Nowayback Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 (endret) . Endret 11. mars 2017 av mann_86
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Jeg er i omtrent samme situasjon og går for håndballkamp. Skal sies at jeg vanligvis sover lite og tåler det bedre enn de fleste, men jeg tenker i hvert fall det er verdt det. Fire år til neste gang, og fire timer er såpass med søvn at jeg tipper det i verste fall heller blir til at du har en litt tung dag på jobben enn at du ikke klarer å utføre den skikkelig - selvsagt litt avhengig av hva du jobber med. Jeg stemmer i hvert fall for håndballkamp, så sant du ikke tror det medfører at du jobber så dårlig at andre blir skadelidende av det Anonymkode: c349d...5c7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Du overlever garantert. Sett verre tilfeller av søvnmangel. Men du kan jo lukke øya en stund før kampen begynner uansett. Og slappe av etter jobb i morgen. Men nei, jeg ville aldri sitti våken halve natta for noe såpass bortkastet. Hvem bryr seg,helt ærlig. x) Anonymkode: 5b450...bcf
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Mannen min funderte på det samme. Han bestemte seg for å ta opp kampen så han kunne kose seg med den i morgen, og gikk nettopp og la seg. Anonymkode: c2d37...4f1
Nowayback Skrevet 18. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Mannen min funderte på det samme. Han bestemte seg for å ta opp kampen så han kunne kose seg med den i morgen, og gikk nettopp og la seg. Anonymkode: c2d37...4f1 Sikkert lurt! 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du overlever garantert. Sett verre tilfeller av søvnmangel. Men du kan jo lukke øya en stund før kampen begynner uansett. Og slappe av etter jobb i morgen. Men nei, jeg ville aldri sitti våken halve natta for noe såpass bortkastet. Hvem bryr seg,helt ærlig. x) Anonymkode: 5b450...bcf Prøvde å sove i 10-11 tida, men til ingen nytte. Håndballjentene er aldri bortkastet å på:-) Og nå var jeg jo veldig tok som tok meg en kaffe, da
Nowayback Skrevet 18. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i omtrent samme situasjon og går for håndballkamp. Skal sies at jeg vanligvis sover lite og tåler det bedre enn de fleste, men jeg tenker i hvert fall det er verdt det. Fire år til neste gang, og fire timer er såpass med søvn at jeg tipper det i verste fall heller blir til at du har en litt tung dag på jobben enn at du ikke klarer å utføre den skikkelig - selvsagt litt avhengig av hva du jobber med. Jeg stemmer i hvert fall for håndballkamp, så sant du ikke tror det medfører at du jobber så dårlig at andre blir skadelidende av det Anonymkode: c349d...5c7 Jeg går nok for det!
Nowayback Skrevet 19. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2016 Spoiler Fanken, dette går ikke veien.. Tror vi ryker ut nå. Elendig keeperspill og minst like dårlig i forsvar. Alt renner inn. Dette er ikke Norge i nærheten av sitt beste. Vi har rett og slett ikke dagen idag. Advarsel; info om kampen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå