Gå til innhold

Hanne; og alt det rare, fine og triste.


Gjest Hannemor76

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor76

Torsdag:

Dårlig joggetur i går, kjempe lite angst hele dagen, til og med når vi var ute å handlet som pleier å gi meg angst. Har også snakket godt med venner og familie som har gjør meg litt ekstra glad. :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannemor76

Har en del angst i dag. Prøvde meg på en kort joggetur men både oppvarming og tur gikk dårlig. Kjenner meg skikkelig dårlig i dag. Mulig litt ettervirkning etter de 4 ølene i går. Håper ting blir bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag:

Kjempe kjekk dag på jobb! Jeg og en kollega satte oss for oss selv og bare slappet av. Ellers ekstrem angst i natt. En del av bivirkningene fra medisinen er fortsatt tilstedeværende og jeg er livredd for at det skal bli verre. Føler meg utilpass og rar.  Håper det gir seg!

Ellers flott joggetur i går, og masse avslapning ellers. Khærlugheten er også strålende så jeg er fornøyd. :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Barna mine var så herlige i dag. Sa de hadde savnet meg masse og viste veldig at de satt pris på meg. :hjerte: Slikt gjør meg så takknemlig og glad! 

Hadde en del angst når jeg hentet minsten i barnehagen i dag, blir så skamfull over det, de må jo tenke jeg er skikkelig rar... Må prøve å slutte å tenke slik, jeg kan jo ikke noe for det. :bond:

Alt i alt en herlig dag da! Ungene har vært en drøm!

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Barna var eksemplariske i dag! Alt gikk flott og ingen angst. Herlig! 

Prøvde meg på en joggetur på morgenkvisten, men slet med oppvarmingen og turen ble relativt smertefull.. Nå ligger jeg å prøver å døyve smertene før jeg skal ta meg en beroligende slik at jeg kan dra på et møte.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Glad jeg tok en beroligende før jeg gikk. Masse folk og masse angst. Dvs i begynnelsen gikk det greit, men sakte men sikkert begynte masken å falle og det ble nok ganske tydelig at jeg slet. Jeg føler meg så mislykket og håpløs. Hvorfor har jeg fått tildelt disse elendige kortene? Jeg kjenner klumpen i magen og kvalmen bre seg over meg. Klarer jeg ikke å ta meg sammen nå får depresjonen tak på meg og jeg vil falle ned i det bunnløse hullet igjen. På tide å finne frem alle de tingene jeg er takknemlig for igjen.  For det er jo faktisk en del. Jeg må fokusere i det små igjen og ikke henge meg opp i hvor mislykket jeg føler meg. Og huske at det alltid er håp.  :hjerte:

Litt tung dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

Har hatt en fantastisk koselig helg med barna! Alt har gått som en lek og vi har gjort kjempe masse gøy!

I går var det kjærestekveld med kjempe spennende spill, sjokolade, øl, chips og en joggetur sammen på kvelden for å forbrenne alt sammen. :fnise: Det gikk faktisk superfint selv etter 3 øl!

Hadde også en joggetur i morges som gikk kanonbra. 😄 Nå har jeg fått gjort husarbeid, handlet, osv. Har det riktig så fantastisk akkurat nå! 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag : kjekk dag på jobb! Slet en del med menssmerter og nedpress, så slutten ble slitsom. Nå skal jeg proppe i meg sjokolade og synes synd på meg selv. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

En uke siden jeg har skrevet her nå! uffda!

I allefall. Bivirkningene fra medisinen virker å gi seg. Hadde kjempe angst i natt og sov bare to timer. Våknet med angst, men så at ting ikke var så ille som de virket i hodet mitt. Dagen på jobb var merkelig nok så og si angstløs. Koste meg masse og snakket med flere forskjellige uten problem! Håper resten av dagen blir like fin! :ninuskapus:

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

En utenforstående ting gav meg mye angst og skapte en del diskusjoner i går. Heldigvis har jeg en så flott samboer som nøstet opp i alt og ting ble bedre. Slappet av en del og hadde en fin joggetur. :) Nå er det litt avslapning før dagen begynner. 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Har hatt en fin morgen. Hatt en fin joggetur, gjort masse husarbeid, planlagt sommeren osv. Snart hente barna. :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Herlig morgen med gjengen. Fikk litt ekstra tid i dag så det var godt kjente jeg. Var på en tilstelning som gikk kjempe bra, ingen angst og klarte meg fint! Så fikk vi en pakke vi har ventet på! 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Jeg er så lei angsten, utseendet mitt og de fysiske plagene. Vil bare spy av meg selv eller grave meg ned i et hull. Er dette en dårlig dag eller begynnelsen på en depresjon. Jeg må snart ta meg sammen - igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Monday, March 26, 2018 den 9.55, Hannemor76 skrev:

Jeg er så lei angsten, utseendet mitt og de fysiske plagene. Vil bare spy av meg selv eller grave meg ned i et hull. Er dette en dårlig dag eller begynnelsen på en depresjon. Jeg må snart ta meg sammen - igjen.

:klem::klem::klem: 

Du er mer enn god nok akkurat som du er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76
2 timer siden, Monstrum skrev:

:klem::klem::klem: 

Du er mer enn god nok akkurat som du er! 

Tusen takk for det Monstrum! Og for klemmene :hjerte::klem:
Nesten så jeg blir på grininga, for det å ikke strekke til og ikke være god nok sitter så dypt i meg..

Dagen i dag er også bedre, tror jeg er i en periode hvor jeg er litt på vippen og må vokte meg ekstra for å havne ned i den vonde spiralen. Det er faktisk tankene som ødelegger for meg, ingenting annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannemor76

Dagen i dag er bedre. Bivirkningene av medisinen jeg gikk på er mindre tydelige og jeg er i godt humør selv om jeg har en del angst. I morgen må jeg ta beroligende igjen siden vi skal på et arrangement. Litt redd de på sikt vil gjøre meg verre, men igjen så bruker jeg dem bare 1 til 2 ganger i måneden så sånn sett burde det jo gå fint. Hadde en joggetur i dag som gikk helt greit. Nå skal jeg lade opp og prøve å finne noen positive ting og holde fast i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Hadde mye angst i går, som fikk meg til å føle meg utilstrekkelig og trist. Sambo er verdens beste som prøver å gjøre ting bedre for meg. Tok en beroligende og selskapet gikk veldig bra. Koste meg faktisk veldig mye og hadde ingen angst. Samboer var kjempe god hele kvelden og passet på at jeg hadde det greit. Å bare få et par slike dager er gull verdt!! I morges var vi på butikken og jeg hadde ingen angst da heller, så tydelig at de sitter i en stund. Så nå er jeg i kjempe godt humør. :hjerte: Vi har lagt god mat og skal bare nyte påskeaften :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Ingen angst på jobb idag! Virkelig ingen angst! Sånn i den grad at jeg var så vel den mest frempå og minst sjenerte på hele jobben i dag. Kjempe fornøyd og glad! På den negative siden er jeg skikkelig forkjøla og hoster enormt mye, som gjør at jeg belaster beina som har ført til en smerte utav en annen verden. Håper det går over. Nå skal jeg ligge her på sofaen.  Jeg hadde også en episode i går hvor mine psykiske vansker kom frem igjen. Jeg får for meg at samboeren min egentlig ikke elsker meg og tolker alt av tegn feil og til slutt skyver han vekk. Jeg ser at det er kjempe vanskelig for ham og skjønner at jeg på ta meg sammen. Jeg vet jo at jeg ofte feiltolker. Vi ordnet opp igjen heldigvis. :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...