerte: Skal snart på besøk til kjæresten. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Lørdag!

Onsdag; Var på møte, veldig trøtt så fikk ikke meget med meg, deretter jobb, deretter diverse ærend og så til kjæresten :hjerte:

Torsdag: Hadde en del angst på jobb, men det ga seg fort, og jeg fikk jobbe med en jeg ikke pleier å jobbe med noe særlig, veldig koselig og vi fikk gjort masse! Så var det hjem, rydde litt og så kjæresten igjen.

Fredag: Festival med noen venninner, kanongøy! Masse vin og skravling :hjerte: Veldig snodig kveld. Sov over hos kjæresten! Hadde en del angst når jeg våknet i morges, men ellers kjempe herlig dag :hjerte:

Lykkelig :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Søndag: 

Veeeldig koselig i går :hjerte: Lagte god mat og så film :sengekos:

I dag har det vært full rulle med barna hele dagen! Fint vær men de ville ikke gå ut.. huff :P Har også fått trent litt, kneet var plutselig veldig bra i dag.. Gjerne fordi jeg brukte elektrodene for noen dager siden? Godt jeg skriver her ellers glemmer jeg bare alt som muligens hjelper.. 

Hei og hå! 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag!

I går... var jeg med en god venninne og familien hennes. Var ute og nøt sola. Har hatt en del ekstrem angst i det siste, så har tydd til beroligende noe som sikkert bare har forverret det hele. Men føler meg ikke deprimert da, så skal klare meg gjennom dette. Kjæresten sov over hos meg siden jeg har barna. Kjempekoselig, kan ikke huske sist jeg følte meg så forelsket, og trodde ikke jeg kunne. Og så "langt" uti forholdet da, pleier ikke sånn å komme i begynnelsen av datingen? 

 

Masse angst på jobb i dag, men hadde det veldig trivelig med ene kollegaen min, han er super selv om han er litt klein til tider :fnise:

 

17 Mai i morgen! Ut å se på ungene i tog! Gleder meg :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannemor76

17 Mai var så trivelig! Ble en del alkohol etter faren fikk ungene etter toget, men men. Gikk tur og nøt finværet. :flagg: Litt dårlig avsluttning ettersom kneet mitt begynte å tulle, så da ble det noen depressive tanker på slutten.

Torsdag:

Kjempe kjekk dag på jobb i dag da! Ingen angst selv om jeg havnet i FLERE situasjoner som vanligvis trigger den. Ekstra rart siden jeg har hatt så sykt angst de siste dagene, og drakk og var litt depressiv i går kveld. Jaja, jeg er bare kjempe glad til! Fikk shoppet litt velvære stæsj også:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du sånn jevnt over, selv om du har noen dager med mer angst/depresjon enn andre, har det ganske fint for tida :klem: Det er godt å lese! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Koselig du titter innom Monstrum! Skulle vært flinkere å legge igjen spor hos deg også, men jeg er egentlig bare her inne når jeg oppdaterer dagboken:fnise: Skal inn å lese litt nå :nordvesta:

Lørdag: Har hatt besøk av mamma, veldig koselig, ingen angst i dag eller i går heller, kjempe deilig!

I går brukte jeg tiden på å sole meg, hadde noen folk som kom innom som jeg pratet litt med, og hadde ingen angst da heller!

Vi grillet på stranden i går, var helt ufattelig koselig. Jeg, kjæresten og barna :hjerte: Skulle vært flere slike dager. Har ikke stor tro på sommeren. :fnise: Kneet et fortsatt :fart2:. Skjønner ikke hvorfor det er blitt sånn? Hvis behandlingen har gjort det varig verre så blir jeg lettere irritert altså... Får bare oppdatere å se hva som skjer. :) Ellers har jeg det utrolig fint da :laugh::nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Med fare for å virke psykotisk så må jeg bare legge inn en liten notis mens det ennå er ferskt i minnet. Jeg hadde en liten samtale med min avdøde bestemor, og følte meg med et varm, ble full i frysninger, og fikk tårer i øynene. Meget sterk opplevelse, det er ingen tvil om at hun venter på meg et sted. :hjerte:

 

Hun har gitt meg tegn ved to anledninger før, hvorav den ene fikk også andre til å undre seg. Vil ikke gå inn på detaljer grunnet gjenkjenningsfare. Men føler meg heldig som har noen som passer på meg også på andre siden. Hun er fantastisk. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...