Gå til innhold

Østeuropeiske damer da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av thailandske damer tråden..

 

Ser man på østeuropeiske damer sånn åså? Som fattige føyelige postordre damer??

Anonymkode: 9931e...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt mer før kanskje? Thai er det nye.... :fnise:

Anonymkode: 90179...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks ble sjekket opp av latvisk modell. Sa hun var modell hvertfall. For at de kunne bli sammen i Norge måtte de ha gifta seg. De damene der er på nordiske menn pga penger og å komme til rikt land. De har lite eller ingen utdanning og søker slike menn for redning. Sjarmerer menn i senk og dumme menn biter på. Heldigvis fikk ikke barna mine latvisk stemor på 21 år. Modell meg i ræva. Rart det ikke fantes bilder av henne på nett da. Ja jeg ble forbanna for det var kun 6 uker etter han dumpa meg at han ble blendet av latvisk 'modell' 

Anonymkode: ffeca...125

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min eks ble sjekket opp av latvisk modell. Sa hun var modell hvertfall. For at de kunne bli sammen i Norge måtte de ha gifta seg. De damene der er på nordiske menn pga penger og å komme til rikt land. De har lite eller ingen utdanning og søker slike menn for redning. Sjarmerer menn i senk og dumme menn biter på. Heldigvis fikk ikke barna mine latvisk stemor på 21 år. Modell meg i ræva. Rart det ikke fantes bilder av henne på nett da. Ja jeg ble forbanna for det var kun 6 uker etter han dumpa meg at han ble blendet av latvisk 'modell' 

Anonymkode: ffeca...125

Huff! :klem: 

Anonymkode: 9931e...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men som kvinne ser jeg på dem som veldig like oss norske kvinner, hyggelige og helt vanlige egentlig. Antar derfor at såkalte thai-damer er omtrent det samme. Jeg har ikke så mye kontakt med thai-damer som med østeuropeiske, så derfor blir min mening litt snever, men de er ganske hyggelige altså. Alle østeuropeiske damer er det. Hehe... Nei da... Det er veldig like oss nordmenn syntes jeg.

Endret av fuglekvinnen__
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja klart de er like oss de er jo bare mennesker de også....men til forskjell fra oss har de vel litt mere tradisjonelle kjønnsroller enn oss. Har en i familien som har hatt både en 30 år yngre østeuropeisk dame og en 30 år yngre thaidame. De bryr seg visst ikke særlig om mannens alder i motsetning til norske jenter.... Han er nå gift med ei ung thaidame. De er fra ulike kulturer men begge er sterke damer som vet hva de vil.Og de lar seg ikke pille på nesen om noen skulle tro det...

Anonymkode: 86273...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
På 19.8.2016 den 11.12, AnonymBruker skrev:

Ja klart de er like oss de er jo bare mennesker de også....men til forskjell fra oss har de vel litt mere tradisjonelle kjønnsroller enn oss. Har en i familien som har hatt både en 30 år yngre østeuropeisk dame og en 30 år yngre thaidame. De bryr seg visst ikke særlig om mannens alder i motsetning til norske jenter.... Han er nå gift med ei ung thaidame. De er fra ulike kulturer men begge er sterke damer som vet hva de vil.Og de lar seg ikke pille på nesen om noen skulle tro det...

Anonymkode: 86273...a38

Også setter de grenser fort og er ekstremt bastante. Er sikkert bra for de som liker kruttønner med temperament og ordentlige grensesettere. :sprettoy:

Anonymkode: 287e9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2016 den 10.07, fuglekvitter__ skrev:

Vet ikke, men som kvinne ser jeg på dem som veldig like oss norske kvinner, hyggelige og helt vanlige egentlig. Antar derfor at såkalte thai-damer er omtrent det samme. Jeg har ikke så mye kontakt med thai-damer som med østeuropeiske, så derfor blir min mening litt snever, men de er ganske hyggelige altså. Alle østeuropeiske damer er det. Hehe... Nei da... Det er veldig like oss nordmenn syntes jeg.

