Gå til innhold

Hanne; og alt det rare, fine og triste.


Gjest Hannemor76

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor76

Onsdag: Kjøretur med mamma! Veldig koselig :hjerte: Møtte en gammel bekjent tilfeldig, var veldig koselig, og litt rart! Hva sier man liksom? Nå skal jeg snart på time, før jeg henter minstemann. Har det helt fint :laugh: Fortsatt godtesyk da... :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannemor76

Torsdag: Stooooooorkost meg i dag! Superkjekt på jobb og superkjekt etterpå på kamp! Skikkelig lykkefølelse i dag :hjerte: Heldige meg som har et sånn fantastisk liv, og fantastiske venner :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Lørdag: 

I går på kurs gikk supert! Så kos med en venninne på kvelden :hjerte:

I dag har jeg gått lang tur og spist aaaaltfor masse søtsaker :fnise: Nesten svimmel nå, uffda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Uff, spist altfor mye drit denne helgen og gjort ingenting. Føler meg ikke deppa, men ganske blæ følelse allikevel. Så mye bedre å spise sunt og gå tur.. Skjerpings.. Ser på mannen med verdens største testikler nå :ohmy: Stakkars fyr, noen får virkelig ikke utdelt særlig gode kort :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

Hadde det veldig koselig i går! Var å handlet julegaver og så på FN dag! :laugh: Satt til livs en hel kakerøre når jeg kom hjem da :sprettoy:

Nå skal jeg på jobb! Håper det blir greit! Fryktelig kaldt ute nå, så frister egentlig lite å gå ut døra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Tirsdag: Kjempe koselig på jobb! Alltid(nesten) glad for at jeg går! Nå har jeg slappet av på sofaen, snart ut og gå litt. Nyte siste dagen med pent vær mest sannsynlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Torsdag: Kjeeempe koselig dag på jobb igjen, trives så utrolig godt! :hjerte: Spist nesten en boks med is, haha, og nå skal jeg snart ut på et arrangement med en venninne! Gleder meg :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag: Hadde det kjempe kjekt i går! Må gjøre slikt oftere :laugh: Etterpå ble det spill!

Nå har jeg slappet av med en kaffe før jeg skal hente han minste, så skal Jeg, Alvin, og Simon lage noe god mat og se film i kveld! Kanskje unne oss noe sjokolade. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag:

Har hatt en kjempe trivelig helg! Bursdagsfeiring og besøk hos besteforeldre og overnatting bort på alle 3 :laugh: Kjøpte noen nye leker som falt skikkelig i smak! Nå har jeg ryddet unna det verste her hjemme så nå blir det stor frokost med svin, grønnsaker, saus og bakt løk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Var litt deppa i går, spiste masse is og skulka jobb, Simon og Alvin er syke så vi har sovet elendig alle mann...

Kom meg på jobb i dag da, og det hjalp masse på <3 Kjempe trivelig! Så kom jeg i snakk med ei ang noe jeg har grudd meg litt til i lengre tid og fikk ordnet opp så det var deilig! Nå skal vi snart på kurs igjen, håper det går greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Lørdag!

Får ta en oppdatering fra de siste dagene!

Var litt deppa på vei til jobb på Torsdag også, og tenkte jeg var på vei ned, men jammen havnet jeg ovenpå mens jeg arbeidet! Flotte mennesker :hjerte: Også et lite uhell :fnise:

Fredag:

Spiste masse godis og sjokolade og spilte sims hele dagen :sprettoy: SIkkert lagt på meg 2 kg bare på i går!  Men hadde en herlig tur til butikken!

Lørdag:

Nå skal jeg ha en goood frokost og se tv, før jeg drar på butikken og kjøper noe øl, siden vi kanskje skal ut i kveld. Eller dvs, de andre skal ut, jeg har ikke bestemt meg :tongue: Så har jeg fått noe rødt utslett i ansiktet som kløøøør..... Lurer på om det var ansiktsmasken jeg har brukt eller om jeg ikke har vakset ut vaskepulveret av sengetøyet godt nok :O Helt grusomt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Merkelig helg! Var ute i går og hadde sex for første gang på leeenge :fnise: Ikke perfekt, men ganske så bra :P Så har jeg begynt å få meldinger fra en gammel flamme, så får se om det skjer noe mer der, tror egentlig ikke det men kan jo håpe :hjerte: Hadde det kjeeempe trivelig i går i allefall, men var mektig dårlig i dag..! Så nå skal jeg ligge her og spise sjokolade:duskedame:

Er fortsatt i godt humør, så dette lover jo bra! Pleier alltid å være deppa dagen derpå.. Koser meg skikkelig her under dyna! Gruer meg litt til i morgen da det blir en lang dag med masse kurs osv... og jeg hater det :tongue: jaja, går nok greit :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

I går og i dag har vært super flott! Alt føles som om det går på skinner! Ja uten om kurset i går da, men tar det med et smil. Sammarbeidet med bf er supert, helsen ser ut til å kunne bedres, angsten og depresjonen er helt fin, folk rundt meg er fantastiske og ja, jeg er bare tvers gjennom takknemlig for livet for tiden! Storkoste oss på jobb i dag, masse latter og tull. 

Happy happy :laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag og Torsdag var supre! Har fått munnsår igjen da, og sovet dårlig. I dag føler jeg meg litt drit, ligge og trykker i meg pizza. Vi skal på besøk senere så håper humøret bedres. Det er ikke veldig ille altså, bare litt... blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag: 

Kost meg masse i helgen med verdens flotteste sønner :hjerte: De er så flotte og gode! Vi har vært på besøk og spist torsk og poteter, så var vi å kjøpte julekalendere og de fikk velge ut gaver. Veldig glade barn:fnise: Så har vi hørt på julesanger og pakket inn gaver(ja vi er litt tidlige), kjeempe koselig :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannemor76

Tirsdag: Kost meg på jobb i dag også, masse selvtillit og føler meg egentlig "on top of the world" uten at det er noe grunn for det :tongue: men jeg klager ikke! 

Har spist sunt de siste dagene så der har jeg også klart meg bra!

Nå skal jeg snart på "date", haha, får nå se hvordan det går, blir nok god mat i allefall :)

Og så får jeg snart en gøyal ting i posten! 

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Torsdag:

Kost meg på jobb i går, fikk veldig koselig besøk midt på dagen :hjerte: Ellers handlet og spist alt for mye :sprettoy:

Nå er det straks jobb igjen, er kjempe trøtt siden jeg stadig må opp å tisse på natten, så irriterende.... Og så regner det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Hatt en suuuper fin dag på jobb! Såå kjekke kollegaer og arbeidsoppgaver! Får sånn utrolig god selvtillit av det! Etterpå var vi alle sammen og handlet, og jeg småsnakket og testet forskjellige ting fra smaksstanden som sto der, ting som for et par år siden ville vært utenkelig. Så herlig å kjenne at jeg er i bedring og mestrer ting! :duskedame::duskedame:

Etterpå har vi pakket inn resten av julegavene, dusjet alle sammen og slappet av :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag:

Kurs gikk superfint! Får håpe det fortsetter slik! Hadde noe problemer i går med kneet så sendte en elektronisk konsultasjon til legen så får vi se om han gidder å gjøre noe :tongue: Nå trenger jeg å slappe av litt kjenner jeg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...