Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
Skrevet

Jeg er i omtrent samme situasjon og går for håndballkamp. Skal sies at jeg vanligvis sover lite og tåler det bedre enn de fleste, men jeg tenker i hvert fall det er verdt det. Fire år til neste gang, og fire timer er såpass med søvn at jeg tipper det i verste fall heller blir til at du har en litt tung dag på jobben enn at du ikke klarer å utføre den skikkelig - selvsagt litt avhengig av hva du jobber med. Jeg stemmer i hvert fall for håndballkamp, så sant du ikke tror det medfører at du jobber så dårlig at andre blir skadelidende av det :)

Anonymkode: c349d...5c7

Skrevet

Du overlever garantert. Sett verre tilfeller av søvnmangel. Men du kan jo lukke øya en stund før kampen begynner uansett. Og slappe av etter jobb i morgen. 

Men nei, jeg ville aldri sitti våken halve natta for noe såpass bortkastet. Hvem bryr seg,helt ærlig. x)

Anonymkode: 5b450...bcf

Skrevet

Mannen min funderte på det samme. Han bestemte seg for å ta opp kampen så han kunne kose seg med den i morgen, og gikk nettopp og la seg.

Anonymkode: c2d37...4f1

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min funderte på det samme. Han bestemte seg for å ta opp kampen så han kunne kose seg med den i morgen, og gikk nettopp og la seg.

Anonymkode: c2d37...4f1

Sikkert lurt!

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du overlever garantert. Sett verre tilfeller av søvnmangel. Men du kan jo lukke øya en stund før kampen begynner uansett. Og slappe av etter jobb i morgen. 

Men nei, jeg ville aldri sitti våken halve natta for noe såpass bortkastet. Hvem bryr seg,helt ærlig. x)

Anonymkode: 5b450...bcf

Prøvde å sove i 10-11 tida, men til ingen nytte.

Håndballjentene er aldri bortkastet å på:-) Og nå var jeg jo veldig tok som tok meg en kaffe, da:fnise:

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i omtrent samme situasjon og går for håndballkamp. Skal sies at jeg vanligvis sover lite og tåler det bedre enn de fleste, men jeg tenker i hvert fall det er verdt det. Fire år til neste gang, og fire timer er såpass med søvn at jeg tipper det i verste fall heller blir til at du har en litt tung dag på jobben enn at du ikke klarer å utføre den skikkelig - selvsagt litt avhengig av hva du jobber med. Jeg stemmer i hvert fall for håndballkamp, så sant du ikke tror det medfører at du jobber så dårlig at andre blir skadelidende av det :)

Anonymkode: c349d...5c7

Jeg går nok for det!

Skrevet
Spoiler

Fanken, dette går ikke veien.. Tror vi ryker ut nå. Elendig keeperspill og minst like dårlig i forsvar. Alt renner inn. Dette er ikke Norge i nærheten av sitt beste. Vi har rett og slett ikke dagen idag.

Advarsel; info om kampen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...