Syns ikke det jeg. :forvirret: Syns de snapper for ingenting, er innmari høylytte og veldig strenge. Og litt vel sjefete til tider. :rolleyes: Ingen er like, men tror at det jeg opplever med de ofte stemmer dessverre. 

Anonymkode: 287e9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2016 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Min eks ble sjekket opp av latvisk modell. Sa hun var modell hvertfall. For at de kunne bli sammen i Norge måtte de ha gifta seg. De damene der er på nordiske menn pga penger og å komme til rikt land. De har lite eller ingen utdanning og søker slike menn for redning. Sjarmerer menn i senk og dumme menn biter på. Heldigvis fikk ikke barna mine latvisk stemor på 21 år. Modell meg i ræva. Rart det ikke fantes bilder av henne på nett da. Ja jeg ble forbanna for det var kun 6 uker etter han dumpa meg at han ble blendet av latvisk 'modell' 

Anonymkode: ffeca...125

Mange av de er pene det er ikke det: 

7827E22B-6B92-44E5-B1DB-E4A9F6F98FA8.jpeg

Anonymkode: 287e9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/17/2016 at 11:30 PM, AnonymBruker said:

Min eks ble sjekket opp av latvisk modell. Sa hun var modell hvertfall. For at de kunne bli sammen i Norge måtte de ha gifta seg. De damene der er på nordiske menn pga penger og å komme til rikt land. De har lite eller ingen utdanning og søker slike menn for redning. Sjarmerer menn i senk og dumme menn biter på. Heldigvis fikk ikke barna mine latvisk stemor på 21 år. Modell meg i ræva. Rart det ikke fantes bilder av henne på nett da. Ja jeg ble forbanna for det var kun 6 uker etter han dumpa meg at han ble blendet av latvisk 'modell' 

Anonymkode: ffeca...125

Detter stemmer ikke i det hele tatt, det er bare noe du innbiler deg på grunn av uvitenhet. Og Latvia er med i EU, det er lett for dem å bosette seg i Norge, de trenger ikke være gift med nordmenn. Skjønner ikke hvorfor du skriver usannheter

Anonymkode: 0364f...792

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Detter stemmer ikke i det hele tatt, det er bare noe du innbiler deg på grunn av uvitenhet. Og Latvia er med i EU, det er lett for dem å bosette seg i Norge, de trenger ikke være gift med nordmenn. Skjønner ikke hvorfor du skriver usannheter

Anonymkode: 0364f...792

Kjenner du Ts? Hvordan vet du at dette ikke stemmer? Du vet at levestandarden i Latvia vs Norge eter to forskjellige ting. Samme om dem er med i EU eller ikke. Dummeste jeg har hørt. 

Anonymkode: 287e9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/19/2016 at 11:12 AM, AnonymBruker said:

Ja klart de er like oss de er jo bare mennesker de også....men til forskjell fra oss har de vel litt mere tradisjonelle kjønnsroller enn oss. Har en i familien som har hatt både en 30 år yngre østeuropeisk dame og en 30 år yngre thaidame. De bryr seg visst ikke særlig om mannens alder i motsetning til norske jenter.... Han er nå gift med ei ung thaidame. De er fra ulike kulturer men begge er sterke damer som vet hva de vil.Og de lar seg ikke pille på nesen om noen skulle tro det...

Anonymkode: 86273...a38

Var på Oslo City i forrige uke, og der gikk en eldre mann sammen med en thai-dame. Dem hadde en diskusjon når dem stod på rulletrappen. Hun ville ha en iPhone, men det ville ikke han kjøpe. En telefon er en telefon sa han. Men hun insisterte på at hun ville ha en iPhone, og en uten avbetaling, men betalt fullt ut med en gang.

Jeg tror mange thai-damer er slik, og at dem er dyr i drift. Det er nesten som å kalle slikt for prostitusjon, hvor sex og et forhold kan kjøpes for dyre gaver. You pay now....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner du Ts? Hvordan vet du at dette ikke stemmer? Du vet at levestandarden i Latvia vs Norge eter to forskjellige ting. Samme om dem er med i EU eller ikke. Dummeste jeg har hørt. 

