Gå til innhold

Flyttevask på enroms, vaskebyrå i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 10.8.2016 den 12.48, Jerry Lee skrev:

Det vesle der må du da klare sjæl. 

Penger spart.  ☺

Du veit ingenting om hvorfor Ts ønsker å bruke hjelp. Så bare gi deg 

Anonymkode: 9300b...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

På 8.1.2018 den 6.31, jaoto skrev:

Jeg har selv brukt Syv stjernes og var sånn mellomfornøyd av 2 grunner.

For det første inkluderte de ikke vask av lampeskjermer og utvendig vask av vinduer (kun vinter). Det er jo ikke værre enn å bruke vinduspylervæske dersom en trenger å vaske vinduer utvendig når det er frost. Jeg kunne selvsagt gjøre det selv, men det var jo ikke derfor jeg leiet inn et byrå. Mht lampeskjerm, hadde det jo bare vært å ta siikringen, dersom de var redde for støt. Det var odt dagslys i rommet. 

Elllers var jobben mer vanlig rengjøring enn fullstendig nedvaskning før overlevering, der eier kan finne på å sjekke over skap og bak hvitevarer. Jeg husker de satte av 3 timer for jobben og ringte meg og sa de var ferdige etter en drøy time. Dersom de skulle fare så lett over, så kunne de vel i det minste vente en times tid til med å ringe, så det i det minste virket som om de hadde gjort en grundig jobb...

Jeg vil ikke anbefale noen å bruke Syv stjerners. Dårlig vasking, ødelagt inventar og tidenes mest frekke og ufine ansatte. Bare å ligge langt unna!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har god erfaring med å legge ut på mittanbud.no.

Beskriv jobben og vent på svar :) Sjekk så hvem som har gode referanser, ikke gå bare etter pris. Gode referanser er viktige så du kan være trygg på at de kommer når de skal, at hvitevarer også vaskes, at alle kriker og kroker er tatt :)

Til dere som har skrevet noe med "gjør det sjøl":

ikke alle har fysisk helse, psyke, tid eller overskudd til det. Kanskje trenger man å prioritere å bruke tid i den nye leiligheten? Kanskje er det mye som må pusses opp der og da vil man ikke prioritere å gnikke bort kalkbelegget i dusjen eller stekeos fra filteret i ventilatoren på kjøkkenet man flytter fra... 

Lykke til, TS!

Ps: Jeg betalte 4000,- for flyttevask, det var en leilighet på 103 m2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy **** så ekle flere av dere som svarer i denne tråden er! 

Hadde jeg overtatt en leilighet hvor noen hadde “tørket litt støv, støvsugd og moppet gulvene» hadde selger fått en solid regning i etterkant. 

 

Vi solgte nettopp vår leilighet på 45, bestilte flyttevask fra hurtigservice i Oslo.

 

De brukte nesten 6 timer. 

Vinduer, tak, vegger, skap, komfyr, filtere etc! Så strøkent ut og vi fikk vaskebevis som vi gav til ny eier. Da hadde eier 48 timer å klage på :) 

 

kjøper var strålende fornøyd! 

Leiligheten vi flyttet til hadde benyttet samme firma og vi er kjempe happy:) 

 

betalte rett over 4000. 

Tipper det er mye billigere med såpass liten leilighet! 

 

Og drit i grinebiterne! Ta deg ett glass vin i solen mens andre gjør jobben 😉🍺

Anonymkode: f8394...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har nok fått flyttevask for lenge siden.....tråden er fra 2016....😂😂😂😂😂

Anonymkode: 372cb...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...