Gå til innhold

Hva slags hobby har DU?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blåse erter ut av kleshengerrør på naboen og skyte på han med sprettert så han ramler ned fra epletreet. 

Anonymkode: 0b981...b9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig tråd :)

Nå for tiden leser jeg alt jeg finner om babyer, siden jeg er prøver :laugh:

Jeg holder på med hund, liker å lage mat, steller med alle blomstene på den store verandaen, og jeg er nok over middels interessert i navn. Gode tv-serier er også populært her i huset :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Leser bøker

-Ser dokumentar på youtube (har ikke TV)

-Går mye I Marka vår-høst (ikke vinter,kan ikke stå på ski..)

-Lager hjemmelagde ting som likører o.l

-Grønnsakshage på balkongen

-Småprosjekter hjemme som å fikse interiør og sånn

-Calisthenics

-Pokemon go

-Lære språk ( kan spansk, italiensk,tysk og arabisk godt men ikke flytende) og lærer meg nå swahili og ashanti)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mest tidkrevende hobby er at jeg jobber frivillig for dyrebeskyttelsen. Ligger mye ute i busker og venter på at katter skal gå i fella. 

 

Ellers så syr jeg.

Anonymkode: 31f4d...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker, hekler, syr,  gror ting i vinduskarmen, leser, trener. 
Innså nå at de fleste hobbyene mine er "ensomme" hobbyer. Kanskje jeg skulle finne noe jeg kan gjøre sammen med andre? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Den 9.8.2016 at 23.24, Yvonne skrev:

* Kampkunst/kampsport

* Fotografering

* Dans/trening

* Skrive dikt

* Se film/tv-serier

* Brodering

* Scrapbooking

* Lære språk (holder på å lære meg italiensk, walisisk og nederlandsk for øyeblikket)

* Tegning

* Lese

Mvh Yvonne :heiajente: 

Hvordan lærer du deg språk? Duolingo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kjøttkaker skrev:

Hvordan lærer du deg språk? Duolingo? 

Blant annet, ja. Og andre kurs via nettet, bøker osv.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Yvonne skrev:

Blant annet, ja. Og andre kurs via nettet, bøker osv.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Ok😄 Vil lære meg nederlandsk selv faktisk, ikke ofte jeg hører andre vil det. Hvis du har lyst for du gjerne lov å meg noen tips til hvordan du praktisk gjør det, nettsider osv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste hobbyen jeg faktisk driver aktivt med må være hund - utstilling, trening, gå turer, sporsøk og lett agilitytrening. Ellers er jeg nærmest unaturlig opptatt av hunders kosthold og leser mange ingredienslister og rewievs av forskjellige typer hundemat. Før jeg fikk hund spilte jeg mye dataspill, trommer og gitar blant annet, men det er lagt på hylla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller fele som hobby. Drev med det som ung, tok en pause, og nå som jeg har fått barn er det fantastisk å ha min egen greie å drive med, som bare er MIN (man blir lett oppspist som mamma, viktig å ha noe for seg selv).
 Spiller skotsk og irsk folkemusikk. Kjenner ingen andre her som holder på med det samme, så jeg reiser til skottland/irland innimellom for å delta på kurs og spille med andre. Det gir meg kjempemye, spesielt når det tar meg litt ut i verden. Men jeg savner noen å spille med i Norge, på fast basis.

Anonymkode: 05b8b...844

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmering er faktisk jobben min. Jobben min er utfordrende, ikke kjedelig og er interessant, er glad i jobben min men den kan til tider føles litt abstrakt. Derfor gir hobbyen min ekstra glede til meg, tror jeg. Jeg syr. Og da ser jeg fysiske resultater av min arbeid, og det føles bra å kunne holde i hendene det man har laget. :) 

Anonymkode: 392c8...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maler sånne mal etter nummer-maleri :)

Og gamer en del i tillegg. Også ser jeg en god del serier/filmer :)

Anonymkode: 5ce84...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener og konkurrerer i lydighet med hund :) Har også alltid drevet med hest, men der har jeg en liten pause pga studiene. Det er utrolig deilig å komme seg ut og være aktiv, også er det moro og utfordrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Trener

- Danser

- Hund

Noe mer har jeg ikke tid til. Er veldig glad i å lese, se film/serier og å reise, men det kan vel ikke akkurat kalles hobbyer. De hobbyene jeg har, gir meg energi og overskudd i hverdagen, i tillegg til at jeg er sosial og treffer gode venner gjennom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frk.K skrev:

Ryddet for avsporing.

Frk.K, mod.

Forkastelig. 

Fordi jeg har runking som hobby er det avsporing? Lenge leve ytringsfriheten, bare fordi jeg ikke har de samme hobbyene som deg så er det avsporing? Drøyt!

Anonymkode: c9408...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...