Anonymkode: 287e9...f48

Det stemmer ikke at latviske damer har lite eller ingen utdannelse, det vet jeg, og det er det jeg kommenterte. Og jeg tror du ikke helt forstår at det ikke er levestandarten mellom Latvia og Norge jeg kommenterte. Hun skrev at " For at de kunne bli sammen i Norge måtte de ha gifta seg". Dette er bare tull, latviere kan bare bosette seg her hvis de vil, sånn som tyskere eller svensker kan bo og jobbe i Norge nesten uten hindringer. Så i hvert fall denne setningen er helt feil. Viste du litt om EU regler, hadde du skjønt det

Anonymkode: 0364f...792

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, TrekStar skrev:

Var på Oslo City i forrige uke, og der gikk en eldre mann sammen med en thai-dame. Dem hadde en diskusjon når dem stod på rulletrappen. Hun ville ha en iPhone, men det ville ikke han kjøpe. En telefon er en telefon sa han. Men hun insisterte på at hun ville ha en iPhone, og en uten avbetaling, men betalt fullt ut med en gang.

Jeg tror mange thai-damer er slik, og at dem er dyr i drift. Det er nesten som å kalle slikt for prostitusjon, hvor sex og et forhold kan kjøpes for dyre gaver. You pay now....!!!

Enig i. De vil i hvertfall ha en sugar daddy. Her er en standard kommentar de har: jeg har forlatt familien og landet mitt for deg. Buhu, buhu.  

Ei thaidame kom bort til meg og noen andre og skrøt av tingene hennes norske mann hadde gitt henne. De virker veldig materialistiske da. Er ikke tryggheten viktigere enn dyre ting? Ganske umodent å være så opptatt av materielle ting. De tvinger jo nesten folk til å kjøpe ting til de (ser hvordan de kan være på 90 days to wed).

 

Anonymkode: 287e9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke at latviske damer har lite eller ingen utdannelse, det vet jeg, og det er det jeg kommenterte. Og jeg tror du ikke helt forstår at det ikke er levestandarten mellom Latvia og Norge jeg kommenterte. Hun skrev at " For at de kunne bli sammen i Norge måtte de ha gifta seg". Dette er bare tull, latviere kan bare bosette seg her hvis de vil, sånn som tyskere eller svensker kan bo og jobbe i Norge nesten uten hindringer. Så i hvert fall denne setningen er helt feil. Viste du litt om EU regler, hadde du skjønt det

Anonymkode: 0364f...792

Ja. Noen som har nektet de dette da? 

Anonymkode: 287e9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja. Noen som har nektet de dette da? 

Anonymkode: 287e9...f48

Dette blir bare rart, leser du i det hele tatt hva jeg skriver?Jeg kommenterte hennes påstand at " For at de kunne bli sammen i Norge måtte de ha gifta seg". Og det er ikke lenger tilfelle etter EU, så den påstanden er usann.

Anonymkode: 0364f...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir bare rart, leser du i det hele tatt hva jeg skriver?Jeg kommenterte hennes påstand at " For at de kunne bli sammen i Norge måtte de ha gifta seg". Og det er ikke lenger tilfelle etter EU, så den påstanden er usann.

Anonymkode: 0364f...792

Vet ikke. Er ikke så veldig inn i det. Får ønske de lykke til med ekteskapet da. Er ikke så interessert heller. 

Anonymkode: 287e9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke at latviske damer har lite eller ingen utdannelse, det vet jeg, og det er det jeg kommenterte.  Anonymkode: 0364f...792

Vet du om det er i Litauen de er utdannet da i såfall? :P

Anonymkode: 287e9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vet du om det er i Litauen de er utdannet da i såfall? :P

Anonymkode: 287e9...f48

Hva?

Anonymkode: 0364f...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...